Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

ajp_anton

Olettaen siis että Novi on nyt kuitenkin lähdössä...
http://smashfinland.munpalsta.com/index....1#msg33441
Joidenkin maksut muuttui ihan pikkasen.

RTpmwe

(01-31-2014, 07:30 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Mulle sama bufee ku jekq

ajp_anton

(02-06-2014, 11:00 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=369.msg33479#msg33479 date=1391196630]
Mulle sama bufee ku jekq
[/quote]
(01-31-2014, 07:42 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Maksoin sen paluumatkan jo, siinä on 4 buffettia. Eiköhän sen saa siitä laivasta vielä ostettua.

bËst

Novi: Pygekkö tuomaan sen meikän ruoskan (musta jossa teipinpala kiinni ja muistaakseni lukee vielä meikän nimikin) niin mukanas tälle reissulle? Älysin nimittäin, että meikällä ei oo taistelukelpoista ruoskaa muuten ku laatikosta löytyy vain pari Uberin omaa jokka ei solju käteen niinku mitenkään.

Novi

(02-07-2014, 03:48 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Novi: Pygekkö tuomaan sen meikän ruoskan (musta jossa teipinpala kiinni ja muistaakseni lukee vielä meikän nimikin) niin mukanas tälle reissulle? Älysin nimittäin, että meikällä ei oo taistelukelpoista ruoskaa muuten ku laatikosta löytyy vain pari Uberin omaa jokka ei solju käteen niinku mitenkään.

Onnistuu

ajp_anton

Muistutan tässä vielä että lähtö on huomenna =).
Ite oon satamassa klo 17 koska viimeinen 4T-ratikka (en aio kävellä pitkiä matkoja mun matkalaukun kanssa). En tiedä jos saan liput ilman että kaikki on mukana näyttämässä IDtä, riippuu ihan henkilöstä joka ne liput antaa, joten olkaa ajoissa jos haluatte mukaan. Laiva lähtee klo 17:30.

Koskee seuraavia: Nami, mayhem, peki, RT, Jekku, Sale, Novi.

NamiNami

Pitikin just kirjottaa tänne tähän liittyen. Tuun todennäkösesti junalla joka on Helsingin asemalla 15:48 (16:48 voi tulla liian kiire). Mihin aikaan Paju on suunnitellu menevän satamaan? Jos onnistuu niin voisit poimia mut kyytiin asemalta. Oon varmaan jo siis joskus 16 jälkeen satamassa.

Jekkukissa

(02-11-2014, 04:45 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Muistutan tässä vielä että lähtö on huomenna =).
Ite oon satamassa klo 17 koska viimeinen 4T-ratikka (en aio kävellä pitkiä matkoja mun matkalaukun kanssa). En tiedä jos saan liput ilman että kaikki on mukana näyttämässä IDtä, riippuu ihan henkilöstä joka ne liput antaa, joten olkaa ajoissa jos haluatte mukaan. Laiva lähtee klo 17:30.

Koskee seuraavia: Nami, mayhem, peki, RT, Jekku, Sale, Novi.
Varmistan nyt huvin vuoksi että onhan lähtösatama Katajanokka?

Pee äs ollaan Salen kanssa satamassa joskus viittätoista vaille.

NamiNami

Joo Viking Line lähtee Katajanokalta.

bËst

Tampereelta lähetään varmaan kahden maissa minä, paju, taukki ja tukaani. Novi varmaan seudulla asuvana kikkailee omin päin satamaan? Ja muistaa ottaa meikän ruoskan :D. Muuten tulee turnauksessa haikea huominen, että ei paineita 8)

peki

Jekkukissa

Finnland.

NamiNami

Katoin kanssa että lipun vieressä kirjotettu saksalaisittain mutta player profileissa englanniksi.

NamiNami

Tästähän oli jo aiemmin puhetta kun Vilu oli vielä tulossa autolla, mutta voiko Paju heittää ajp:n hakee sitä vuokra-autoo ku muut odottaa terminaalis. Påästään sit samaa aikaa lähtee ja ajp säästää sen bussilipun.

Meinasin ottaa aamupalan laivassa vielä huomiselle, muistaakseni 10€, muita?  :D

Novi

(02-12-2014, 03:25 AM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Tästähän oli jo aiemmin puhetta kun Vilu oli vielä tulossa autolla, mutta voiko Paju heittää ajp:n hakee sitä vuokra-autoo ku muut odottaa terminaalis. Påästään sit samaa aikaa lähtee ja ajp säästää sen bussilipun.

Meinasin ottaa aamupalan laivassa vielä huomiselle, muistaakseni 10€, muita?  :D

Mä voisin ottaa tuon kans

kalzu

Mä tuun vissii sinne terminaalille huomen aamulla? mones aikaan siel pitäs olla?

NamiNami

(01-27-2014, 01:09 AM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Helsinki - Tukholma (21v ikäraja) (12.2 klo 17:30 - 13.2 klo 10:00)

Tuu kympin jälkeen (Ruotsin aikaa)

NamiNami

Kaikki vissiin unohti uikkarit. Taidan lähtä yksin löylyttelee buffetista suoraan. Viiemks tosin jotku vissiin vuokras

bËst

Elä poka hötkyyle. Meikällä on kuule pelit vehkeet ja jopa uimashortsit messis

saska

poolisijoitukset ekalta kierrokselta:
paju 2
novi 5
kalzu 5
best 4
rt 6
jekku 7
peki 1
mayhem 3
tukaani 6
tak 6
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15