Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

NamiNami

Kyllähän nyt yks Jaxi mahtuu aina mukaan

NamiNami

Keravan Prismassa sitten Fanta-kikka. Kai Paju on messissä 8) Oli muuten uskomaton porsaanreikä se

pingviinituutti

(05-07-2013, 04:39 PM)NamiNami link Wrote:Keravan Prismassa sitten Fanta-kikka. Kai Paju on messissä 8) Oli muuten uskomaton porsaanreikä se
Tästä en ole kuullutkaan?

Salevits

Infopläjäys

Ovet avataan perjantaina klo 17

Singlesit alkaa lauantaina klo 12

Päivät porataan kerhohuoneella, yöt vietetään meidän kämpässä.

Klo 24-10 on hiljaisuus, jolloin olohuoneessa saa pitää turvan kiinni ja porata, mutta makuuhuoneessa saa vain nukkua.

NamiNami

Tuon videotykin, 2 telkkua ja 2 settiä.

EDIT.

Siis tuon videotykin ja yhen tv:n + setin.

Jekkukissa

Ottakaa huomioon nämä asiat plz:

- Meitä on paljon, joten kaikille emme voi luvata mukavaa nukkumapaikkaa
- Älkää kuseskelko pöntön viereen jne. Pidetään vessa siistinä
- Jääkaapissa on rajallisesti tilaa, pakastin on myös suht pieni. (Sekä kämpällä että kerhohuoneella on jääkaapit, mutta silti)
- Voittajalle paketti riisimuroja ja hyvä mieli. Paitsi jos ei pidä riisimuroista. Silloin paha mieli.
- Roskat roskiin kun olette kokkailleet tai mitä vain, jotta muutkin mahtuvat tekemään ruokia jne, ei jätetä likasia astioitakaan lojumaan. (Ei ole tiskikonetta eikä keittiössä liikaa tasotilaa)

pingviinituutti

Onko kerhohuone nyt siis yhtäkuin Novilla?

NamiNami

ei

Jekkukissa

Emme ole kertaakaan sanoneet mitään että Espoossa pidettäis. Luuserien luola on KERAVAlla. Meillä on täällä kanssa kerhohuone.

Eli tulkaa Keravalle.

Jekkukissa

Ää anteeksi Pingu, poistin vahingossa sun viestin. osaan käyttää puhelinta jne. Sori. >_>



Edit:

Siinä luki jotain, että aattelitkin että Keravalla, mutta sen Novin viestin takia kysyit.

Sanon tässä sen verran kaikille, jotka ovat jotenkin menneet sekaisin: Se, että joku tyrkyttää rööriään, ei tarkoita vielä mitään. Järjestäjinä oltais tietenkin ilmoitettu jo paljon aikaisemmin täällä topikissa ja kaikkialla jos miitti ois siirtyny johonkin.

Novi

(05-09-2013, 12:41 PM)Jekku link Wrote:Se, että joku tyrkyttää rööriään

Anteeksi kamalasti. Ei tarvitse olla törkeä, ihan hyvät tarkoitusperät mulla oli. En ois "tyrkyttänyt" mitään jos olisin tiennyt että teidän kerhohuone oli käytettävissä, sekin taisi varmistua vasta tällä viikolla >_>

NamiNami

Ei tyrkytellä

Oli äsken konemainen tech skill sessio.

Btw saska tein reaaliajassa sen smugekikan josinporissa bottiMarioa vastaan.

Jekkukissa

(05-09-2013, 03:01 PM)Novi link Wrote:[quote author=Jekku link=topic=347.msg30587#msg30587 date=1368103260]
Se, että joku tyrkyttää rööriään

Anteeksi kamalasti. Ei tarvitse olla törkeä, ihan hyvät tarkoitusperät mulla oli. En ois "tyrkyttänyt" mitään jos olisin tiennyt että teidän kerhohuone oli käytettävissä, sekin taisi varmistua vasta tällä viikolla >_>
[/quote]

Joo keskiviikkona selvis meille ensimmäistä kertaa se, millainen kerhohuone täältä löytyy. Vaikka se olisikin ollut huono, tänne olisi se about 15-16 mahtunut, niin kuin jo pariin kertaan mainittiin. Ja anteeksi että olen törkeä, mutta vaikka tarkoitusperät olisivat olleet hyvät niin silti nousee vähän karvat pystyyn kun eka salelta kyselit että pidetäänkö siellä Espoossa (ja ymmärtääkseni silloin sanottiin että kyl tänne mahtuu), sen jälkeen fb-ryhmächatissa toteat että "mun mielestä luola pitäis järjestää espoossa" (tai jtn vastaavaa, johon todettiin taas että ei), ja sitten vielä pistät tänne topikkiin sen että sun klubi ois käytettävissä. Ei ihme että ihmiset menee sekaisin. Ymmärrän kyl et sul on hyvät tilat siellä ja aikasemmin ollu aika hiljasta, mutta vähän luottoa siihen että ei me ihan ajattelematta asioita mitään järkätä. Että kiitos tarjouksesta, mutta yhden ein olisi pitänyt olla tarpeeksi imo.

Novi

(05-09-2013, 03:24 PM)Jekku link Wrote:[quote author=Novi link=topic=347.msg30588#msg30588 date=1368111662]
[quote author=Jekku link=topic=347.msg30587#msg30587 date=1368103260]
Se, että joku tyrkyttää rööriään

Anteeksi kamalasti. Ei tarvitse olla törkeä, ihan hyvät tarkoitusperät mulla oli. En ois "tyrkyttänyt" mitään jos olisin tiennyt että teidän kerhohuone oli käytettävissä, sekin taisi varmistua vasta tällä viikolla >_>
[/quote]

Joo keskiviikkona selvis meille ensimmäistä kertaa se, millainen kerhohuone täältä löytyy. Vaikka se olisikin ollut huono, tänne olisi se about 15-16 mahtunut, niin kuin jo pariin kertaan mainittiin. Ja anteeksi että olen törkeä, mutta vaikka tarkoitusperät olisivat olleet hyvät niin silti nousee vähän karvat pystyyn kun eka salelta kyselit että pidetäänkö siellä Espoossa (ja ymmärtääkseni silloin sanottiin että kyl tänne mahtuu), sen jälkeen fb-ryhmächatissa toteat että "mun mielestä luola pitäis järjestää espoossa" (tai jtn vastaavaa, johon todettiin taas että ei), ja sitten vielä pistät tänne topikkiin sen että sun klubi ois käytettävissä. Ei ihme että ihmiset menee sekaisin. Ymmärrän kyl et sul on hyvät tilat siellä ja aikasemmin ollu aika hiljasta, mutta vähän luottoa siihen että ei me ihan ajattelematta asioita mitään järkätä. Että kiitos tarjouksesta, mutta yhden ein olisi pitänyt olla tarpeeksi imo.

[/quote]

Ensimmäinen ei riitti kyllä. Itselle jäi Salen kanssa jutellessa vaikutelma että asia jäi auki ja siksi penäsin asiaa Facebookissa jossa sain suoran vastauksen. Ja pistin tänne tuon viestin ennen ko. keskustelua.

Mutta pääasia on se että paljon porukkaa tulossa miittiin, hieno juttu että saitte tuon kerhohuoneen käyttöön :)

pingviinituutti

Joo olin siis jotain 95 prosenttisesti varma, että porat on Keravalla, mutta aattelin vaan varmistaa. Ois meinaan ollut nihkeetä paahtaa sinne vain kuullakseen vetäneensä vikatikin. Parempi vaihtoehto oli "pytyä", kuten tämä nyt käsittääkseni viimeaikaisen keskustelun perusteella luokitellaan >_>.

Lähinnä hämäännyin siitä, kun maanantaina puhuttiin Salen kanssa junassa vielä taittotuoliostoksista ja siitä, miten kämppä tulee oleen niin pultissa.

Ois tietenkin aina selkeempää, jos ei olisi vaan foorumin varassa.

Jekkukissa

Joo toi kerhohuone on kyl aika jepa. Yritän saada ne avaimet helpommin saataville (nyt pitää huoltoyhtiöltä hakea) ni vois alkaa käyttää sitä aktiivisemmin. Kattoo tän miitin jälkeen että miten menee. :)

HEI IHMISET, NAPPAILKAA JATKOJOHTOJA MUKAAN.

Ja oliko nyt niin, että Namilta tulee yks setti (+telkku), Novilta yks ja Laatikolta yks? Meillä on kaks settiä. Pitäs yhteensä viis pelipistettä olla. Älähtäkää jos on väärte.

Novi

Joo tuon setin ja pari jatkista. Varmaan otan capturointi härpäkkeet mukaan kans, sen verran kovatasoset singlesit tulossa että kiva saada videoita talteen.

RTpmwe

Jos on 4g ni meikän puhelimella voi striimata

-LzR-

Mulle mahtuu varmasti ainaski yks jatkoroikka messii, jos vaan nyt tällä kertaa muistais ottaa sen viel takas.

mmKALLL

Kuulkaas. Nyt on niin et mua kiinnostelis tulla Jebun ja LzRn kanssa paikan päälle. Olennainen kysymys itselle onkin: kiinnostaako ketään pelata muiden mahtavien pelien ohella mahtavaa aasialaista lautapeliä, Gota?


Saatan ehk tuoda telkun ja semmost, wii (ja brawl ja mkw ja melee) nyt ainaki kulkee mukana.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23