Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

peki

(08-18-2014, 09:53 AM)mayhem_ link Wrote:Kalzu: Ei taaskaan brackettiin vaikka lähellä oli.
hajosinko >_>

pingviinituutti

Hajosin kun näin tänään 020202-mainoksen, missä on se haukka vastaamassa.

NamiNami

peki on voittanu 3 edellistä ja minä 2 sitä ennen. Voisko pitää joskus sellasen mihin minäkin pääsen niin voin jatkaa voittoja 8)

Jekkukissa

Ei.

RTpmwe

Tuo ei ollu enää kyynistä, se oli tylyä

Jekkukissa

:)

RTpmwe

Lisäääääää

pingviinituutti

Koska lisää? Tää on melkeen valunut jo kakkossivulle.

Jekkukissa

(11-18-2014, 10:11 PM)pingviinituutti link Wrote:Koska lisää? Tää on melkeen valunut jo kakkossivulle.
Mjaa. Tässä aika paljon viikonloppuja täynnä jo jotain. Katellaan.

Jekkukissa

Luolaa Beastin aikaan. Mun kanssa voi tulla masentelemaan ja kattelemaan striimiä kun ei pääse paikan päälle.

Osallistujalistalla tällä hetkellä Jekkukissa. Tervetuloa.

RTpmwe

Mä tuun

peki

hövö

ehkä

mayhem_

Juu tuun :)

Paju

ehkä

bËst

Streami Päälle jo PM-turneen aikaan niin näette pinkin GW:n maailmanvalloituksen 8)

Salevits

Joo mäkin varmaan jään tänne suomen puolelle eli oon kans miitissä.

Ajattelin järjestää side eventtinä kokeeksi Smooth Lander + Heavy Gravity Sm4sh singlesit.

Lisää porukkaa messiin vaa, kovatasosta porukkaa ilmottautunu tähän mennessä niin uusillakin ois mahis päästä porailee oikein kunnolla.

NamiNami

BEASTissa olis vähän parempi taso  :'(

saska

Vissii sitte

Salevits

yks mun twilight imperium fani kaveri ois kiinnostunu pelaa tamperelaisten kaa ku oon kertonu että tampereen smasherit pelaa sitä vissii sillon tällö aina. Niin mietin että oisko nyt viikonloppuna mitää säpöö / järkee yhdistää luuserien luolaan tällanen asia. Siinähän kestää kyl tosiaan hetki mut..
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23