Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Salevits

singles

1. Nami (30€)
2. Peki (14 €)
3. Mayhem (4€)
4. Sale
5. Paju
5. Ajp
7. Jekku
7. saska
(7. Novi)

teams


1. Peki + Mayhem (loput €)
2. Sale + Paju (8€)

peki

mää sain ihan suth koth konemaisen tilan tuossa turnauksessa päälle, muttei riittäny mitenkää ku nami oli edellä. hyvä miitti ja hyvä ilmapiiri, seuraavalla kerralla on pakko tulla kans.  :-*

bËst

Tuli suosta salen shoutista mieleen että haluaako muihem ottaa meikän kaa joskus revanssin siinä roster-ironman-kaikki hahmot tulille -matsissa? :)

mayhem_

Juu kiitos miitin järkkäämisestä oli hauskaa vaikka välillä tuli jauskaa :)

Sale joo samaa mieltä tietyllä tapaa sun kanssa. Mulla on vähän se että jos ei kulje niin ei kulje millään hahmolla ja jos kulkee niin sit ei oo oikeestaan hahmolla väliä.

Ja Best juu voidaan ottaa.

Jekkukissa

Jees kiitos kaikille, oli oikein jepa. Kerhohuone pitäisi siivota ja kämpän lattiat luututa kun mayhem alkoi riehua juomien kanssa. :>

pepi: En enää ikinä katso sun kanssa mitään. :< Ens kerralla sä tarjoat ufot.

Paju: Paju 3-v. :)

saska: Kiva että tulit. Harmi ettei miitti oikein ollut onnistunut sun kohdalta etkä viihtynyt. Toivottavasti tuut kuitenkin joskus uudelleen. Oikein mieluisaa oli porata sua vastaan. Vähän jänskätti pooleissa.

Nami: Ens kerralla saat ehkä jonkun vähän paremman nukkumapaikan kuin pölyinen lattia ja pari rättiä. Ehkä. Kiitos leivästä taas. :)

mayhem: Et ollutkaan niiiin voittamaton SoulCaliburissa. Oli tosi jees päästä pelaamaan sitä pitkästä aikaa. Meleessä ei voi mitenkään pärjätä edes märälle nuudelille, mutta SoulCaliburissa pärjää jotenkin.

Slässer: Kiva kun tulit käymään. Sun kanssa on aina mukava jutskailla.

Ajp: Oikein jees että tulit, koeta päästä useamminkin paikalle. Pitäisi tosin ehkä järkkäillä miittejäkin useammin jotta ihmiset pääsis tulemaan.

Hawk: Kolme päivää turpaan ja turpaanottojen välissä wavedashia. Ens kerralla telkkari ja kupe lainaan.

Tukaani: Hirveen tiukkoja ne poolimatsit. Myöhemmin kun pelattiin ei tosin ollut niin tiukkaa. Pelaillaan lisää turnauksessa. Sheik-ditot on aika jees vaikka vähän hämäriä ovatkin.

Taukki: Ei hirveesti pelailtu, mutta kiva kun tulit paikalle. :)

Novi: Hyvä että suunnitelmat vähän muuttui ja pääsit osallistumaan. Ja propsit cpu:n kanssa tiimaamisesta ja potin kasvattamisesta. Pääsin lisäksi bracketiin sun ansiostasi kun lähdit kesken kaiken, kiitos. :D  

Sale: Kiitos avusta. Tuntui jopa ihan hyvältä pelata sua vastaan bracketissa, vaikka pudotitkin mut. Ei tuntunut mitenkään supertoivottomalta vaikka voittoon ei kyllä olisi rahkeet riittäneet mitenkään.

pingviinituutti

Pahoittelen poissaoloani merkkareineni. Olin sopinut tähän päälle talkoojärkkärin hommia.

Novi

Kiitti tosi paljon miitin järkkäämisestä Jekulle ja Salelle, oli tosi muikeeta olla pitkästä aikaa teidän huostassa ^^
Jäi kyllä ottamaan pannuun se että piti lähteä aikaisemmin, mut ei oikein voi mitään ku sovittu meno >_>

saska: sori toi poolimatsissa homostelu, tuntuu vaan toimivan muikkuun >_> oli kyl tiukka matsi et ois voinu mennä miten päin tahansa

tukaani: oon kehittyny ihan helvetisti viime kerrasta, tiukkoja friendlyjä mut sit pool-setissä sulla ehkä vähän paineita, mun onneksi. Ne lähtee pelaamalla :)

pepi: sun falco on mysteeri, ja uskomattomat parisuhdekeskustelut kesken poolisettiä >_>

Paju: Ota ens kerrallaki martta ;) en kyllä ikinä ota sua vastaan foxia, kuumaa kamaa

Sale: ei pelattu :( tiimeissä kuumaa kamaa >_> pitää ens kerrallaki tiimata cpu:n kanssa et saa hyvät naurut

Hawk: treeniä vaan ni kyllä se siitä :)

Jekku: oli kiva pelailla pitkästä aikaa, lisää näitä pliis

saska

(11-17-2013, 08:29 PM)Novi link Wrote:saska: sori toi poolimatsissa homostelu, tuntuu vaan toimivan muikkuun >_> oli kyl tiukka matsi et ois voinu mennä miten päin tahansa

jos ei tullut selväksi ni mulla ei ollu mitään sinu pelityyliä vastaa.

mayhem_

Saleemi&Jekku: Tosiaan kiitokset, että järkkäsitte miitin tuli itelle ainakin viä hyvään väliin tää kun unohtunu täs taas esim syömisen merkitys ja kun kulkenu peli sen verta hyvin niin ei oo tullu hirveesti keskityttyä itse pelaamiseen ja vähän huono mentaliteetti ollu täs niin tuli huomattua taas kuinka tärkeitä nuo asiat on niin turnauksessa pitää petrata.

Nami: Sellasia comboja vetelit pekiin, että järjenlogiikka oli kyl kaukana, mutta tässä kun mietin vähän mikä itellä meni pieleen pekiä vastaan niin pelasin vähän liian suoraviivasesti ja tein samoja juttuja kokoajan joista peki rankas aina samalla tavalla (esim edgeguardatessa aina hyppäsin bairilla ja peki otti reunan). Niin siinä mielessä sun pelityyli oli tosi toimiva kyl pekiä vastaan koska teit just semmosia juttuja jotka ei välttämättä loogisesti ollu kauheen järkeviä, mutta ne toimi koska peki pelaa aika pitkälti silleen, että odottaa jonkun asian tapahtuvan ja rankasee siitä ja kun teitkin jotain aivan erilaista niin toimii perkele. Turnauksessa pitää ottaa ainakin manimatsi jos ei muuten kohdata kun tuntu vähän, että pelasit mua vastaan huonommin kun mitä yleisesti, tosin se pivot fsmash oli leso.

peki: Oli hyvät matsit ja oot kyl mua selvästi parempi fox ditoissa dashdancessa. Aika usein vaan venailet että teen jotain ja otat siitä grabin. Tuo mitä jo Namille kirjotin niin mietin, että suurin ero siinä miten minä pelasin ja miten Nami pelas sua vastaan oli se, että Nami teki paljon semmosia asioita mitkä oli epäortodoksisia (>_>). Esim se fsmash jolla voitti Dreamlandissa sen jommankumman setin ekan matsin niin ei varmasti kukaan odottanu, että siinä tilanteessa tulis fsmash. Mut tosiaan pelaat kyl tosi hyvin semmosia pelaajia vastaan jotka pelaa "niinkuin kuuluu pelata". Pitää vaan takoo hautaan ens kerralla eikä tavallaan yrittää pelata optimaalisesti. Tiimit tuntu kulkevan meillä hyvin turnauksessa armada ja aniolas pakettiin 8)

Paju: Sileeks meni.

saska: http://s11.postimg.org/txo4ialu7/tkno_IZN.png

Pirkkala: Ens kerralla pitää petrata tai Pirkkala ei oo Tamperetta :D

Novi: Ei pelattu ollenkaa mut oli fantsuu nähdä.

Sale: Meinas käydä ohrasesti kun rupesin kikkailee :P Hyvin pelasit kyl matsit 3-5 meidän setistä ja techchaset sulla on kunnossa hyvin. Lähinnä missä sulla on hankaluuksia on siinä, jos aletaan vaan takoon että lähtetään tavallaan pois siitä että on neutraali tilanne tai että toinen dominoi niin sillon sulta puuttuu tavallaan semmonen nopea tilanteeseen reagointikyky niin yleesä jäät häviölle noissa tradetus tilanteissa.

Jekku: Ilmeisesti pelaamattomuus auttanu kun teit paljon vähemmän tyhmiä asioita nyt :D Ja ite kaadoit kyl juomat lattialle ensimmäisenä, että turha valittaa!

AJP: Letku ei tykkää shinettelystä hirveesti. Pelaat aika erilailla kuin vilu, käytät paljon enemmän esim nairia kun taas vilu käyttää enemmän smasheja.

Hawk: Oli vissiin ainakin intoo oppia asioita meleestä. Käy ihmeessä useemminkin miiteissä koska yllättävän nopeesti tässäkin pelissä kehittyy kun jaksaa vaan ottaa runtua >_>.

Lässeri: Oli aika pikavisiitti sulta. Sut ainakin huomais jos tulisit sen takin kanssa kadulla vastaan :D

peki

Mhm: joo mä vaan kokoajan venasin että teet nairin tai grabin tai usmashin ja rankasin vaa sit. Namua vastaa ei pytyny tekemään mitään koska hitler. :-*

mayhem_

Juu ja on kyllä pari asiaa mietittynä mitä tein väärin ja miks hävisin niin turnauksessa pistän takomon päälle.

NamiNami

Oli hienoa, että miitti saatiin pidettyä ennen turnausta. Kiitos järkkäyksestä, tuun mielelläni seuraavaankin (tosin ei oo yhtään vapaata lauantaina loppuvuonna paitsi 28.12)

Kommentoin vähän omaa peliä: Se että häviää 3 settiä pooleissa mutta 0 bracketissä kertoo taas vähän oman pelitason heittelystä. Tämä käytännössä tuhos Pajun bracketin. En tiedä mitä pitäs tehä että pystyis pelaa parastaan tai edes lähellä sitä koko ajan. Tosin uskoisin että jollain toisella pelityylillä ja hahmolla se vois olla helpompaa. Varsinkin bracketin loppuvaiheilla oli varmuus siitä että ohjain toimii ja kaikki mitä yrittää onnistuu myös. Pysty keskittymään täysillä siihen mitä toinen tekee ja pelaa sen mukaan. Välillä taas ei pysty ampuu laasereita selän taakse vaikkei muuta tyyliä miten sen tekee yhtään.

Jekku: Ei vissiin pelattu Meleetä yhtään ja ainoa matsi minkä näin oli se crewi-matsi. Ei oikein kommentoitavaa meleen suhteen. WarioWare sunnuntaina oli kiva. Ens kerralla tuun kattoo leffan alusta asti.

Sale: Pelattiin ihan mukavan paljon, en muista miten matsit edes meni. Saa nähä miten käy jos kohdataan turnauksessa.

mayhem: Harmi ettei kohdattu enää bracketissä. Musta tuntuu että lähin vähän huonolla mentaliteetilla siihen poolisettiin, ja olin muutenki pelannu vasta 5 matsia mun tulon jälkeen (muutama friendly + setti Takin kanssa) etten ollu vielä kunnolla lämmenny (NO VITTU) /johns. Vasta lopussa aloin päästä mukaan mutta se oli myöhästä bo3 settiin. Tosin matsin tai parin voitto ei oo mikään helpotus, kun sieltä tulee aina se villi kortti vikaan counterpickiiin >_> Ja se fsmash pekiä vastaan dreamlandissa oli sellasessa tilanteessa, että vain TK vois tehä sen siinä. En tiedä miten se tuli siinä, pulla osuma ja suunta vielä.

Paju: Droppasit paljon edgeguardeja meidän setissä, vähän jäi harmittaa sun puolesta. Varsinki turnipin heitto alaspäin kun suihkin upB:llä. Periaatteessa meidän setti olis voinu olla täysin erilainen jos oltais kohdattu vasta myöhemmin WB:ssä.

peki: Vähän jäi kiinnostelee miten muita sun hahmoja vastaan olis menny turnauksessa. Falcoditot varsinkin on aina uskomattomia. Se WF setti olis ollu tosi hyvä saada recordattua. GF:ssäkin oli molemmilla jotain hyviä ja luovia comboja. Saatoit huomata, pyrin ajottaa monta edgeguardia silleen ettei niitä oikein voi techata. Ja niiku totesin niin reaktioajat tuntu olevan parhaimmillaan ton bracketin ajan. Hieno nousu mayhemia vastaan LF:ssä.

Novi: Niin lyhyen aikaa nähtiin, mutta kiva oli jutella. Botin kanssa tiimaus oli teko jota moni ei edes yrittäis 8)

saska: Morkkasit mua liikaa creweissä :(

Taukhan: Sheikkiä vastaan en pelannu, mutta Foxin kanssa oli hauska pelata. Tuntuu että pelaamisesta saa parhaimman irti kun pelaa toista tollasta teknistä vastaan.

AJP: Ehkä kaikkein pelottavinta oli pelata sun kanssa. Vaikka ollaan kohdattu aiemminkin niin tuntu että olin aika hukassa koko ajan. Luigi-matchupista ei voi olla liikaa kokemusta. Meinasin jo ottaa Foxin ekan bracket-matsin jälkeen.

Zlazher: Hyvin pikanen käynti, pääsit kuitenkin suoraan actioniin heti tullessa. Toivottavasti ens kerralla ei osu työt niin pahasti päällekkäin.


Ens kerralla annan valtuudet jollekki muulle kun tilataan ruokaa >_>

tauKhan

Suurkiitokset salelle ja Jekulle järjestämisestä. Mul oli tosi hauskaa, uutta vaan kehiin :)

mayhem: Voi kestää vähän aikaa ennen ku Pirkkala liitetään Tampereeseen :). Kiitos kyydeist. Jäin sulle vähän auki bensarahoja, muistuta turneessa, jos en ite huomaa.

saska: Hyvin pidit lupaukses, mut seuraavalla kerralla kyllä voitan.

Novi: Hyvä setti, sun sheikkis oli mulle vähä liian paha :). Tarvin kyl vähän harjotusta ditoissa.

Jekku: Hyvä setti. Pelaillaan vaan lisää turneessa.

sale: Ei valitettavasti pelattu. Ens kerralla sitte.

ajp: Konemainen luigi. Olit muuten ensimmäinen johon en osunu shielddrop uaireilla yoshilla. Leffen kokemusta vissiin :)

peki: Eipä oo viel tullu kertaakaan niin pahasti turpaan ku sua vastaan.

PS: jos jollain ois jotain vihjeitä mitä kannattas harjotella viel ennen pulttia, oisin kiitollinen neuvoista, oon siis se sheikki.

Jekkukissa

Noniin miittiä pystyyn lyhyellä varoitusajalla täällä Keravalla. Tänä viikonloppuna ois, eli 14-16.3 tarjolla. Tiedätte mitä tehdä. :)

peki

[Image: r0kV18V.gif]

Paju

en kyl valitettavasti pääse tänä viikonloppuna :/

Jekkukissa

:'(

Salevits

(03-10-2014, 09:43 PM)Paju link Wrote:en kyl valitettavasti pääse tänä viikonloppuna :/
:'(

mayhem_

oisko joku treeltä lähös kans tänne? voisin kysyy sit autoo porukoilta lainaan tai jotain. mielummin jakaa bensakulut ku vr:lle 50e :D

saska

(03-11-2014, 08:25 AM)mayhem_ link Wrote:oisko joku treeltä lähös kans tänne? voisin kysyy sit autoo porukoilta lainaan tai jotain. mielummin jakaa bensakulut ku vr:lle 50e :D

eio massia viimeks oli orpoo
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23