Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

NamiNami

Mulla ei ollut kylmä öisin ollenkaan, nukuin tosin 2 ekaa yötä siellä keskellä huonetta enkä ulko-oven vieressä. Vikana yönä olin siellä oven lähellä mutta olin patterissa kiinni.

Meillä oli muuten mayhemin kanssa puhetta että tiimataan ens turnauksessa, tämä Pajulle tiedoksi. Ei sen tarkempaa tietoa onko Suomen turnaus vai joku muu. Sunnuntain pelit meni sen verran hyvin että kiinnostaa kokeilla miten menis jossain bracketissa.

bËst

Taispa meilläki Pajun kaa olla jotai höpinää että joku kerta tiimattais. Joskin Salenkin kanssa meidän tiimi olisi täysin jalostuskelpoinen.

Paju

Kiitoksia kaikille reissusta, mukavaa oli taas. Pelitkin sujui ihan hyvin, joskin tiimeissä jäi harmittaan että mentiin häviään Calle Wiille ja Humpelle. Tuli muuten Venue-Landvetter-Venue väli yllättävän kalliiks ajaa, kun yritettiin Göteborgissa tankata, mutta säiliö oli vissiin tyhjänä kun piippas vaan kun yritti tankata, mutta laitoin kuitenkin sitä ennen jo kortin tiedot masiinaan eikä se näköjään poistanutkaan niitä siitä ja joku oli myöhemmin tankannut 56,57e edestä mun rahoilla. >_>

bËst

(02-18-2014, 09:25 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Kiitoksia kaikille reissusta, mukavaa oli taas. Pelitkin sujui ihan hyvin, joskin tiimeissä jäi harmittaan että mentiin häviään Calle Wiille ja Humpelle. Tuli muuten Venue-Landvetter-Venue väli yllättävän kalliiks ajaa, kun yritettiin Göteborgissa tankata, mutta säiliö oli vissiin tyhjänä kun piippas vaan kun yritti tankata, mutta laitoin kuitenkin sitä ennen jo kortin tiedot masiinaan eikä se näköjään poistanutkaan niitä siitä ja joku oli myöhemmin tankannut 56,57e edestä mun rahoilla. >_>

Siis se perkeles velotti siitä? Niinku uskomatonta paskaa tuo tankkausasemien arkkitehtuuri ku velottavat ensteks ja kertovat sitten vasta, että onko bensaa vai ei. Nimimerkillä samoin käynyt Suomen maaperällä. Siitä asti on erilliset kylmäasemat ollu boikotissa

Jekkukissa

(02-18-2014, 09:25 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Kiitoksia kaikille reissusta, mukavaa oli taas. Pelitkin sujui ihan hyvin, joskin tiimeissä jäi harmittaan että mentiin häviään Calle Wiille ja Humpelle. Tuli muuten Venue-Landvetter-Venue väli yllättävän kalliiks ajaa, kun yritettiin Göteborgissa tankata, mutta säiliö oli vissiin tyhjänä kun piippas vaan kun yritti tankata, mutta laitoin kuitenkin sitä ennen jo kortin tiedot masiinaan eikä se näköjään poistanutkaan niitä siitä ja joku oli myöhemmin tankannut 56,57e edestä mun rahoilla. >_>
>_>

mayhem_

tuliko muut kipeeks tuolla? itellä ainakin kunnon krankki nyt päällä

RTpmwe

Ju tulin, kuumetta ja nuha ny

Ilmeisesti salellaki jotai

mayhem_

juu no siellä varmaan vähän jotkut pöpöt jyllänny

Salevits

Joo oon kipeenä aivan paska olo. En meinannu saada edes nukuttua viime yönä sen takia. >_> Onneks ns. vapaaviikko koulussa, vaikka tekemistä kyllä riittäisi mutta pitää sitten tehä tuplasti kun paranen.

mayhem_

joo no itellä kevyt työmaa tässä kun töissä ja kunnon krankki päällä >_>. todennäkösesti tulee poskiontelontulehdus taas kun aina kun mulle tulee flunssa niin tulee suoraa poskiontelontulehdus.

bËst

Joo liityn lenssun saaneiden kerhoon. Joskin itellä se on käytännössä niagaran lailla kuohuva nenä ja pienimuptoinen kurkkujumi. Eli just sellainen, että töihin pitää vaivautua >_>. Ja vielä kaks pitkää vuoroa tottakait peräkkäi >_>

hopsukka

iha sama paska tarttunut muhunki

Novi

(02-18-2014, 09:25 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Kiitoksia kaikille reissusta, mukavaa oli taas. Pelitkin sujui ihan hyvin, joskin tiimeissä jäi harmittaan että mentiin häviään Calle Wiille ja Humpelle. Tuli muuten Venue-Landvetter-Venue väli yllättävän kalliiks ajaa, kun yritettiin Göteborgissa tankata, mutta säiliö oli vissiin tyhjänä kun piippas vaan kun yritti tankata, mutta laitoin kuitenkin sitä ennen jo kortin tiedot masiinaan eikä se näköjään poistanutkaan niitä siitä ja joku oli myöhemmin tankannut 56,57e edestä mun rahoilla. >_>

Voi helvetti...kurja juttu

kalzu

juu, nenä vuotaa ja silleesä. tänää oli kyl jo paljon parempi olo

NamiNami

Oon immuuni eikä yhtään mitään. Nukuin ma-ti välillä tosin 17-10 (17h) kunnes piti herätä töihin, vähän oli univelkoja.

ajp_anton

Kuka nyt jaksaa sairastella. Ei edes nenä vuotanu pariin vuoteen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15