Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

kalzu

Multa puuttuu kans tiimikaveri, ku Novi ei tulekaan. Haluutko best tiimata?

Paju

Pitäiskö mun nyt sit varata noi laivamatkat meille neljälle? Tarvisin kyllä kaikkien etu- ja sukunimet sekä syntymäajan sitä varten.

tauKhan

Kyllä, ainaki meidän puolesta.

NamiNami

Tiimikaveri on Paju niin kauan kun on lähössä. Jos ei tuu niin sitten kalzu ja jossei kalzu niin sit kattoo onko ulkomaalasia ketään.

Jos Paju lähtee niin uskon että ottaa ton Novin buffetin. Jos ei kukaan osta (mitä ihmettelen) niin eiköhän jonku siellä laivalla saa ostamaan sen.

Paju

Varasin nyt ton hytin. Ja buffetti on kyl tällä kertaa förbiössä, paljon mieluummin meen syömään vaikka sinne ravintolaan. >_>

bËst

Juu eiköhä sitä sit mennä paahtamaan. Täytyy nyt vaan varmistella, notta ei puske just tuohon töitä, ku näiden edesmenneiden tapausten johdosta ehdiin jo ilmoittautua käytettäväksi tuohon aikaan tarpeen vaatiessa >___>.

Ja Kalzu: kertaakaan en oo varmaan marsun tai sun kaa tiimannu, joten eiköhä tää pikkuturnaus oo just oikea tilaisuus laittaa hynttyyt yhteen 8). Eli joo eiköhän tuo sovi.

NamiNami

Eli Pajun autoonhan mahtuu vielä yksi? Hyttipaikkojakin on myös yksi vapaana riippumatta siitä valitseeko bËst risteilyhytin vai Pajun reittimatkahytin. Näin ollen TK vois tulla johonki hyttiin ja samalla Pajun autoon viidenneksi.

bËst

Eikö se Zlasheri oo tulossa? tai siis onko muistanut koko juttua? Sen nimi vaan löyty tuolta beastin topicin kiinnosstuneiden listalta

ajp_anton

Se oli tulossa mun hytillä jossain vaiheessa mut ei päässy koska ikäraja risteilyyn.

RTpmwe

Mulle sama bufee ku jekq

NamiNami

Maksoin sen paluumatkan jo, siinä on 4 buffettia. Eiköhän sen saa siitä laivasta vielä ostettua.

Paju

Jos joku alle 21v on vielä kiinnostunu lähteen niin mun autoon ja meidän hyttiin mahtuis vielä, jos best menis toiseen ajp:n hyttiin. Sunnuntaina pitäis maksaa noi laivat, niin mielellään sitä ennen vois ilmaista kiinnostuksensa.

bËst

(01-31-2014, 07:54 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Jos joku alle 21v on vielä kiinnostunu lähteen niin mun autoon ja meidän hyttiin mahtuis vielä, jos best menis toiseen ajp:n hyttiin. Sunnuntaina pitäis maksaa noi laivat, niin mielellään sitä ennen vois ilmaista kiinnostuksensa.

Siis onko kumpikaan hytti toista mainittavasti halpee? Meinaan, jos ei oo niin meen sit samalla paketilla koko matkan pajun seurueessa. Säästyy säätämisiltä

NamiNami

Se risteilyhytti on halvempi, mutta säästetään paljon vähemmän jos meitä tulis yks lisää kun mitä Pajun porukka säästäis täydellä miehityksellä. Eli ensisijaisesti se täyteen, tosin en voi pakottaakaan. Paras olis jos saatais 1 lähtijä vielä lisää (iällä ei väliä).

Vähän nihkeesti pääsee treenaa ennen turnausta, melkein tekis miel ottaa pikkutelkku ja mod-Wii mukaa hyttiin. Voitas olla samassa hytissä minä, mayhem, peki ja Paju niin sais vähän tiimitreeniä. Toisaalta laivalla on kaikkea muutaki tekemistä...

bËst

Ei loota esimerkiksi lähtis hyvänmielentuojaksi ja hengenheimolaiseksi? Vois jonkun kanssa pelata siellä keskiyön brawlit ja sais vuoden brawlkiintiön taas täyteen.

pingviinituutti

Ei pysty mitenkään, kun penkkarit ynnä kaikenkarvaiset reissut.

Laatikko

Tuleminen lienee ihan muista syistä kiinni kuin barlin puutteesta, sillä uskoisin koulun pulttaavan aika pahasti tämän kanssa kun ei oo mikään perus viikonloppureissu.

Paju

Maksoin ny ne laivat. Otan varmaan ite telkkarin ja cuben mukaan reissuun, jos joku haluaa vähän laivalla porailla.

Novi

Kävi uskomaton pulla jä näyttäis et pääsisin sittenkin mukaan, oisko mulle hyttipaikkaa tjsp. ?

NamiNami

Buffet ainakin. Ja hyttipaikka ja vissiin Pajun autosta autopaikkakin. Jos oon kärryillä niin joo kaikki ok.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15