Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

tauKhan

Taukki haluis mun paikan mayhemin autos, meenki ite junalla.
e: Ainii joka tapauksessa ois vaan keravan suuntaan kyydis, takas päin ois se paikka vapaana.

e2: Mihin aikaan voi tulla perjantaina?

mayhem_

tämä selvä eli cimo voi sit paluumatkalla hypätä kyytii.

Jaxi

Minä ja Laura oltais tulossa lauantaina. Eli klo 13 alkaa doubles ja myöhemmin lauantaina singles?

Jekkukissa

(03-12-2014, 03:51 PM)Jaxi link Wrote:Minä ja Laura oltais tulossa lauantaina. Eli klo 13 alkaa doubles ja myöhemmin lauantaina singles?

Joo alotellaan siinä yhdeltä doubleseilla.

Jos joku on myöhemmin tulossa ni infoa jne ni tiedetään odotellaanko hetki vai ignorataanko poissaoleva.

RTpmwe

Nii ja jos ei joku viä ymmärtäny niin kyllä olen tulossa

NamiNami

en kyl valitettavasti pääse tänä viikonloppuna :/

ps. Edellisen resultsit ei oo alotusviestissä :-*

Jekkukissa

Edelleen telkkareita ja settejä kuuluttelisin.

Kahdella telkulla ja yhdellä setillä ei viidentoista ihmisen miitissä pitkälle pötkitä. Kuka tuo ja mitä?

mayhem_

Voin ottaa setin messii ja periaatteessa telkkarinki, mutta se on se sama mistä viimeks valitettii ja muutenkin kyl mielummin joku lähempää oleva jos pystyy ku meillä kuitenki auto ihan täynnä muutenki.

TaisteluJaska

Meikän uudessa kämpässä on muuten oikeasti luuserien luola. Saska on käynyt tsekkaamassa ja hyväksymässä.

saska

(03-13-2014, 09:32 AM)TaisteluJaska link Wrote:Meikän uudessa kämpässä on muuten oikeasti luuserien luola. saska on käynyt tsekkaamassa ja hyväksymässä.

Vahvistan. >_>

voin kanssa ottaa setin jos on pakko.

Jekkukissa

Setit: Jekku x 1, mayhem x 1, saska x 1, Zlazher x 1, kalzu x 1 = 5 settiä

Telkut: Jekku x 2, zlazher x 1, mayhem x 1, kalzu x 1 = 5 telkkua

mayhem_

nii pystyykö kaikki tuleen hervantaa joskus klo 16:30 aikoihin ketä mun kyydillä on lähössä sit? nopeuttas lähtemistä aika paljon jos ei tarvi kierrellä ympäriinsä.

RTpmwe

Kai sitä sitte

mayhem_

menkää saskalle vaikka poraamaa tai jotain ja haen siitä si

Salevits

Huomenna klo 15

tauKhan

Haluisko Cimo viel mayhemin autoon? Me tultaski mielummin vasta lauantain. Jos ei niin si mennään niinku sovittu.

Cimo

Joo hyppään mielelläni kyytiin  :)

Jekkukissa

Joku vois tuoda yhden jatkojohdon. Toi mitä oon yleensä käyttäny on ollu noin miljoona vuotta ulkona enkä uskalla koskea siihen, saati pistää seinään.

Salevits

1. Peki
2. Mayska
3. Sale
4. Novi
5. Saska
5. Taukki

1. Kalzumayhem
2. PekiRt
3. SaleTiia
4. HopoSaska

Salevits

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23