Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Jekkukissa

Tällä hetkellä on neljä pelipistettä jos TauKhan mikälie tuo yhden setin ja mayhem setin ja telkun. (Meiltä siis löytyy kolme telkkaria ja kaksi settiä.)

Muistaakseni viimeksi meillä oli viisi pelipistettä. Onko jollekin mahdollista kuskata vielä yhtä telkkua ja yhtä settiä? Jos ei niin pärjätään sitten neljällä setillä. Meitä tulee listan mukaan olemaan 12.

Kerhohuoneen säännöt ovat myös tiukentuneet ja selvenneet, eli kello 22 sieltä pitää lähteä menemään, ei poikkeuksia vaikka miten hiljainen väittäisi olevansa. Sori, voidaan katsoa vaikka Are You Scared jos yhtään lohduttaa. Aamulla saa sitten ryömiä takaisin. :)

mayhem_

ihan btw kuka on hawk? :O

nii ja onko pirkanmaa vs muut 8)

hopsukka

hawkkiha oli viime triweeklyssä kanssa mutta sä et tainnukka olla sielä

mayhem_

en ollu juu

NamiNami

Tikkurilan paras.

ajp_anton

(11-11-2013, 03:02 PM)ajp_anton link Wrote:Ainiin tiimejäkin on olemassa. Oisko joku halukas?

Jekkukissa

Mennään sitten suunnilleen Pultin säännöillä kun sellainen on tulossa. Laitan tähän niin kaikilla on mahdollisuus opiskella etukäteen.

Ruleset:
4 Stocks
7 minute time limit
Items off
Bo3 Sets in pools and first round in brackets
Bo5 Sets in all bracket games second rounds -> Semifinals
Bo7 Sets in Semifinals + finals
Timed out matches will be determined by the remaining number of lives, then percentage of the current stock. In the event of a percentage tie, replay that match. Any Sudden Death match is strictly not to be played.
Bring your own controller.
Controller Mods, Glitches, and tactics used to stall a match (wall-bombing, rising pound), are banned
Blizzobbling/Wobbling is allowed up to 300%
Stage Striking: Players eliminate stages from the Starter Stage List until only 1 remains, and the players then play the first match on that stage. Players strike stages in 1 2 2 1 order
Advanced Slob Picks: Loser may choose the next stage or select to go random. The winner may then change their character, followed by the loser
Modified Dave's Stupid Rule: No player can counter pick the stage he or she last won on unless agreed upon by both players
Team Attack will be ON
Life stealing allowed
(The Tournament Host is the arbiter of all disputes)

Neutrals 1v1:
Final Destination
Yoshi's Story
Dreamland
Battlefield
Fountain of Dreams

Neutrals 2v2:
Final Destination
Yoshi's Story
Dreamland
Battlefield
Pokemon Stadium

Counterpicks 1v1:
Pokémon Stadium

Counterpicks 2v2:
None

For Best of 3 sets, each player gets 1 stage ban
For Best of 5 sets, there are no stage bans
For Best of 7 sets, DSRM is enabled for the 7th match, but the winner of the 6th match is allowed one stage ban, to be used after the 6th match is played

Salevits

ketäs on tulossa huomenna?

Mulla on koulua niin sanotaan nyt vaikka että huomenna kuudesta eteenpäin saa tulla.

kalzu

(11-14-2013, 08:01 PM)Salevits link Wrote:ketäs on tulossa huomenna?

Mulla on koulua niin sanotaan nyt vaikka että huomenna kuudesta eteenpäin saa tulla.

Novi

(11-15-2013, 04:55 AM)kalzu link Wrote:[quote author=Salevits link=topic=347.msg32717#msg32717 date=1384459275]
ketäs on tulossa huomenna?

Mulla on koulua niin sanotaan nyt vaikka että huomenna kuudesta eteenpäin saa tulla.

[/quote]

o/

Salevits

Tuli yllättävä meno, tulkaa tänään vasta kahdeksan jälkeen.

Jekkukissa

Joku voisi ottaa varmuuden vuoksi jatkojohdon tai vaikka pari mukaan. Kiitos ^-^

mayhem_

Oon saskalla 10min päästä ja si lähetää

mayhem_

Saska tuu vaikka siihen parkkikselle 5min päästä

saska

tullaan äiti

Salevits

[Image: iaKVbkQ.gif]

saska

0/5

hopsukka

(11-17-2013, 02:24 PM)Asperganteri link Wrote:0/5
[Image: LsDZ6Mi.png]

Salevits

Kiitos miitistä! Uutta tulee taas turnauksen jälkeen jossain välissä, luultavasti lähiaikoina.

Voisin pistää shoutteja pitkästä aikaa:

Mayhem: Sulla on imo suomen paras yleistaso Meleessä, mutta esim. Namilla on sitten taas siitä omasta hahmosta syvempää kokemusta kun sulla on millään hahmolla. Ja Peki taas on kone fox ditoissa.

Nami: Kiitos recordauskamojen hommaamisesta ja vähän kaikesta. Oot niin pitkään autellut triweeklyjen kanssa yhessä sun toisessa asiassa että heitän vaan yleistä krediittiä.

Paju: Kaikki sileeks.

Novi: Melkein aina kun joku uus on jossain miitissä niin oot neuvomassa ja auttamassa alkuun. Konemaista että joku jaksaa.

Taukki ja Tukaani: Pirkkalan veljekset. Konemaisimmat uudet tulokkaat miesmuistiin.

Kalzu: Sulla on parempi movementti kun aiemmin, ja muutenkin alkaa tuntua jouhevammalta se marsu, kunnon leso geelispeciaaleja irtoo ja edgeguardit on nykyään varmempia ainakin sillon kun minä satuin kattomaan.

Hawk: Vaikutat siltä että tykkäät porata ja sulla on intoa oppia pelaamaan joten hommaa ihmeessä se töllö himaan niin onpahan sitten ainakin mahollisuus reenailla jos joskus tulee fiilis.

Jekku: Suuri kiitos järkkäämisestä, näit paljon enemmän vaivaa tämän miitin eteen kuin minä.

saska: Harmi ettet viihtynyt.

Ajp: Koneimaista peliä luigilla etenkin suhteessa siihen ettet puhumasi mukaan oo pelannut kirjaimellisesti yhtään pitkään aikaan. Yksi juttu jäi mieleen joka maksoi sulle paljon stockeja mua vastaan oli että sulla oli aika heikko ledgeltä palaaminen. Käytit mun mielestä liikaa sitä hyppyä ja rollia suhteessa siihen miten hyvä ledge waveland luigilla on.

Zlazher: Oli kiva nähdä ja porailla vaikkakin olit vaan hetken.

Peki: Hulkkia pakko saada kokoajan. Pelasit konemaisesti mua vastaan bracketissa, ja myös mayhemia vastaan losersseissa.

ajp_anton

(11-17-2013, 03:18 PM)Salevits link Wrote:Ajp: Koneimaista peliä luigilla etenkin suhteessa siihen ettet puhumasi mukaan oo pelannut kirjaimellisesti yhtään pitkään aikaan. Yksi juttu jäi mieleen joka maksoi sulle paljon stockeja mua vastaan oli että sulla oli aika heikko ledgeltä palaaminen. Käytit mun mielestä liikaa sitä hyppyä ja rollia suhteessa siihen miten hyvä ledge waveland luigilla on.
Ne hypyt on aina epäonnistuneita ledgewavedasheja. Mä en *koskaan* tahallani hyppää reunalta. Pitäis taas opetella ne dashit, mut nyt ku ei vaan onnistunu niin aloin muuttaa niitä rolleiks.

Mutta kiva oli pelata pitkästä aikaa. Harmi vaan että tuonne maksaa matka niin hitosti (suhteessa miitin kokoon, pituuteen ja kuinka usein niitä saattaa tulla), mut kun/jos tulee jotain tuloja, tai näitä järkätään Hesassakin, niin vois tulla useamminkin.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23