Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Novi

Massiiviset kiitokset Lootalle, Stemulle ja Namille järkkäyksestä! Tosi hienoa että kaikki sujui smootisti niin tulevaisuudessa vastaavien eventien järkkääminen on huomattavasti helpompaa. Kiitokset myös yövalvojille joita ilman turnausta ei olisi tullut ollenkaan.

Oon alustavasti pohtinut monthlien järkkäämistä Hapen tiloissa jossa toivon mukaan saan myös muilta pk-seutulaisilta apuja. Käytännössä oon ajatellut yhden päivän eventejä (lauantaina) jolloin Hapen tiloissa ei yövyttäisi lainkaan. Tämä tekisi monthlien järkkäyksestä kivuttomampaa kun ei tarvitse kuukauden välein pohtia kuka tuleeyövalvojaksi. Jos ko. monthleista tulee säännöllisiä ja kaikki menee hyvin väkeä tulee mukaan lisää ja saadaan turnauksista isompia.

mayhem_

Lisää viä shoutoutteja:

Pure: Siis kaveri on 11 ja pisteli porukkaa pooleissa pakettiin. Ei ihan brackettiin mutta silti hyvin pelattu. Paju beware täältä on tulossa uus suomen paras peach.

Moppe: Kova luu ainakin PM:ssä. Nyt vaan alat keskittyyn oikeeseen peliin!

Tampereen seudun uudet pelaajat: Ottakaa yhteyttä täällä tai skypessä tai facebookissa niin pitää pelailla joskus :)

Jekku: Et muka päässy brackettiin. Olin salaa varma, että pääsisit, mutta ens kerralla si :D

Zumma: Ainoo suomalainen kelle menetin matsin tässä turnauksessa.

Novi: I am disappointed kun tulit kysyyn joskus turnauksen jälkeen, että mones olin kun olit pelannu friendlyjä niiden viimesten turnaus matsien aikana >_>

Ippe&Jan: Olitte yllättävän hyviä pelaan. Samanlainen sisääntulo kun Taukilla ja Tukaanilla, että yhtäkkiä puskista uusia pelaajia jotka oikeesti jollain tasolla ymmärtää mitä tapahtuu :D Suuri ongelma tais olla matchup kokemus mikä kyl sit ajan kanssa helpottaa.

Kaikki jotka teki "mayhem chanttia" kun voitin Deviä vastaan: Feels good 8)

RTpmwe

Ju konemaine turnaus, settejä oli helkkaristi jne. Lisää vaa

Shouts:

hopo: https://www.youtube.com/watch?v=ILIf6FqXf78  tiimeissä konemaista

mayhem: https://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes on se kone. Suomen toivo

saska: onea 13. siasta on se kone, mutta sen tietää ku back to the lab oskuroituu

Swagalee: konemaine jätkä

Pohjois-hyhkyn kuningas: aika sleekki jätkä, meleessäki potentiaalia iha helkkaristi kuha meikä kotiutuu Tampereelle ni voin kertoo että pora oskuroituu

Jebu: 1-1 tiukka mutta olin captain clutch

MoneyMats Kalle: https://www.youtube.com/watch?v=NI_fgwbmJg0 ei lisättävää

Jekq: https://www.youtube.com/watch?v=SZ4k57wnXFc kehitystä tullu kyllä selkeesti, mutta vissii paineita vähä oli turnausmatseissa. "Hakkaa paineissa daummässiä"

udiq: ime lerssii

kalzu: pullallaaa, voitti muka samuksen

Sale: pytyki mennä tyrimää, nii selkee voitto oli mutta eipä voi enää mitää, no ens kerralla paketoin.

Ijuka: jäi korkkaamatta :(

Namu: eipä pelattu muutaku tiimifriendlyjä mutta ens kerralla sitte ehkä. LUUKUTA!

WiiEmKei: Konemaine jätkä, ois pitäny pelata mutta jossai vaiheessa sitte myöhemmi

PelleQ: [Image: SlgDXog.jpg]

Best: pelattii vaa vähä perjantaina, ois pitäny ottaa vähä lisää mutta eipä ollu aikaa jne.

Se uus helsinkiläine jonka muikkua vastaa pelasin: lisää vaa pelaamista ni alkaa hommat hoitua

Hara: Luigi är förbi

Zoler: Next time!

Sparken: turpa kiinni

kaikki muut uudet: lisää vaan turnauksiin jos tuntu hyvälle

Meikät löytää feisbonkista Tommi Mustonen ja skypestä rtpmwe jos kiinnostelee

bËst

(08-04-2014, 12:23 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Moppe: Kova luu ainakin PM:ssä. Nyt vaan alat keskittyyn oikeeseen peliin!

Sitähän Moppe nimenomaan teki 8)

Jekkukissa

Btw onko mun mitenkään mahdollista saada mun ja slässerin tiimimatseja jotka pelattiin kai rekorditelkulla?

Moppe

(08-04-2014, 12:46 PM)bËst link Wrote: [ -> ][quote author=mayhem_ link=topic=394.msg35166#msg35166 date=1407155025]
Moppe: Kova luu ainakin PM:ssä. Nyt vaan alat keskittyyn oikeeseen peliin!

Sitähän Moppe nimenomaan teki 8)
[/quote]

Heh heh, samaa mieltä!  ;)

RTpmwe

(08-04-2014, 01:44 PM)Jekku link Wrote: [ -> ]Btw onko mun mitenkään mahdollista saada mun ja slässerin tiimimatseja jotka pelattiin kai striimitelkulla?

Kato http://www.twitch.tv/saltyplayground/profile ja past broadcasts

Jekkukissa

Just muokkasin mun viestin silleen miten sen tarkotin. :D

RTpmwe

No vittulan väki, kysy namilta

NamiNami

Mulla on aika paljon matseja recordattuna molemmilta telkkareilta, laitan niitä youtubeen mahdollisimman pian.

Tässä jotain omia kuvia ennen kun TK uploadaa parempilaatuset.

[Image: AlY8Udwl.jpg]

[Image: MbdEREal.jpg]

[Image: PjmcnEol.jpg]

[Image: iP9b7G9l.jpg]

[Image: 7nACQTGl.jpg]

MasterTK

Laittelen valokuvia tällä viikolla, kunhan pahin hitleri tasaantuu.

[Image: lovers_zps6b9dc24f.jpg]

mallu000

Uskomaton viikonloppu ei voi muuta sanoa. Pelaaminen sujui ihan ok virallisissa seteissä, järkyttävän tiukkoja matseja lähes kaikkien kanssa, mutta taitohuippu tuntui nousevan ja nousevan vain mitä enemmän pelasi. Ensimmäistä kertaa tuntui, että tätä peliä osaa ihan oikeasti pelata ja seuraavassa (Suomi-only) turnauksessa bracketistä ulosjääminen on pettymys. P:M osottautui myös 5/5 jyystöksi vaikken vielä mitään osaa, jatkossa osallistun varmasti. Motivaatio nousi pilviin tämän turnauksen myötä. Turnaus päättyi btw virallisesti sunnuntaina 3 hengen Rowser-juhlilla Dreamländissä. Kukaan paikallaolijoista ei jäänyt kylmäksi.

Loota, Stemu & Nami: Ei voi kylliksi kiittää tästä turnauksesta. Paras viikonloppu miesmuistiin. Siivoamisapu viimeisenä päivänä oli todella pientä verrattuna teidän vaivannäköön. Jos näitä jatkossa tulee, en aio missata yhtään ja olen paikalla perjantaiaamusta sunnuntai-iltaan joka kerta osallistuen kaikkeen. Suuret kiitokset kyydeistä ja nukkumapaikoista. Ainakin itselleni on erittäin suuri asia päästä nukkumaan edes yksi yö kunnolla. Toivottavasti pääsitte itsekin nauttimaan meiningistä eikä kaikki aika mennyt stressatessa. Se moneymatch minun piti alunperin pelata Armadaa vastaan, mutta friendlyissä 3-4 tuntia vierähtää hetkessä ja yhtäkkiä ruotsalaiset katoavat. Yliajelu oli kuitenkin suunnilleen samaa luokkaa mitä se olisi ollut Armadaa vastaan. Tuntui kuitenkin hyvältä.

Pikaiset shoutit uusille naamoille:

Samura1man: Pelaat aloittelijaksi tosi hyvin. Minua vastaan taisi tulla se 3 tai 4 itsaria, mikä maksoi sulle selkeästi mahdollisuudet matsi- ja settivoittoihin. Friendlyissä kuitenkin pelasit paremmin ja selkeästi opit kaiken aikaa. Enemmän vain miittejä/turnauksia, niin varmasti kehityt hyväksi pelaajaksi. Oli muutenkin mukava jutella ja hengailla pitkin viikonloppua.

Sucker: Joka hiton matsi on kiinni tyyliin yhdestä f-tiltistä. Yllätit ihan täysin ja friendlyissä tapahtui eeppisiä asioita. Ehdottomasti pelataan jatkossa lisää, kun tavataan. Nautin 101 % jokaisesta matsista.

Pohjois-Hyhkyn-kuningas: Potentiaalia on, eikä Tampereella yksinkertaisesti voi tulla peliseurasta puutetta ja aina voi laittaa pari settiä kasaan ja pyytää väkeä poraamaan. Pelattiin myös aika paljon ja ei mitään pahaa sanottavaa. Toivottavasti pelaillaan myös jatkossa. Kiinnostaisi tietää sen kolmannen tyypin nick, jonka kanssa pelattiin sunnuntain viimeiset minuutit. Myös konemainen tyyppi. Näin randomina lisäyksenä näin junassa täsmälleen sinun näköisen tyypin ja menin juttelemaan. Tuntui olevan hieman ihmeissään.

Se myöhään saapunut huivi-tyyppi: Mukaan vain miitteihin ja potkit niitä kavereita myös mukaan jahka opetat niitä pelaamaan. Kiinnostavat keskustelut ja hyvät pelit.

Valkopaitainen muikkumies: Turha toistella. Tuntuu, että kaikki uudet tyypit on jo valmiiksi konemaisia ja erittäin mukavia. Lisää vaan miitteihin.

Pelasin monien muidenkin uusien kanssa ja jatkuvasti oli paahto päällä ja aika lensi siivillä. Tulkaa lisää miitteihin, reenatkaa ja tuokaa kaveritkin. Turnauksista saadaan entistä eeppisempiä, mitä enemmän väkeä tulee mukaan ja myös pysyy mukana. Ja toisaalta kannattaa aina katella mahdollisuuksia pitää omia miittejä tai edes poraluolia.

Lisää tulee jahka palaudun uuteen kämppään muuttamisesta, töistä, mänssistä, henkisestä valaistumisesta ja Lidlin croissanteista.

bËst

Laitetaanpa lyhyet shoutit.

Saska: En tiedä mistä annan suuremmat approovit: sijoituksesta, vai siitä että sulla piti hermot aika hyvin. Otit puolitoista matsia meidän setistä uskomattomasti runtua, mutta niin vain käänsit voitoksi. En kyllä pelannut missään vaiheessa turnausta omalla tasollani, koska PM vienyt kaiken huomion, mutta ei Joneja. Olit parempi ja hyvin pyyhkii. Ens kerralla revanssi 8).

WMK: Konkari talossa ja kiitos kun majoitit. Oli ilo tavata jälleen! Dixit oli.... noh se oli >_>

Loota, Nami, Stemu, Novi, Lanttu yms turnauksen järjestelyistä / tehtävistä vastanneet: Osoititte, että yhteistyöllä saa mahtavia eventtejä aikaan!

Paju: Kiitos tiimaamisesta. Pelattiin paikoitellen tosi hyvin, kun huomioi että dota tuhosi meidän ainoan mahdollisuuden treenata >_>

Pepi: Ensi kerralla uuteen nousuun.

Mayhem: Suomen toivo. Anna kilpailuviettisi jatkua.

kaikki uudet jantuset: Toivottavasti turnauskokemus innosti teitä tulemaan jatkossakin! Joko kehittymien, kilpailu tai ihan vain hauskanpito mielessänne! Oli ilo nähdä niin paljon uusia kasvoja.

Rush: Sait kaksi matsia kanssani meleet. Ensi kerralla lupaan vähintään kolme!

Eebro: Ootko kuullut tarinaa Eerosta ja taikinasta?

Mario Party: Eeppinen tämäkin kerta, joskin aika antikliimaksisista syistä >_>. kaikkea sitä sattu, mitä ei olisi tarvinnut sattua.

Riolu: Uskoit minuun. Niin minäkin

Lanttu: Mitä ihmettä siinä ekassa PM-matsissa oikein tapahtui? Olin ihan varma, että oot joku piilojehova siinä pelissä

itselleni annan palautteena sen, että pitää näemmä hakea vähän peräsijoilta vauhtia. Mayska antoi hyvän filosofian, jota en oo ite tässä vuosien aikana ikinä älynnyt. Jos aikoo kehittyä, niin pitää haluta kehittyä. ite oon vuosikaudet vain pelaillut ja siinä samassa ajatellut että kehityn, mutta mentaliteetti ollut väärä. Jonina sanottakoot, että pelasin välistä aivan PM -metagame mielessäni, koska se peli ollut jotenkin paljon suuremmassa keskiössä itselläni kuin melee. Joskin, tämä turnaus muistutti taas, että melee on kuitenkin se parempi peli joten eittämätä selvää, että haluan siinäkin pystyä taas jatkossa haastaan kaikki vastaan tulevat. Nyt kävi näin, mutta ei harmita tippaakaan 8)

Zumma

Mistä ne singlesin resultit näkee?

pingviinituutti

(08-04-2014, 08:06 PM)mallu000 link Wrote: [ -> ]Turnaus päättyi btw virallisesti sunnuntaina 3 hengen Rowser-juhlilla Dreamländissä. Kukaan paikallaolijoista ei jäänyt kylmäksi.
Itteäni jäi kyllä vähän harmittamaan se lopun sd, kun suunnitelmissa oli ledge stall.

Oonko missannu jonkun läsnäolleista täysin, vai onko Helsingin valkopaitainen Muikku-mies Stemu, jonka sisällytätte shout outteihin Lootan ja Namin joukkoon tietämättä jätkästä muuta kuin nimen? Valkoista en muista nähneeni kuin svenssoneilla, Saskalla, Zäpillä ja ehkä Hyhkyllä, Smugea vielä harvemmalla.


Sen yhdistysaiheen laitan tulille huomenna, koska vieläkin bonk yöllisestä väännöstä.

Rush

(08-04-2014, 08:12 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Sait kaksi matsia kanssani meleet. Ensi kerralla lupaan vähintään kolme!
No, PM maistui kyllä paremmin. :D

Tuo stream oli myös erittäin asiallista tavaraa, toivottavasti saadaan vaikka sama porukka joskus jatkossakin tulemaan.

RTpmwe

https://www.youtube.com/watch?v=1z0af1ev...n0j0KYQ-uA

Eiköhä täsäs oo tärkein video tästä turnauksesta

Hara

(08-04-2014, 12:24 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Hara: Luigi är förbi

We will not falter, we will be strong and we will claim our reward. The fewer we are, the stronger we grow.

Your love makes me even stronger <3



I could do shoutouts but I didn't really talk much to any of you even though you are mostly all pretty cool.  <3

(Ohh, and nice place, thanks for hosting a cool tournament and hope most of the stuff went smooth.  And please, stop using Challonge if you don't want to do stupid edits last-minute because Challonge still does simple mistakes in placement.)

NamiNami

Latelen noita videoita mun kanavalle. Onko jollain innokkuutta tehä videoketjua niitä varten?

Pelasko Zumma Kujaa vastaan tokan matsin vihreellä Sheikillä (eli noi kaks matsia mitä löysin on teidän setti)?

Zumma

(08-05-2014, 08:17 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Pelasko Zumma Kujaa vastaan tokan matsin vihreellä Sheikillä (eli noi kaks matsia mitä löysin on teidän setti)?

joo

meni kuumille koko setti
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17