Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

peki

jos jollain on cards against humanity ni pelataa sitä

mayhem_

Ei olla kyl ikinä pelattu tota kai mut muita samantyylisiä kyl. Ihan sama mulle sinänsä.

Paju

En oo itekään ikinä päässyt sitä pelaamaan, mutta himottais tosi paljon. Ei vaan taida olla järkevää tälläseen miittiin yhdistää, jos (suurin) osa on uusia pelaajia.

Salevits

mikäs se peli oli sit mitä aina pelaatte ja morkkaatte fraeonia siinä.. Muistelin että just tuo twilight imperium

E: tiia käski muistuttaa että jos jotain kiinnostaa sm4sh niin tuokaa kans omat ohjaimet siihenki.

-LzR-

En ees ollu muistanu et näit oli. Jos on mahdollista tulla suunnilleen päivän varotuksella ni saatan päästä tulemaan. En vielä tiedä pääsenkö mut jos pääsen oon varmasti messis.

hövö

(01-06-2015, 09:02 PM)Salevits link Wrote:mikäs se peli oli sit mitä aina pelaatte ja morkkaatte fraeonia siinä..
warhammer vissiin eikä ole morkkaus vaan totuus, fraeon on prince of pleasure

mayhem_

Ja Starcraftia ollaan pari kertaa pelattu jossa freijoa on taottu hautaan ainakin. Tosin se jätetään aina sinnittelemään yhelle planeetalle jollain yhdellä yksiköllä >_>.

Salevits

(01-06-2015, 11:52 PM)-LzR- link Wrote:En ees ollu muistanu et näit oli. Jos on mahdollista tulla suunnilleen päivän varotuksella ni saatan päästä tulemaan. En vielä tiedä pääsenkö mut jos pääsen oon varmasti messis.
Jos tuut tuo mun musta ruoska, ollu sun luona ikuisuuden.

mayhem_

Voisin ottaa ton citadelsin mukaan se on semmonen sopivan kevyt peli jossa pääsee kuitenki vähä kusettelemaan ja pistää hitleriä.

TaisteluJaska

Citadels on yks mun suosikkeja, eipä oo sitä tullu pelattua aikoihin...

-LzR-

(01-07-2015, 03:37 PM)Salevits link Wrote:[quote author=-LzR- link=topic=347.msg36604#msg36604 date=1420588338]
En ees ollu muistanu et näit oli. Jos on mahdollista tulla suunnilleen päivän varotuksella ni saatan päästä tulemaan. En vielä tiedä pääsenkö mut jos pääsen oon varmasti messis.
Jos tuut tuo mun musta ruoska, ollu sun luona ikuisuuden.
[/quote]
Mulla on varmaa 100 ruoskaa jättäny jotku tänne. Minkälainen se sun oli.

pingviinituutti

Citadels on näköjään virallinen turnauspeli. Comebackissa sveduilla oli uskomattoman kuluneet kortit messissä.

Salevits

(01-07-2015, 10:20 PM)-LzR- link Wrote:[quote author=Salevits link=topic=347.msg36610#msg36610 date=1420645026]
[quote author=-LzR- link=topic=347.msg36604#msg36604 date=1420588338]
En ees ollu muistanu et näit oli. Jos on mahdollista tulla suunnilleen päivän varotuksella ni saatan päästä tulemaan. En vielä tiedä pääsenkö mut jos pääsen oon varmasti messis.
Jos tuut tuo mun musta ruoska, ollu sun luona ikuisuuden.
[/quote]
Mulla on varmaa 100 ruoskaa jättäny jotku tänne. Minkälainen se sun oli.
[/quote]

- musta
- merkitty piuhasta joko sähköteipillä (vihreä, sininen, punainen tai keltainen) tai villalangalla joka sidottu piuhaan.

-LzR-

Taidan muistaa. Tuun semmosella 90% todennäköisyydellä huomenna ja otan sen messii.

Jekkukissa

Neljältä saa tulla, sillon viimeistään täällä on joku kotona. Meillä on kaks settiä, se saa riittää jos ei kukaan jaksa tuua.

RTpmwe

Voin tuoda cuben jos joku tuo tv:n

Jekkukissa

(01-08-2015, 09:04 PM)RTpmwe link Wrote:Voin tuoda cuben jos joku tuo tv:n
Kiva. On meillä telkkuja täällä neljä, ei tarvi kenenkään sellasta raahata. :)

Edittiä sen verran et yöunet jää nyt sen verran lyhyiks ni tänne saakin tulla vasta puol kuuden jälkeen. >_>

Vurkyzo

Tuun (ja vielä hyvällä varotusajalla :D)

RTpmwe

Arvosana miitille 4.5/5

mayhem_

Vähä myöhässä mut hauskaa oli vaikka 2h verottikin pahemman kerran. Alko kyl lipee käsistä se touhu la yönä mut onneks RTtä ei sattunu >_>.

Sale: Falcolla menee nykyää vaa 50-50 pakko oli vikaan matsiin ottaa fox ja sekin meinas livetä, hyvin pelasit kyl :)

Jekku: SH needlet ei oo hyviä kannattaa jättää pois repertuaarista. 20XX pelatessa vähän liikaa välkky punanen :D

peki: Pelattiin fox dittoja aika vähän mut tuntu et pärjäsit peachillä paremmin kuin foxilla. Suurin erottava tekijä oli mun mielestä se et voitin neutraalin useemmin ja vaikka välillä varmaan rankasitki lujempaa niin voitin pelit käytännössä neutraalissa.

saska: No nii lähetäänkö jo.

RT: Onneksi ei käyny kuinkaa >_>

Paju: Muikkus ei oo tuote, pelaa peachillä :)

Vurkkeli: Siis techskilli näytti jopa sujuvan aika hyvin ja liikkuminenki iha jepa sen yhen matsin perusteella mitä pelattii, mut huomas että vissiin muut mässit ollu enemmän prioriteetissä rankasujen perusteella :D Tuu toistekki nii otetaa lisää meleetä kun ei nyt tullu paljoo pelattuu.

LzR: Kuulostaa hyvältä jos melee alkanu kiinnostaa. Se o oikein 8) Poundilla tosiaa tiimeissä helpompi pelastaa ku uairilla.

Hawk: Onea ilmasesta pizzaslaissista.

Ne 2 muuta: Oli suhteellisen kova meno päällä toisella heebolla ainaki >_>. Toinen sen sijaan virallisuuden perikuva suorastaan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23