Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Paju

Kuka tiimaa?

bËst

(06-11-2014, 08:55 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Kuka tiimaa?

Toimiiko meillä? Voisin neuvotella Maken kaa että haluaako hän ja iiro/mats/qtio tiimata.

Paju

(06-11-2014, 09:01 PM)bËst link Wrote: [ -> ][quote author=Paju link=topic=394.msg34774#msg34774 date=1402520122]
Kuka tiimaa?

Toimiiko meillä? Voisin neuvotella Maken kaa että haluaako hän ja iiro/mats/qtio tiimata.
[/quote]

Ehdottomasti kiinnostais vähintäänkin kokeilla joskus.

bËst

(06-11-2014, 09:03 PM)Paju link Wrote: [ -> ]Ehdottomasti kiinnostais vähintäänkin kokeilla joskus.

Mä kartotan ja neuvottelen maken kaa että kuinka tehdään. Jos saadaan asiat sumplattua ja makelleki löytyy tiimikaveri niin voitais tiimata.

peki

minä valitsen saulin :-*
ja varaan yöpaikan kans.

Jekkukissa

(06-11-2014, 08:51 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ][quote author=Jekku link=topic=394.msg34770#msg34770 date=1402518683]
"Pelaajat eliminoivat kenttiä järjestyksessä 1, 2, 2, 1"
Oisko kuitenkin 1, 2, 1?

"- Modified Modified Dave's Stupid Rule: Pelaaja ei saa valita kenttää, jossa hän on voittanut setin aikana ellei kummatkin pelaajat suostu tähän."
Eikö tuo ole kuitenkin standard eikä modified? :o

Uikuti uikuti.
Ajateltiin siis ihan samalla logiikalla tämä, kun ekassa vai tokassa turnauksessa kysyin (Neutronilta tai joltain) että eikö ton pitäs mennä 1, 2, 1. Mutta sitten vastattiin että nuo numerot on pelaajien numeroja, eikä strikettyjen kenttien lukumäärä. Tuo sääntö on itseasiassa ollut tollasena vissiin kaikissa turnauksissa muodossa 1, 2, 2, 1.
[/quote]
Jaa no tuo selittää. Aina oppii näköjään jotain uutta.

Salevits

(06-11-2014, 09:10 PM)pepi link Wrote: [ -> ]minä valitsen saulin :-*
:-*

Novi

(06-11-2014, 08:17 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Novi vaan mukaan, sulla on se uus cardi ja kaikki.

Mun capture cardista ei oo hyötyä koska mun koneessa ei riitä tehot korkealaatuisen striimin pyörittämiseen, eikä sitä voi käyttää PC-koneissa ilman Thunderbolt liitäntää. Laitoin UCK:lle viestiä, kertoi keväällä olevansa mahd. kiinnostunut striimaamaan eventtiä.

peki

mikäs on osallistujaraja? ja saako tästä pistää viestiä facebonkkiin?

Laatikko

Osallistujarajaa ei ole. Saatan sadan rajamailla alkaa paiseilemaan siitä, mutta siitä tuskin tarvitsee huolehtia. Ainoastaan yöpymisen suhteen on rajoituksia eli 40 saa nukkua paikanpäällä.

bËst

Kertoilehan Loota tarviiko meikän tehdä jotai noitten turnausten järjestämisessä?

Jebu

Epävarma/kiinnostunut.

Kannatan itsekin PMän lisäämistä. Kunnon PM turnausta ei käsittääkseni ole Suomessa vielä pidetty.
Rawl > PM anyday mutta jos se ei onnistu niin kyllä PMäkin kelpaa :D
Venue on melko tilava ja sijaitsee aika hyvässä paikassa. Siellä on pari kertaa pidetty rawliturnauksiakin.

Paju

(06-11-2014, 10:09 PM)Jebu link Wrote: [ -> ]Kunnon PM turnausta ei käsittääkseni ole Suomessa vielä pidetty.

Viimeisimmässä Muhoksen turnauksessa pidettiin.

Laatikko

Kaikki apu on tervetullutta järjestelyiden suhteen, etenkin poolien ja brackettien hallinnoimisessa sekä seedauksessa. Itse turnauksen pystyynpistämisessä on tuskin ongelmaa kun saamme mahdollisesti mennä jopa 2 päivää etukäteen järjestämään tilat sopiviksi. Voi kyllä olla, että keksin jotain, missä tarvitsemme mahdollisesti apua, mutta tällä hetkellä fiilinki on aika hyvä kaiken suhteen.

peki

Postasin tuosta facebookkiin. Voin tuota päivitellä tuola fbn puolella, mut ite turnauksessa haluan keskittyä pelaamiseen.

bËst

Muhoksenkin PM oli semmoinen randomseedeillä tehty pikaturnaus jossa harva käytti edes c-pickejä.

Taisin silloin ite snakella pelata mutta nyt jos ruottistaki tulee jengiä niin valjastan donkey kongini pelikuntoon 8). Sen verran hauska hahmo ko. Pelissä että ansaitsee tulla pelatuksi.

Oma kantani on melkein tällä hetkellä se että PM > melee > brawl. Että mieluusti otan PM:n mukaan turnaukseen joko singlesinä tai doublesina

Shikyo[Ijuka]

(06-11-2014, 11:00 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Muhoksenkin PM oli semmoinen randomseedeillä tehty pikaturnaus jossa harva käytti edes c-pickejä.

Taisin silloin ite snakella pelata mutta nyt jos ruottistaki tulee jengiä niin valjastan donkey kongini pelikuntoon 8). Sen verran hauska hahmo ko. Pelissä että ansaitsee tulla pelatuksi.

Oma kantani on melkein tällä hetkellä se että PM > melee > brawl. Että mieluusti otan PM:n mukaan turnaukseen joko singlesinä tai doublesina
Niin, PMn vahvuus meleeseen nähden on mielestäni se, että huomattavasti useammalla hahmolla on kiva pelata ja ne on fiksummin rakennettuja ja yleensä turhat liikkeet on muutenkin remakettu silleen ettei millään hahmolla ole mitään oikeaa turhakeliikettä ja myös se, että useimmilla hahmoilla on jokin pelityyli jota halutaan ajaa. Balanssi tietenkin on monin verroin Meleetä parempi ja on kymmeniä turnauskelpoisia hahmoja. Oikeastaan melkein jokaisella kehtaa turnauksiin osallistua. Melee on kyllä paremman näköinen että se...

Hm joskohan joskus löytäisin jostain tiimikaverin <.<

mmKALLL

Kantsii varmaan kans lisätä, että yövahtien on oltava täysi-ikäisiä (mikäli asia näin on, olen melko varma). Eipä se tosin ongelmaksi luultavasti muodostu hih  :D

Alustavaa kiinnostusta on mikäli ei päälle satu jotain muuta, jos tulen niin paikan päällä myös yövyn. Doubles on joka tapauksessa skip. PM sing/doub käy jos on ilmaista. Täältä voi napata pari kuvaputkitelkkua mikäli matkan varrelle sattuu, mutta ne pitäs sit saada kans takaisin suhteellisen mukavalla aikataululla.

Rush

Tulen, ja yövyn näillä näkymin paikan päällä.
Project M-turpausta vaan, todellakin osallistuisin.

Grimmair

Olen hyvin varma omasta tulostani ja jos tulen niin haluan yöpyä paikanpäällä.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17