Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Laatikko

Hei, minä voitin Apexin :o :o :o

En tiedä vielä mistään mitään jos sitäkään

Salevits

Eventit:

Lauantaina Singlesit  -  4€ / hlö  -  voitonjako  66 / 33 / 00  -  (Apexin säännöt)

Jos yli 7 osallistujaa niin lauantaina Doublesit  -  4€ / tiimi  -  voitonjako  66 / 33 / 00  -  (Apexin säännöt)

PeliQ

Kinostaa.

Zumma

(04-08-2013, 06:19 PM)PytyQ link Wrote:Kinostaa.

bËst

Hitto ku en muista että alkaako lätkän MM-kisat noihin aikoihin. Vois nimittäin kinostaa. Also jos päästää molemmat paikalle niin tiimataan Pajun kanssa 8). Eiks yeah? :P

RTpmwe

Lätkän mm kisat on kai 3-19.5

kalzu

Tuun

HippiEetu

Mä voisin kyl kokeilla ajottaa stadin reissuu näihi aikoihi nii kävis vaikkapa sinkut jyystämässä : )

Novi

Pääsen töistä vasta yhdeksältä joten tää jää väliin :/

pingviinituutti

Vihdoin! Oon meinannu toistaa kysymykseni porasta jo moneen kertaan, mutta aina ilmeentynyt jotain omaa menoa.

Jos olisi edellisenä viikonloppuna, niin voisin todennäköisimmin diilata erittäin (siis erittäin) edullisia MM-lätkän lippuja noihin alkusarjojen peleihin. Ainakin viime vuonna koulussa jaettiin tukuittain ilmaislippuja. Käytännössä olisin voinut käydä katsomassa kaikki alkusarjan pelit Suomen pelejä lukuunottamatta :P.

Jekkukissa

Niin täällä on siis neljä telkkua eikä kolme. Kaks settiä tarvitaan si vaan.

NamiNami

Salevits haastan sut Liar's dice moneymatchiin. Jostain pienestä summasta. Muitaki saa tulla.

peki Falcoditto moneymatch bo5 pelkkä PS counterpickinä ei banneja?

Salevits

(04-17-2013, 04:56 PM)NamiNami link Wrote:Salevits haastan sut Liar's dice moneymatchiin. Jostain pienestä summasta. Muitaki saa tulla.

Sopii

Zlazher

Mahtuuko?

Jekkukissa

(04-18-2013, 05:16 AM)Rohtori Saha link Wrote:Mahtuuko?

Mahtuu mahtuu.

-LzR-

Melkeen unohin ilmottaa et tulos.

NamiNami

Voin tuua yhen setin.

PeliQ

Jää nyt kyllä meikältä väliin kun osu työt tuolle lauantaille *_*

RTpmwe

Jos joku haluaa tampereelta kyytiin ni sanoo tähä

saska

ai kulkeeko mobiili tähän tapahtumaan. vois kiinnostaa siinä tapauksessa.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23