Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

TaisteluJaska

Tänään tuli muuten joululahja viking linen klubilta (ilmeisesti olenkin siis jo jäsen). Sillä saa ilmaisen yhden risteilyn, ja ilmeisesti tälle helsinki-tukholma välille saa keskiviikkolähdön myös ajankohtana 12.2, eli pullallaa.

ajp_anton

Mä sain saman mutta kuukausi sitten. Valitettavasti oon jo käyttäny tuon ilmaisristeilyn omiin tarpeisiin (tai siis käytän viikon päästä).

En tiedä jos uskaltaa kokeilla toista varausta samalla tarjouksella. Ettei sitten pysäytetä satamassa... plus että pitäis perua tää nykyinen varaus koska ei voi hakea kahta varausta samaan aikaan, enkä voi siirtää vanhan varauksen matkustajia uuteen koska tässä tarjouksessa vain yksi hytti.

TaisteluJaska

Ehkä käytän ton lipun sit omiin tarpeisiin. :)

NamiNami

Voin kyllä tehdä samaan hintaan kun AJP ton menomatkan hyttivarauksen, oonhan itekin Clubin jäsen. Mutta siis tosta ilmaisristeilystä en oo kuullukaan, luulis että mullekin tulis se. Vai vaatiiko se jotain pidempiaikasta jäsenyyttä?

TaisteluJaska

Se tuli mulle kirjeenä, koska en ole niiden email-listalla. Kannattaa tsekata sähköposti roska-osia. Toisaalta olenhan itse tehnyt yhden varauksen Viking linelle, niin ehkä se vaikuttaa?

Jekkukissa

Minä+Sale mahdutaanko vielä johonkin samaan matkaan?

bËst

Jonkinlainen suomalaisten invaasio aistittavissa jos lähtökuopissa on:
- RT
- Vilu
- Nami
- Meikä
- Qtio
- Nami
- Mayhem
- Sale
- Jekku
- Pepi
- Kalzu
- Zlasher
- Loota
- Paju
- Novi

15 tyyppiä >_>. What is this sorcery

NamiNami

Nami + Nami = NamiNami

bËst

(12-16-2013, 05:30 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Nami + Nami = NamiNami

Kaksoispersoona. Sama kaveri, jolla ainoastaan suoriutuminen matseissa vaihtelee Namin mukaan.

peki

ajp_anton

(12-16-2013, 04:06 PM)Jekku link Wrote: [ -> ]Minä+Sale mahdutaanko vielä johonkin samaan matkaan?
Pääsette ainakin mun laivoihin mukaan. Jos on ikää tarpeeks?

kalzu: tarviin nimen+syntymävuoden Viikkarin varaukseen.

edit:

Helsinki - Tukholma (21v ikäraja) (lähtee ke 12.2 klo 17:30):
hytti 1 (10€ tot)
  • 1. ajp
  • 2. Nami
  • 3. mayhem
  • 4. peki
hytti 2 (10€ tot)
  • 5. RT
  • 6. Jekku
  • 7. Sale
  • 8. -
Buffet (17:30, 33€)
  • 1. Nami

Tukholma - Turku (21v ikäraja) (saapuu ma 17.2 klo 7:35):
hytti 1 (7€ tot)
  • 1. Nami
  • 2. mayhem
  • 3. peki
  • 4. RT
hytti 2 (7€ tot)
  • 5. kalzu
  • 6. Jekku
  • 7. Sale
  • 8. -

Tukholma - Göteborg - Tukholma (55€ per hlö):
  • 1. ajp
  • 2. Nami
  • 3. mayhem
  • 4. peki
  • 5. kalzu

Jekkukissa

(12-16-2013, 07:45 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ][quote author=Jekku link=topic=369.msg33100#msg33100 date=1387209969]Minä+Sale mahdutaanko vielä johonkin samaan matkaan?
Pääsette ainakin mun laivoihin mukaan. Jos on ikää tarpeeks?[/quote]
Jee! En oo ihan pysyny kärryillä noista hintajutuista, ni ne saa kerrata mulle sit että mihin maksetaan ja millon kunhan selviää kaik. :)

Ja juu on tarpeeksi ikää, ollaan molemmat vuosimallia 1990.

ajp_anton

Eli voin lisätä listaan? Pistäpä sit vielä nimet tähän tai PMään.
Enkä sit voi vastata siitä miten pääsette Tukholmasta eteenpäin, mun auto on täys, mut kai te selviätte =).
Maksut varmaan helpoin käteisellä jos pyöristää (ylös) lähimpään 1€/50c.

Jekkukissa

(12-16-2013, 11:58 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Eli voin lisätä listaan? Pistäpä sit vielä nimet tähän tai PMään.
Enkä sit voi vastata siitä miten pääsette Tukholmasta eteenpäin, mun auto on täys, mut kai te selviätte =).
Maksut varmaan helpoin käteisellä jos pyöristää (ylös) lähimpään 1€/50c.
Jep voi lisätä. Sauli Pöysä ja Tiia Pesonen.
Molemmat tosiaan -90.

Muiden autoissa tilaa? Vilu? Muut?

Edittiä: Tiimikaveria oisin myös vailla. Anyone?

NamiNami

Noissa ruotsin vuokra-auto firmoissa on melkein kaikkialla edellytys maksaa luottokortilla, viimeks menikin vähän ongelmalliseks kun kellään ei sitä ollut. Voisin ite esim. varata toisen auton tuolta mistä AJP:kin, mutta ei ole luottokorttia. Ja sitten piti olla myös sama nimi luottokortissa ja ajokortissa, ettei voinu olla 2 eri henkilöä.

En oo täysin varma käykö Debit, mutta en laskis sen varaan jossei ota selvää.

EDIT. Tosin jos AJP ei vielä ole maksanu sitä henkilöautoa, niin sitten on se mahollisuus siihen minibussiinkin.

bËst

(12-17-2013, 01:08 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Noissa ruotsin vuokra-auto firmoissa on melkein kaikkialla edellytys maksaa luottokortilla, viimeks menikin vähän ongelmalliseks kun kellään ei sitä ollut. Voisin ite esim. varata toisen auton tuolta mistä AJP:kin, mutta ei ole luottokorttia. Ja sitten piti olla myös sama nimi luottokortissa ja ajokortissa, ettei voinu olla 2 eri henkilöä.

En oo täysin varma käykö Debit, mutta en laskis sen varaan jossei ota selvää.

EDIT. Tosin jos AJP ei vielä ole maksanu sitä henkilöautoa, niin sitten on se mahollisuus siihen minibussiinkin.

Eikös siinä ollu vielä sekin, että kortillisen piti olla vähintään 24v. Muistaakseni se oli ainoa syy miksi juuri mun piti se auto viimeksi vuokrata

ajp_anton

Oon jo maksanu. Mutta Hertzillä se maksetaan kuitenkin etukäteen netissä niin siinä vaiheessa pitäis jo huomata jos ei toimi. Ja sehän on vähän enemmän kansainvälinen firma ku joku OKQ8-bensa-asema jota on vain yhdessä massa jossa ei edes tunneta luotto-/debit-korttien eroa koska on olemassa vain yksi korttityyppi.

edit: editoin tuon listan tän sivun ekassa viestissä. Haluuko joku Namin seuraks buffettiin? =)

NamiNami

@bËst. Toi oli sitten jo joku ihan eri vuokra-auto paikka, jossain Järfallassa. En tiedä onko se joku pikkukaupunki Tukholman ympärillä vai joku pieni kunta, mutta toi oli meidän ainoa pelastus puhelinsoittojen jälkeen jossa sai olla eri nimi ajokortissa ja luottokortissa, sillä lisäyksellä että ajokortin haltijan piti kuitenki olla väh. 24v. Käytettiin Randomnessin luottokorttia ja olit ainoa kuka täytti ajokortti-kriteerin.

Ja mayhem ei ainakaan oo tulossa buffettiin, 15 min ranuja ja lihapullia & nevö ögen >_>

bËst

(12-17-2013, 05:42 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]@bËst. Toi oli sitten jo joku ihan eri vuokra-auto paikka, jossain Järfallassa. En tiedä onko se joku pikkukaupunki Tukholman ympärillä vai joku pieni kunta, mutta toi oli meidän ainoa pelastus puhelinsoittojen jälkeen jossa sai olla eri nimi ajokortissa ja luottokortissa, sillä lisäyksellä että ajokortin haltijan piti kuitenki olla väh. 24v. Käytettiin Randomnessin luottokorttia ja olit ainoa kuka täytti ajokortti-kriteerin.

Ja mayhem ei ainakaan oo tulossa buffettiin, 15 min ranuja ja lihapullia & nevö ögen >_>

Ookkei. Eli se oli enemmänkin vain firmakohtainen systeemi, että piti olla 24v. Muistelin vaan, että mun piti just ikäni takia lähteä hakemaan sitä autoa :P. Mutta olihan seikkailu >_>

mayhem_

joo buffetti förbii. punnitse ja säästä only.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15