Smash Finland Foorumi

Full Version: Novin Klubi (seuraava 31.5-2.6)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

mmKALLL

Minä taas voin tuoda kokonaisen töllön ja wiin+Brawl+Brawl-, jos tarvii.

Perjantaista en tiedä, Jebu postasi valheellista tietoa, mutta lauantaina olisin ainakin tulossa. (Ja ehkä perjantainakin joskus seitsemän jälkeen voi olla ok, kattoo jaksaako smashätä silloin)

kalzu

mä voisin pamahtaa sinne jossaa välis poraa. pitää kattoo viel et pe vai la ja mihi aikaa

Novi

(12-06-2011, 08:09 AM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Minä taas voin tuoda kokonaisen töllön ja wiin+Brawl+Brawl-, jos tarvii.

Perjantaista en tiedä, Jebu postasi valheellista tietoa, mutta lauantaina olisin ainakin tulossa. (Ja ehkä perjantainakin joskus seitsemän jälkeen voi olla ok, kattoo jaksaako smashätä silloin)

älä herranisä tuo viidettä telkkaria :D telkkuja on siis nyt 4 mikä on ehdoton maksimi, mutta tuo ihmeessä setti!

Kalzu, tervetuloa! Laitan vielä ohjeet tuohon miten asemalta pääsee kämpille, sitten vaan soittoa ja tuun avaamaan :)

Vurkyzo

Juu oon tulossa ainakin lauantaina. Perjantaista en vielä tiedä ja sunnuntai menee kallen porassa.

Novi

Kartta lisätty aloitusviestiin, hyviä uutisia: Kämppiksen huone on tyhjänä toistaiseksi joten enemmän porukkaa mahtuu nuskumaan, ellei sitten uusi asukas muuta tällä viikolla.

Schwa

Esan pora siirtyikin lauantaille, eli ainakin mie tuun sitte rööriin perjantaiksi. Oon siellä Espoon asemalla 17.40 aikataulun mukaan.

Vurkyzo

Yhtäkkiä Esan pora lauantaina <_<

Tuun siis perjantaina tänne.

Novi

Joo siis Leo Messi vaan 8)

mmKALLL

Joo KallESafest nyt lauantaina, joten tuun perjantaina koulun jälkeen, tuossa kuuden-seitsemän aikaan. Tuon sen wiin jos muistan, jos en nii sit en tuo. (JA FUCK YEAH F-ZERO GX) Simple nuff. (tai sit käyn kotona välissä, matkaa kun on noin kilometri vain)

Skinutski

Tulossa perjantaiksi.

kalzu

jeps mäki tuun sit perjantaina. kai siel joku poraa mun kaa meleetä? ;S

Novi

Joojoo

E: 

näyttää siltä että saadaan oikein rouheat porat perjantaiksi, vielä jos joku voi tuoda tuon neljännen setin niin kaikki telkut saataisiin käyttöön.

-LzR-

Jee jee Kalzu. Tosiaan pelataa Meleetä jos Pallo yhtää jaksaa kiinnostaa.

Cleftor

Olen myös tulossa perjantaiksi ja lauantaina siirryn sitten tuonne mmKallen poraan. Saan tuotua tuon viimeisen pelisetin (telkkarikin on mukana jos tarvitaan)

Novi

(12-08-2011, 03:02 PM)Cleftor link Wrote: [ -> ]Olen myös tulossa perjantaiksi ja lauantaina siirryn sitten tuonne mmKallen poraan. Saan tuotua tuon viimeisen pelisetin (telkkarikin on mukana jos tarvitaan)

Tervetuloa! Mahtavaa tuo setti, telkkaria ei tarvitse kun niitä on kämppä jo täynnä :D

-LzR-

Tarviiko tota wiitä sun muuta siis tuoda vai onko niitäkin jo tarpeeksi?

NamiNami

Harvemmin menee näin päin että telkkuja on tulossa liikaa <_<

Itekin olisin tullu varmaan nyt paikalle kun enemmänkin innostu tulee, mutta kiinni tämäkin viikonloppu.

-LzR-

Laaseriporassa usein pari turhaa telkkua  ::)
Da bess

mmKALLL

Hajottaa kuinka tupa on sitten tyhjä koko lauantain :D

Novi

Joo siis kämppä on aivan täynnä noita telkkuja, ainoo minne viidennen setupin sais ois wcssä pyykkikoneen päällä, poraat siinä samalla ku istut paskalla

Ja jos 9 ihmistä tulossa 4 setuppia riittää mainiosti. Tuo vaan lzr wii ku sulla on hackit siltä varalta jos joku unohtaa tuoda omansa, jos siitä ei oo liikaa vaivaa siis.

E: joo nami ei mitää, katellaan ens vuoden puolella :)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19