Smash Finland Foorumi

Full Version: Luuserien Luola #6, 9-11.01.2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

mayhem_

siika siika siika siika siika siika siika siika siika siika siika siika siika siika

mayhem_

kiva että oli taas miittiä, oli hauskaa :) yritän tulla kun on seuraavankin kerran ja kuten jo totesin siellä ollessani, että varmaan turnauksen jälkeen pidän itekki jotain miittiä.

harmi, että ei saatu oikein mitää lautapelei tai semmosii pelattuu ois kiinnostanu niitäki pelailla. se vuorenvallotus peli oli ihan kiva semmonen kevyt ja taustamusiikki loi hyvän tunnelman :D

Salevits

Kiitos kaikille osallistujille, oli hyvä miitti! Nyt on kunnon krankki päällä mutta oli sen arvoista. Lisää tulossa joskus lähiaikoina että ensi kertaan.

Ps. laittakaa ens kerralla pullot ja tölkit pullopussiin.

Jekkukissa

Jees oli kiva miitti, kiitos osallistujille. :)

Laitan poolitulokset jne alotusviestiin sitten huomenna tai jtn.

peki

miitti oli viiskauttaviis. tykkäsin että tiimeissä oli useempi tasanen joukkue. lisää jooko. :-*

Cimo

Kiitos Salelle ja Jekulle järkkäämisestä, hauskaa oli. Oli mukava nähdä porukkaa pitkästä aikaa  :) Nuo kerhohuonetilat on kyllä loistavat miittejä varten. Seuraavaa odotellessa.

Jekkukissa

Ainiin laitan nyt tähän ketkä on velkaa ja kenelle ja otan samalla omat käteni pois asiasta. Nää on siis ne osallistumismaksut mitä ei maksettu ja mitä ei siis voitu jakaa.

Slässeri Salelle 2€
Pingu pepille 2€
Novi mayskalle 2€

NamiNami

(03-17-2014, 11:30 AM)Jekku link Wrote:Ainiin laitan nyt tähän ketkä on velkaa ja kenelle ja otan samalla omat käteni pois asiasta. Nää on siis ne osallistumismaksut mitä ei maksettu ja mitä ei siis voitu jakaa.

Slässeri Salelle 2€
Pingu pepille 2€
Novi mayskalle 2€

Sinä minulle 34.7€


EDIT.

okei

Jekkukissa

(03-17-2014, 07:50 PM)NamiNami link Wrote:[quote author=Jekku link=topic=347.msg33891#msg33891 date=1395055813]
Ainiin laitan nyt tähän ketkä on velkaa ja kenelle ja otan samalla omat käteni pois asiasta. Nää on siis ne osallistumismaksut mitä ei maksettu ja mitä ei siis voitu jakaa.

Slässeri Salelle 2€
Pingu pepille 2€
Novi mayskalle 2€

Sinä minulle 34.7€
[/quote]
Sale maksaa mun osuuden koska on mulle sen auki, joten härnää sitä.

saska

sitte shoutoutit vanhan maailman malliin:

mayhem: kyydit feels goodman jne jne
henrik: man feels good
cimo: good
rt: feels
meitsi: man
soupa: relasit + sillasit
lässeri: jukupätkä
pirkkalan sepe fox: viipottaa liipottaa, sama siotus jopa ku minä. ei varmaa kauaa mene että vetäset skilleissä ohi ellei tapahtunut jo.
pirkkalan sepe sheik: annoin poolissa siimaa, mutta paukut oliki jätetty ratkaiseviin matseihin.. tai jotain.
jaxi: jäbä vissiin keränny koko sarjan streetpass pelin paloja. >_>
laura: lumi aura
sale: rentou ja reteeou. sori ku räjäytettiin sinu kone.
jukrakissa: pelkääkkö viä mua? >_>
tunturi sopuli aka skyline mies: vuodet vierii mutta juttujen sekavuus pysyy vakiona. <_<
kalpsu: minä en tiiä mikä siinä on mutta aina ku näen sinut nii tulee hirveä morkkaus himo. tsori.
jäätelötuutti: havaitsin sinun läsnäolon paikan päällä.

miitille annan arvosanaksi swaghetti/yolognese. lisäpisteet kopromissista hintojen suhtee.

Paju

Sale Pajulle 6€

Jekkukissa

(03-17-2014, 08:08 PM)saska link Wrote:jukrakissa: pelkääkkö viä mua? >_>
Todellakin.

Ja kaverit hei, ei tää oo mikään velkomistopikki. >_> Laitoin nuo vaan siksi ettei minua kivitetä siitä että voittajat ei saa kaikkia rahojaan (lol 2 e tiedän)  ja siksi että miitissä kuuluu maksaa osallistumismaksut, varsinkin jos ne on kerrottu monta päivää etukäteen. Poikkeuksia on joidenkuiden maksujen kanssa ollut, mutta se ei tarkoita että kaikki jotka ei vaivaudu tuomaan rahaa pääsee ilmaseksi mukaan. Ensi kerran jälkeen katsotaan osataanko tehdä niin kuin pitää, ja jos ei niin sen jälkeen tilille rahat ja jos ei oo maksanu niin ei pelaa. Hitler super jos ei ala toimia tällanen yksinkertanen asia. Tai sitten ei oo mitään maksuja. Tää rahankerjuu on aina yhtä paskaa, varsinkin kun ei saa itelle siitä mitään mutta on silti olevinaan jostain toimivuudesta vastuussa.

Avautuminen.jpg, mutta oikeasti ryhdistäytykää ja yrittäkää edes vähäsen tästä eteenpäin. Kiitän ja kuittaan.

Novi

(03-17-2014, 08:30 PM)Jekku link Wrote:[quote author=saska link=topic=347.msg33900#msg33900 date=1395086937]
jukrakissa: pelkääkkö viä mua? >_>
Todellakin.

Ja kaverit hei, ei tää oo mikään velkomistopikki. >_> Laitoin nuo vaan siksi ettei minua kivitetä siitä että voittajat ei saa kaikkia rahojaan (lol 2 e tiedän)  ja siksi että miitissä kuuluu maksaa osallistumismaksut, varsinkin jos ne on kerrottu monta päivää etukäteen. Poikkeuksia on joidenkuiden maksujen kanssa ollut, mutta se ei tarkoita että kaikki jotka ei vaivaudu tuomaan rahaa pääsee ilmaseksi mukaan. Ensi kerran jälkeen katsotaan osataanko tehdä niin kuin pitää, ja jos ei niin sen jälkeen tilille rahat ja jos ei oo maksanu niin ei pelaa. Hitler super jos ei ala toimia tällanen yksinkertanen asia. Tai sitten ei oo mitään maksuja. Tää rahankerjuu on aina yhtä paskaa, varsinkin kun ei saa itelle siitä mitään mutta on silti olevinaan jostain toimivuudesta vastuussa.

Avautuminen.jpg, mutta oikeasti ryhdistäytykää ja yrittäkää edes vähäsen tästä eteenpäin. Kiitän ja kuittaan.
[/quote]

+1

Salevits

(03-17-2014, 08:08 PM)saska link Wrote:sitte shoutoutit vanhan maailman malliin:

+1

Zumma

(03-16-2014, 05:16 PM)mayhem_ link Wrote:taustamusiikki loi hyvän tunnelman :D

http://www.youtube.com/watch?v=3cYkbNjIjx8

bËst

Pitää varmaan joku kerta koittaa tulla tsekkaan nää luuserien luolat. Varmaan ykskää osunu sellaiseen kohtaan että sattuisi oleen vapaa vkl hollilla.

Salevits

mayhem_

nonii

NamiNami

Pitäkää miitti 25.-27.4

:)

Jekkukissa

Noni, miittiä tulee 2-4.5.2014.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23