Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

bËst

Mitä kalzu sitten meinaa jos Novi lähtee? Meinaan, sitten oon ilman tiimitoveria ja ilman tiimitoveria meikää on käytännössä mahdoton saada messiin

mayhem_

Sale on tietääkseni ilman tiimikaveria kun se kanukki peru

ajp_anton

(02-05-2014, 12:06 PM)Novi link Wrote: [ -> ]Kävi uskomaton pulla jä näyttäis et pääsisin sittenkin mukaan, oisko mulle hyttipaikkaa tjsp. ?
No kukaan ei oo koskenu sun tilauksiin, eli siellä on sekä hyttipaikka että buffet odottamassa sua.

peki

haluuko ajp massit tilille vai kouraan

NamiNami

Sovittiin alustavasti AJP:n kanssa niin että maksan myös bensat ja matkan jälkeen jokainen maksaa mulle oman osuutensa. Hoidin jo omat matkakulut AJP:lle maksamalla sen paluulaivamatkan. Siirrän sitten myöhemmin AJP:lle sen osuuden kuluista.

Saattoi kuulostaa vaikealta, mutta kaikkien tarvii siis vaan maksaa mulle reissun jälkeen oma osuus ja hoidan loput. Jos joku on tätä menettelytapaa isosti vastaan niin tehdään sitten jotenkin muuten.

Jekkukissa

(02-05-2014, 01:14 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Mitä kalzu sitten meinaa jos Novi lähtee? Meinaan, sitten oon ilman tiimitoveria ja ilman tiimitoveria meikää on käytännössä mahdoton saada messiin
Sale on vapailla markkinoilla ainakin.

ajp_anton

Joo niiku Nami sano - unohdin ite ilmoittaa - kaikki maksaa osuutensa Namille, ja me hoidetaan loput meidän kesken.

Syynä se, että kun mulla ei vielä oo ollu mitään tarpeeks motivoivaa syytä saada suomalaista tiliä käyttökuntoon, niin ei kaikkien tartte sählätä ulkomaan rahanlähetyksien kanssa.

Salevits

(02-05-2014, 01:14 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Mitä kalzu sitten meinaa jos Novi lähtee? Meinaan, sitten oon ilman tiimitoveria ja ilman tiimitoveria meikää on käytännössä mahdoton saada messiin
Joo jos Kalzu ja Novi tiimaa niin mä voin tiimaa sun kaa kyl, niinku tääl oli näköjään mun puolesta jo huudeltukin.

E: Joo kysyin Kalzulta niin mä tiimaan Bestin kanssa ja Kalzu tiimaa Novin kanssa.

mayhem_

toi maksutapa kuulostaa järkevältä

Novi

Vois namille vähän ekstraa ku taas ottaa kontolleen kaiken hoitamisen, helmi äijä

bËst

Asia selvä. Kerran salen kaa tiimattu ja silloi vissii oltii kakkosia jossai miitis ja pidettii nami-pajuaki aika ahtaalla niin vois toimiaki 8). Vois kyllä vähä treenailla jossain vaiheessa siltiki

NamiNami

Pajun cubella laivassa. Vois ottaa uikkarit messiin taas jos innostuu privatesaunaan. Isolla porukalla se oli vielä halpa.

mayhem_

vois

peki

sauna mege

bËst

Sauna on aina rock. Opettaa tarjoilija taas tekeen kolmen euron Long Islandeja 8)

Paju

En varmaankaan kyl ota telkkuu ja cubee messiin nyt kun on täys auto.

NamiNami

3 euron lonkkarit :D Mikä me annettiin sille nimeks? Vois nimittäin kysyä nyt tällä kertaa löytyykö. Olikohan se niin että siinä oli vaan vodka, tequila ja rommi. Paju oli vähän kuumaa kamaa tän jälkeen >_>

Jos saat Paju autoon pienimmän telkkarin niin voisin tuoda tuon modatun wiin. Itelle se telkkarin tuominen on vähän enemmän haaste olettaen että tuun junalla Helsinkiin.

Paju

Noh täytyy kattoo saanko mahtuun vai en. On siel laivalla kuitenkin vähän muutakin tekemistä.  8)

bËst

Iteltä suattaapi saunan ja ruokailun ohella jäädä laivaelämä sikseen. Vieläki pää pyörällä viimosimmasta opiskelijaristeilystä *_*

peki

[Image: cJKnslc.gif]
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15