Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Paju

Hmm pitäisköhän sitä itekin lähtee. Jos tuun niin kiinnostais paikka tosta Vilun biilistä. Laivoille en vaan voi tulla noihin risteilyhytteihin kun oon alle 21v.

Novi

(12-05-2013, 07:27 PM)РeliQ link Wrote: [ -> ]Vilu kyl me biili täyteen saadaam  8). Meikä, Jankki, Loota + Novi?

Kuulostaa täydelliseltä 8)

Loota ota se pellelevy taas messiin

Laatikko

Ehrottomasti jos vaan pääsen, mutta en oo vielä varmistanu itteäni ja tällä hetkellä ei ainakaan liian hyvältä näytä.

NamiNami

Jos jollain vaan on luottokortti (JA ajokortti) niin vuokraa saman auton kun ajp ja pääsee yhtä halvalla kuin me. Eli ei tarvi autopaikkaa laivamatkoihin sitte.

TaisteluJaska

No mut sillon tarttis hommata kyyti Tampere-Turku. Vois aluksikkin katsoa kuinka kalliiksi toi autopaikka ylipäätään tulee. auton vuokraaminenhan maksaa myös

EDIT:
Mä ny kattelin alustavasti. Jos menee Turusta Tukholmaan ja takaisin (Viking grace + amorella)
niin hintaa on on 4 aikuista + ajoneuvopaikka + hytti tieten molempiin yht 136 €.
Tämä jaettuna 4. on vissiin 34 e. Ei kovin paha musta. Kun auton kans niin paljon helpompi, lähtee vaan paahtaan ku pääsee maihin  8)

Päivät_ 12.2 lähtö ja 16.2 paluu. niinkuin Nami ehdotti ekassa postissa. erinä tässä että lähtö ja paluu turust!

Yht siis kulut, jos ruotsin puolella menee 1000 km =noin 120 € bensoihin. 64 € matkoihin +tieten matkat suomesta turkuun (no pun intended).

Ei musta kovin paha.
Ketkä siis messissä?
Ja hei, tämä laskettu 4 hengelle.

bËst

(12-06-2013, 09:30 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]No mut sillon tarttis hommata kyyti Tampere-Turku. Vois aluksikkin katsoa kuinka kalliiksi toi autopaikka ylipäätään tulee. auton vuokraaminenhan maksaa myös

EDIT:
Mä ny kattelin alustavasti. Jos menee Turusta Tukholmaan ja takaisin (Viking grace + amorella)
niin hintaa on on 4 aikuista + ajoneuvopaikka + hytti tieten molempiin yht 136 €.
Tämä jaettuna 4. on vissiin 34 e. Ei kovin paha musta. Kun auton kans niin paljon helpompi, lähtee vaan paahtaan ku pääsee maihin  8)

Päivät_ 12.2 lähtö ja 16.2 paluu. niinkuin Nami ehdotti ekassa postissa. erinä tässä että lähtö ja paluu turust!

Yht siis kulut, jos ruotsin puolella menee 1000 km =noin 120 € bensoihin. 64 € matkoihin +tieten matkat suomesta turkuun (no pun intended).

Ei musta kovin paha.
Ketkä siis messissä?
Ja hei, tämä laskettu 4 hengelle.

Eli viidennenkin sais vielä teoriassa messiin jos tulee omalla matkustuskortilla laivaan? Joo alustavasti aika varma messi. (eli varma messi, mutta ikinä osaa ennustaa jos tulee jotai komplikaatioita)

Paju

Vahva kiinnostus tohon.

ajp_anton

(12-06-2013, 10:17 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Eli viidennenkin sais vielä teoriassa messiin jos tulee omalla matkustuskortilla laivaan? Joo alustavasti aika varma messi. (eli varma messi, mutta ikinä osaa ennustaa jos tulee jotai komplikaatioita)
Noihin mun hytteihin mahtuu vielä jos on tarpeeks ikää ja sopii menomatka Hesan kautta.

ajp_anton

Ja ellei ketään haittaa niin postaan sitten aina välillä updaten tästä mun järjestämästä matkasta.
Laivavaraukseen tarvitaan nimi ja syntymävuosi. RT?

Helsinki - Tukholma (21v ikäraja) (lähtee ke 12.2 klo 17:30):
hytti 1 (10€ tot)
  • 1. ajp
  • 2. Nami
  • 3. mayhem
  • 4. peki
hytti 2 (10€ tot)
  • 5. RT
  • 6. -
  • 7. -
  • 8. -

Tukholma - Turku (21v ikäraja) (saapuu ma 17.2 klo 7:35):
hytti 1 (7€ tot)
  • 1. Nami
  • 2. mayhem
  • 3. peki
  • 4. RT
hytti 2 (7€ tot)
  • 5. -
  • 6. -
  • 7. -
  • 8. -

Tukholma - Göteborg - Tukholma (55€ per hlö):
  • 1. ajp
  • 2. Nami
  • 3. mayhem
  • 4. peki
  • 5. kalzu

RTpmwe

Tommi Mustonen 1991

TaisteluJaska

Periaatteessa AJP.han vois varata tuon meidän Turku-Tukholma-Turku matkankin, koska tuohon tarvitaan joku viking line clubin jäsenyys, että saa tuohon hintaan.

Tärkeää siis että varaat myös henkilöautolle paikan (se halvin vaihtoehto, joku 1.7 m korkea ja jotain alle 5 m. pitkä. Olen tarkistanut mitat). Ja tieten että yöristeilyt, eli lähtö illalla ja perillä aamulla.

Onnistuisko AJP tällainen? maksetaan tieten takas ja saat pikkukorvauksenkin.

Lähdössä mun autoon siis minä + lähes varmasti Paju, Best, PeliQ ja ehkä Novi. Pitääkö paikkansa?

ajp_anton

Mun täytyy olla mukana hakemassa liput, eli en voi varata matkaa Turusta Tukholmaan.
Paluumatka onnistuu teoriassa, mutta mun pitää istua autossa kun mennään lipunmyynnistä läpi ja hypätä kyydistä jossain vaiheessa koska mähän en tuu laivaan mukaan. Kuinka paljon säästäisitte siinä? Pelkkä paluumatka auton kanssa maksaa 460kr = 52€.

TaisteluJaska

Ei säästettäis käytännössä mitään, parhaimmillaan joku 7 € per naama.
Eli siis kenella on Viking klubi jäsenyys? hänen pittääs osta meille liput...

Paju

Multa löytyy ja muistaakseni myös Jankilla ja Novilla taitaa olla se. Ja se jäsenyys on muutenkin ilmasta, että suosittelen sua itekin hommaamaan sen.

TaisteluJaska

k.

Sitoutumisia odotellessa. Reissun hinnan arvio siis 4.lle oli se 64 € +matkat Turkuun. mun autolla tieten pääsee senkin matkan bensoihin osallistumalla.

bËst

(12-07-2013, 03:19 PM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]k.

Sitoutumisia odotellessa. Reissun hinnan arvio siis 4.lle oli se 64 € +matkat Turkuun. mun autolla tieten pääsee senkin matkan bensoihin osallistumalla.

Jos tampesterista lähdet, niin voisin tulla täältä sjoelle ja siitä sit kyytiin.

NamiNami

Eikö Tampereelta oo melkein sama ajaa Helsinkiin kun Turkuun? Jos Vilun auto meneekin Helsingin kautta menomatkan, joudutte maksaa yht. 4€ enemmän hytistä (1€ per naama) ja pääsette samaan laivaan meidän kanssa. Ja jos Vilun auton viidestä matkustajasta edes yks (poislukien Vilu) on yli 21v niin se pääsee halvemmalla kun tulee AJP: kakkoshyttiin.

ajp_anton

Helpottais meidän autovuokraa myös, koska satamasta on muutama kilsa sinne ja säästyis bussilipulta.
Mutta onko se hintaero muka noin pieni? Tuo auto voi nostaa sitä aika paljon...

ajp_anton

Sori tuplasta, mutta...

Katoin että menomatka Turusta on 71€ auton kanssa. Mä saan ruotsin sivun kautta Helsingistä 560kr = 63€. Eli tulkaa hei kaikki Hesan kautta niin päästään samaan laivaan ja jopa halvemmalla (ellei bensat).
Hesassa voin eka hakea risteilyliput ja sitten mennä auton kyydissä laivaan (joku autosta menee mun lipulla kävellen laivaan). Sitäpaitsi tuo multi-varaus olis eri maiden Club-korteilla, että ei tuu senkään kanssa ongelmaa että olis liikaa varauksia per jäsen.

NamiNami

Huomasin tuon 71€ kanssa Turusta, ja suomen sivun kautta Helsingistä oli muistaakseni 75€ joka teki sen 4 euron eron. En tosiaan ajatellut tuota vaihtoehtoa Ruotsin sivun kautta. Mutta kuten ilmi on tullu niin varmaan kaikin puolin järkevämpää tulla Helsinkiin Vilun autolla. Kilometrit oikeastaan ihan yks yhteen Turun kanssa.

Ja se vuokra-auton noutaminen Tukholmassa sujuis näppärästi siinä jos Vilun kyydissä pääsee noutaa sen. Voin vaikka maksaa pientä hyvitystä siitä. Sitten esim Jönköpingissä tauon ja tankkauksen yhteydessä vaihtaa autoporukkaa jos esim. niikseen tulee?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15