Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

MasterTK

<_<

mayhem_

Ehdin tuossa jo saskalla lupaileen, että jos peki ei tuu niin tiimaan saskan kaa

TaisteluJaska

Namihan vois sit meikän kans jos Panju ei pääse.

Laatikko

Todennäköisesti tulossa jos nyt tavan mukaan ei ole koulussa mitään kriittistä.

ajp_anton

Oon varannu laivat. Mun lisäks mahtuu 3 hlöä Hes-Tuk ja 4 hlöä Tuk-Tku. Ikäraja 21v koska risteilyjä, paitsi Tuk-Tku-matkalle pääsee yks alaikäinen mun lipulla koska en tuu siihen laivaan mukaan.
Voin tarvittaessa varata hytit vielä neljälle lisää, mutta ikärajan takia ei taida täyttyä.

Jos mun lisäks vain kolme, niin 5€ per naama.

edit:
Minibussi tukitaan sitten ihan täyteen, eli 11 hlöä. Jos suomalaisia ei riitä niin ruotsalaisia mukaan. Jos sittenkään ei riitä niin joko nostetaan hintaa tai sitten ei mennä. Ilmoittautukaa ajoissa niin voin antaa ylimääräisiä paikkoja ruotsalaisille.
Eli 56€ per (tuon laivan lisäks).

edit2:
Ehkä on silti parempi vuokrata vain tavallinen 5 hengen auto. Ei yhtä ahdasta, ei samaa hätää saako auton täyteen, ja kuitenkin sama hinta per nenä.
Tää kaikki on vaan hirveän vaikeaa ku ei vielä tiedä ketä tulee...

PeliQ

Todennäköisesti mukana. AJPTaksi kiinnostaa. Hei me lennetään voittoon!  :-*

peki

jos tästä nyt saa varmasti paikan, ni voin sanoo et tuun.

ajp_anton

Voiko ilmoittautujat myös ilmoittaa että tuleeko risteilylipulla, niin tiedän että täyttyykö ne paikat ja tarviiko toisenkin hytin? Ku en tiiä minkä ikäsiä ootte =).

mayhem_

AJP:n risteilystä paikan varanneet:

1. AJP
2. Nami
3. mayhem
4. peki

NamiNami

Joo, olkoon tuo nyt vaikka eka hytti. En muista kuinka ajoissa kalzu sano tulevansa tänne, mutta se kattaa ton risteilyiän myös. Onko sitten toiseen risteilyhyttiin kalzu, PeliQ, Loota, (Vilu / bËst)? Hyttejähän voi vaihella taas tarpeen mukaan kun ne nimet niissä hyttiavaimissa ei oo niin justiinsa.

bËst

Koska peliQ confirmaa niin oon messissä. Tällä hetkellä tuo helmikuu näyttää aika buenolta itelle.

TaisteluJaska

Oon kyl messissä. Mahdollisesti vois lähtiä jollain autolla, niin tulis sekin puoli halvemmaksi. Mullahan on auto...

ajp_anton

Skippaan tuon minibussin, helpompi (mulle) tavallisella henkilöautolla ja sama hinta.

Helsinki - Tukholma (21v ikäraja):
1. ajp
2. Nami
3. mayhem
4. peki
---hytti 2---
5. ? - 10€
6. ? - 5€
7. ? - 3,33€
8. ? - 2,50€

Tukholma - Turku (21v ikäraja):
1. Nami
2. mayhem
3. peki
4. ? - 2€
---hytti 2---
5. ? - 7€
6. ? - 3,50€
7. ? - 2,33€
8. ? - 1,75€

Tukholma - Göteborg - Tukholma:
1. ajp
2. Nami
3. mayhem
4. peki
5. ? - 55€

kalzu

mä voisin ilmottautua tohon ajp:n autoon

laivamatkoista en vielä osaa sanoa. saatan olla pari päivää tukholmassa ennen turnausta tai sen jälkeen.

TaisteluJaska

Mä siis haluan tietää saataisko me mun lisäksi 3 muuta vähintään lisää matkalle. Hintaa tulis enempi koska meidän pitäis maksaa autopaikka laivaan.
Käytännössähän jos joku haluaa nukkua hytin lattialla niin yhteen hyttiin menee 5 matkustajaa, ja autoon menis siis 5 myös.

RTpmwe

Mä tuun AJP:n toiseen hyttii

peki

(12-04-2013, 11:55 PM)kalzu link Wrote: [ -> ]mä voisin ilmottautua tohon ajp:n autoon

laivamatkoista en vielä osaa sanoa. saatan olla pari päivää tukholmassa ennen turnausta tai sen jälkeen.
periaatteessahan toi menis niinku nyrkki silmää, jos meet etukätee sinne tukholmaa. :-*

ajp_anton

(12-04-2013, 11:55 PM)kalzu link Wrote: [ -> ]mä voisin ilmottautua tohon ajp:n autoon

laivamatkoista en vielä osaa sanoa. saatan olla pari päivää tukholmassa ennen turnausta tai sen jälkeen.
Mee etukäteen Tukholmaan, tuu mukaan autoon, ja sit tuohon paluumatkan hyttiin johon mä en ite tuu mukaan joten yks vapaa paikka.

Novi

Oon messissä

PeliQ

Vilu kyl me biili täyteen saadaam  8). Meikä, Jankki, Loota + Novi?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15