Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

ajp_anton

Mistä nuo lennot on? Bromma on sen verran lähellä että vois antaa kyydin. Arlanda on 50km väärään suuntaan.
Luulen kyllä että Norwegian lentää vain Arlandasta...

Paju

Jos ny lähtisin autolla, niin kiinnostaisko ketään paikka siinä?

saska

kai minua  ???

Jekkukissa

(01-13-2014, 08:29 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Mistä nuo lennot on? Bromma on sen verran lähellä että vois antaa kyydin. Arlanda on 50km väärään suuntaan.
Luulen kyllä että Norwegian lentää vain Arlandasta...
Jep Arlanda kyseessä.

bËst

(01-13-2014, 08:40 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Jos ny lähtisin autolla, niin kiinnostaisko ketään paikka siinä?

Villi veikkaus, että meikä ja Qtio on vielä ilman autoa. En jaksa ite lentokoneella kikkailla, koska road trip on the juttu. Ite ku meen joko pirssillä tai en ollenkaan. Kuitenkaan nyt ei hirveä pettymys itelle oo vaikka joutuis jäämään tänne kattomaan olympialätkää ja pääsis juhlakiertue keikalle 8)

ajp_anton

Niin kuinka moni sinne lentokentälle on menossa? Että kattannaako maksaa bensarahat edestakas, about 12€?
Paluumatkasta en tiedä jos kerkeää, kun se kuitenkin aina venyy niin että just keretään laivaan... mutta Salen mukaan palaatte vasta kahden vuoden päästä niin ei ehkä tarvii =).

Jekkukissa

(01-14-2014, 07:46 AM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Niin kuinka moni sinne lentokentälle on menossa? Että kattannaako maksaa bensarahat edestakas, about 12€?
Paluumatkasta en tiedä jos kerkeää, kun se kuitenkin aina venyy niin että just keretään laivaan... mutta Salen mukaan palaatte vasta kahden vuoden päästä niin ei ehkä tarvii =).
Eikai muita ole lentämässä kun minä, Sale ja RT. Ja juu typotin paluun parin vuoden päähän, mutta eiköhän sieltä ihan tän vuoden puolella tulla takaste. :D

PeliQ

Joojoo siis biili>kone

PeliQ

Meikäläisen osallistuminen muuttu just epävarmaks. Pirkkalaan ois aukeemassa kausimyymälä noihin aikoihin ja voi olla notta meikäläisenkin panosta tarvitaan. Palataan asiaan myöhemmin tällä viikolla.


  ???

bËst

Ei siellä nyt voi jokaisen ennalta suunnitellun eventin aikaan aueta uua myymälä >_>. Tuli mieleen muuan mökkireissu nimittäi <_>

Jekkukissa

Onko joku menossa Turusta Helsinkiin muuten autolla sitten palattaessa ja onko tällöin tilaa mulle ja Saulille? En enää muista millä kukakin menee niin heitän vaan tähän. Laiskuus iski, en jaksa selata ihmisten suunnitelmia.

saska

en tuu >___>

PeliQ

Sori meikäläinen joutuu skippaan kanssa  :(

Paju

täh

bËst

Meikän matkasta on mennyt vähä niinku kaikki optiot näemmä >_>.

Kiinnostus on ja aikaa on. Kaks kyytiä menny ja tiimitoveria ei oo niin kermainen on tilanne.

Paju

Mä kyl saisin auton käyttöön, mut kiinnostais saada sitä vähän enemmän täyteen.

PeliQ

Siis joo osu aika huonoon väliin tää beasti ku ei töistä heeunu noin pitkää vapaata

saska

nii siis voin tulla jos joku maksaa kaikki kulut.

<_<

Jekkukissa

Onko paluumatkalla buffettia?

NamiNami

Voisin ottaa paluumatkalle buffetin kanssa. Sen pystyy lähtöselvityksessä ostaa vissiin sillä halvemmalla hinnalla vielä (pari euroa halvempi), mutta on tosin riski että täyttyykin kattaus.

Laiva lähtee sunnuntaina 20:00, buffet joko 20:00 tai 20:30 (22:20 kattaus täynnä). Ajattelin ite ton aikasimman mahollisen eli 20:00.

EDIT. Varasitko muuten AJP paluumatkalle Q4 vai C4 -hytin?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15