Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

RTpmwe

Joojoo mobiili o

Oisko esim. hopo ja saska kiinnostunu ni saatas täytee tuo osallistujalista

saska

no messi.

ja salae hommaa golden sunin jostain tai porahdan sen hanuriin raakamännyn kera.

Paju

mobiili vois kiinnostella

hopsula

vois olla

RTpmwe

No eiköhä se oo näillä puhheilla kalevasta sitte perjantaina

Jekkukissa

Yks setti vielä tarvitaan.

Paju

ainiin onko teillä ne mun kuulokkeet mitkä kesällä unohdin sinne järvenpään kämpälle? >_>

-LzR-

Voin konsolin raahaa jos ei muualta tuu. Multa puuttuu kyl savesta kongo jungle mutta ketään ei varmaan kinosta.

NamiNami

Ei tolla onneks oo väliä, sama muistikortti siellä kiertää kaikilla konsoleilla.

Novi

Mä voin tuoda setin

Jekkukissa

(05-03-2013, 04:58 PM)Paju link Wrote:ainiin onko teillä ne mun kuulokkeet mitkä kesällä unohdin sinne järvenpään kämpälle? >_>
?

En muista että ois tullu vastaan mitään ylimääräsiä kuulokkeita kyl. Ootko varma että jäi sinne? Millaset?

Edit: Joo sori, jotenkin ajattelin sellasia isoja mötköjä ja mietin et ei oo sellasia näkyny

Paju

http://www.case-parts.com/uploads/details/EAR-267-1.jpg

100% varmasti jäi sinne mut eipä niil ny niin väliä sit enää

Salevits

on ne kuulokkeet tääl

saska

(05-03-2013, 08:09 PM)Salevits link Wrote:on ne kuulokkeet tääl

entä golden sun

Laatikko

Hiton myöhään tajuan itseni ilmoittaa näihin, iskekää minut varalle. Wii ja pelit tulee mukaan jos pääsen.

Jekkukissa

Hmm joo tähän vissiin hyvä iskeä raja kun ei tää lukaali kuitenkaan mikään hirmu iso ole. :3

bËst

Itse joudun skippaamaan sillä pamahti yhden koulutempauksen kiitosilta tuohon lauantaille. Saunaa, ruokaa, baarikaappi ja sikana seuraa. Kaikki pienellä vaivalla, eikä euroakaan tarvitte maksaa 8).

Loppuun asti kyllä mietiin että oisin tullukki tänne. Ehkä pitää johniksi heittää vielä sekin, että Maija pitää sukulaissynttärinsä juuri ko. lauantaina niin jonku pitää jäädä tänne alkupäiväksi keittää kaffetta.

Jaxi

Tuun, jos vielä mahtuu mukaan.

Salevits

(05-05-2013, 06:02 AM)Jaxi link Wrote:Tuun, jos vielä mahtuu mukaan.

Haha, no siis 39 neliön kämppä ja 16 osallistujaa että omalla vastuulla.

Novi

Tuo kämppä kyllä tulee olee pahasti pultissa. Mainitsen tässä että tuo Espoon kerhohuone on kanssa vapaana tuona viikonloppuna, siellä ei ainakaan ole tilasta tai setupeista puutetta.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23