Smash Finland Foorumi

Full Version: Beast 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

saska

ehkä muuttui voimakkaammaksi ehkäksi. johonki rt:n mopiiliin oon kuulemma menossa.

e ja entä joku hytti mihin koloon meen eteisen matolle. kukalle annan rahaa.

Jekkukissa

Jos ollaan autoa vuokraamassa niin meitä ois nyt minä, Sale, RT ja saska. Oisko vielä joku viides lähdössä ni sais täyteen auton? Loota? Zlazher? (Katoin vaan bestin listasta keillä ollu vissiin kiinnostus, kyllä muutkin saa vastata. :D )

NamiNami

Uskoisin että Zlazher on mukana heti kun on varmaa että sille on paikka hyteissä ja autossa menopaluumatkalle. Sen verran harvoin käy foorumilla, mutta jos sille on hoidettu kaikki etukäteen ja esim. soittaa niin voisin kuvitella että tulee.

Toi olis kyl hyvä että sais auton vuokrattua, junat oli sairaan kalliita ja oman auton vieminen laivoilla kävis myös kalliimmaks. Suosittelen vaan tosiaan ajoissa varmistamaan että on kortti millä se vuokraus onnistuu.


EDIT. Hyvältä näyttää toi smashboardsin interested list, 106 nimeä jo. On siinä jonku verran sellasiaki jotka tuskin on tulossa mutta silti.

TaisteluJaska

Yhtäkkiä postit tääällä räjähtäny, kun unohdin tsekata muutamaan päivään.
Näillä näkymin vielä menossa, ja ilmeisesti 3 autoa tarvitaan jokatapauksessa. Mitään varauksia en oo siis ite tehny vielä kun varmuuksia ei ole tarpeeksi asioista.

MasterTK

Pitäisköhän sitä lähteä myös. >_>

saska

Mami on varmaa unohtanu kertoa jonki seikan minusta:

107. bËst (FI)
108. PeliQ (FI)
109. Loota (FI)
110. Paju (FI)
111. Sale (FI)
112. Jekku (FI)
113. Zlasher (FI)
114. Novi (FI)
115. RT (FI)
116. Saska
117. MasterTK (FI)

(People without a "country tag" are from Sweden.)

hopsukka

(12-20-2013, 06:46 PM)saska link Wrote: [ -> ]116. saska (RU)

TaisteluJaska

Nyt näyttäis vahvasti sille, että tuosta 14-16.2 vkolopusta tuli työviikko mulle. eli sori, auton joudutte hommaamaan jostain muualta mun osalta.

Jekkukissa

Tarkat laiva-ajat vois olla jees. Oonko vaan missannu vai lukiko jossain? Heittäkää.

ajp_anton

Ajat lukee tässä.
Ja hytteihin mahtuu vielä yksi.

Helsinki - Tukholma (21v ikäraja) (12.2 klo 17:30 - 13.2 klo 10:00):
hytti 1 (10€ tot)
  • 1. ajp
  • 2. Nami
  • 3. mayhem
  • 4. peki
hytti 2 (10€ tot)
  • 5. RT
  • 6. Jekku
  • 7. Sale
  • 8. -
Buffet (17:30, 33€)
  • 1. Nami

Tukholma - Turku (21v ikäraja) (16.2 klo 20:00 - 17.2 klo 7:35):
hytti 1 (7€ tot)
  • 1. Nami
  • 2. mayhem
  • 3. peki
  • 4. RT
hytti 2 (7€ tot)
  • 5. kalzu
  • 6. Jekku
  • 7. Sale
  • 8. -

Tukholma - Göteborg - Tukholma (55€ per hlö):
  • 1. ajp
  • 2. Nami
  • 3. mayhem
  • 4. peki
  • 5. kalzu

Novi

Mä varaan noi hytit

Jekkukissa

Miten se autonvuokraus ylimääräiset kanssaihmiseni? Voin suoraan sanoa etten ole itse ainakaan sitä vuokraamassa (siis en tahdo hoitaa asiaa koska en tiedä mistä vuokraisi ja miten jne liikaa vastuuta nyt minulle ehei) enkä pidä ajatuksesta että mun pitää sitä Ruotsissa ajaa, niin mites monella on hinku täällä ryhtyä siihen? Vois pikkuhiljaa miettiä näitä ja päättää konkreettisesti että mitä tehdään niin kerkeän varata itelleni vaikka lennon Tukholmasta Göteborgiin jos ei sittenkään saada mitään aikaiseksi. Sori, tuli ilkeän kuuloinen viesti, ei ollut tarkoitus. :3

(EDIT: Mulla ei vieläkään oo tiimikaveria ;_;  )

RTpmwe

auto 3/5
sit ku 5/5 ni varas

PeliQ

(12-30-2013, 10:42 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]auto 3/5
sit ku 5/5 ni varas
4/5

bËst

5/5.

Paju

Onko täs ny kaikilla muilla halukkailla lähtijöillä jo jotkut matkasuunnitelmat?

NamiNami

Hitto kun Paju et oo 21v. Jos TK on lähdössä (autolla) niin pääsis Paju vaikka siihen. Olisko vielä udikku, saska, hopo tai jotain siihen mukaan? Koitan nyt elätellä toivoa että saadaan mahollisimman iso porukka edustamaan.

Jekku tiimaa Haran kanssa, onko tulossa?

Oon muuten itekin ilman tiimikaveria jos Paju ei lähe. Kalzun kanssa sitten kai toistaiseksi.

MasterTK

Periaattessa ois mahdollista minun autolla, mutta muistot viime Beastin sääolosuhteista hyvin vielä muistissa. Nyt vielä kitkarenkaatkin kun eri auto. >_> Kesällä ois hiukan eri juttu ajella eikä tuntuis missään.

ajp_anton

Täällä* ei ainakaan tähän mennessä tullu yhtään lunta ja lämpötila jatkuvasti** plussan puolella.

(*edit: Tukholmassa atm)
(**edit2: myös öisin)

bËst

Itellä ei ainakaa oo mitää suunnitelmaa. Toimin paikan täyttäjänä jossakin paketissa. Siellä missä kuutiokin eli näemmä RT-n hakemassa biilissä
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15