Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

bËst

Sjoki varmana osallistuisi, olipa tapahtuma mikä tahansa, mutta todennäköisesti ei ehditä kun poistumme paikalta suth aikasi

Jaxi

Eipä tuohon sivutapahtumaan ole mikään pakko osallistua. Muut voi jäädä pelaamaan casualeja. Imo ainakin jokin sivutapahtuma vois olla sunnuntaina.

mmKALLL

Peliturnaus tai brawli ainoat viable optionit mulle. :D Onko nyt siis niin et kun kerran mun televisiot on tuolla listassa niin ne joku tulee käymään nappaamassa? Otan wiin messii, ja mulla on kyllä toinenkin mutta sen levyasema on aika unstable. Toki jos jollain on usb melee + SD nii mikäs siin mut eh.

Joka tapauksessa itse eventtiin tulo on aivan mahdoton messi, ja mut voi lisätä paikan päällä yöpyvien listaan myös :) Ja varmaan siihe melee/PM singlesiin kans.

Riolufin

(07-27-2014, 05:59 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Joka tapauksessa itse eventtiin tulo on aivan mahdoton messi, ja mut voi lisätä paikan päällä yöpyvien listaan myös :) Ja varmaan siihe melee/PM singlesiin kans.

Sama, paitsi en vielä tiedä ehdinkö pm singlesiin.

NamiNami

Poolit tulossa alkuviikosta.

(07-25-2014, 11:41 AM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Ja lisää tiimejä pöytään jos on tiimejä tiedossa!

Novi

Nii tosiaa, haluuko joku tiimata?

RTpmwe

Minä ja hovo tiimataa

Lanttu

Ömh, jos joku auto on kulkemassa Jyväskylästä, niin voisiko kuski olla niin supermukava, että voisi tuoda tavaraa sieltä minulle samalla? Olen pyörinyt siellä paljon viime viikkoina, jonka takia vein pöytäkoneeni (htcp-kokoa, ei mikään valtava ja painava torni) sinne, mutta nyt tuli pidempi paluu Helsinkiin. Junaan ei konetta kuitenkaan saanut mukaan, joten joku keino sen kuljettamiseen pitäisi keksiä. Bonuksena mukaan pystyisi nappaamaan samalla Wii+Melee, kun noille seteille näyttäisi olevan tarvetta.

Itse tulen varmastikin paikalle turnaukseen. Milloin ja kuinka pitkäksi aikaa, siitä en ole varma.

kalzu

Mä oon tulossa. Melkeen unohtu ilmottautua.

Tiimatko Novi mun kanssa?

Zumma

Riolu jos tulee niin aikanen joulu

Mites se nukkuminen perjantaiyönä jos se on nyt bannattu suomalaisilta paikan päällä? Pitääkö koko yö valvoa jossain mopopoikien kanssa kylillä?

bËst

(07-27-2014, 06:59 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Poolit tulossa alkuviikosta.

[quote author=Laatikko link=topic=394.msg35012#msg35012 date=1406288506]
Ja lisää tiimejä pöytään jos on tiimejä tiedossa!
[/quote]

Kun tuota osallistujamäärää katsoo, niin onko odotettavissa 8 poolia -> top4 Brackettiin - ensimmäiset 1-3 kierrosta brackettia bo3?

Laatikko

(07-27-2014, 09:39 PM)Zumma link Wrote: [ -> ]Mites se nukkuminen perjantaiyönä jos se on nyt bannattu suomalaisilta paikan päällä? Pitääkö koko yö valvoa jossain mopopoikien kanssa kylillä?
En tiedä lopetitko lukemisen kesken kappaleen, mutta mainitsin heti perään, että kaikille muille järjestetään nukkumapaikka mm. minun tai Stemun luota + kuljetuksia tulee jonkin verran siihen oheen. Ei siis huolta.

(07-27-2014, 09:50 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Kun tuota osallistujamäärää katsoo, niin onko odotettavissa 8 poolia -> top4 Brackettiin - ensimmäiset 1-3 kierrosta brackettia bo3?
Näillä näkymin näyttää todennäköisimmältä.

MasterTK

Jos joku siis tarvitsee kyytiä perjantaina Tampere - Helsinki, niin autossa on vielä tilaa.

Salevits

peki + Salevits

Jekkukissa

Vapaata pelailua tai esmes crewit sunnuntaina.

Laatikko

Luulen, että creweille ei välttämättä kannata varata omaa aikaa näin alustavasti, mulla on sellanen kutina, että ne pelataan joka tapauksessa joko pe tai la iltana kuten yleensä. Jos ei kuitenkaan tule pelattua niin sitten on kyllä harkitsemisen arvoinen paikka sunnuntailla.

Also, 70 osallistujan raja rikki ja lisää todennäköisesti puskee.

Paju

Niin joo joku kyyti vois tosiaan kiinnostaa >_>

MasterTK

No, kyytiin vaan.

RTpmwe

Meikän autossa kans 1 paikka viä

Laatikko

Meillä on ilmeisesti ollut kommunikaatio-ongelmia paikan henkilökunnan kanssa koskien tuota la-su yötä niin seuraa taas muutos edelliseen viestiini. Paikanpäällä ei saakaan nukkua rajattomasti ihmisiä tuona yönä vaan 40 nukkujan raja on jälleen voimassa, mikä meinaa, että ulkomaalaisten jälkeen jäävät tyhjät paikat varataan taas viimeisimmille yömyöhään pelaaville. Muutoin turnauspaikalla olemisen suhteen ei ole mitään rajoitusta. Olen todella pahoillani tästä, mutta vakuutan teillä olevan edelleenkin helppoa ja vaivatonta olla, sillä järjestämme kuljetuksia edelleenkin turnauspaikan ja yöpaikkojen välillä mahdollisimman usein tarpeen vaatiessa puhumattakaan hyvästä julkisesta liikenteestä, joka toimii aina.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17