Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Pohjois-Hyhkyn Kuningas

(07-03-2014, 06:42 PM)saska link Wrote: [ -> ][quote author=Pohjois-Hyhkyn Kuningas link=topic=394.msg34914#msg34914 date=1404412893]
Ja Tampereeltahan minä  ;D

Tule johonkin poraamaan lähi päivinä. Tampereella on porautumisia harva se päivä.
[/quote]

En kyllä ihan yllä vielä teidän konkareiden tasolle, mutta kaipa sitä vois.

TaisteluJaska

(07-03-2014, 06:51 PM)Pohjois-Hyhkyn Kuningas link Wrote: [ -> ][quote author=saska link=topic=394.msg34915#msg34915 date=1404412951]
[quote author=Pohjois-Hyhkyn Kuningas link=topic=394.msg34914#msg34914 date=1404412893]
Ja Tampereeltahan minä  ;D

Tule johonkin poraamaan lähi päivinä. Tampereella on porautumisia harva se päivä.
[/quote]

En kyllä ihan yllä vielä teidän konkareiden tasolle, mutta kaipa sitä vois.
[/quote]

Siinähän sitä oppii! Kun saa tekniikan kohdilleen ja oppii lukemaan vastustajaa niin siitähän se pikkuhiljaa alkaa lähteä.

tauKhan

Kaippa tännekin vois ilmottautua projekt m pelailemaan ku kysytään jo. Tietty meleetäkin side eventtinä, sekä minä että taukki. Paikan päällä nukuttais mielellää, mutta jos vielä tulee noita ulkomaalasia lisää ni täytyy vissiin ettiä muita ratkaisuja.

Salevits

(07-03-2014, 06:29 PM)saska link Wrote: [ -> ]Tuolla jekkukissan signaturen kissalla ei ole vieläkään häntää. Päästiinkö me jo johonki loogiseen johtopäätökseen tästä asiasta. Koska minusta ainoa logiikka on että kissalla on häntä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_Bobtail

Stemu

Saan ite majotettua ~8 ihmistä + lattia (eli bout 20 ihmistä). Oon ainaki jo joillekki ulkomaalasille luvaillu mestoja mut paikkoja vielä riittää.

Ippe

Moi,

Ippe ja Jan ilmoittautuu singleihin, että doublebrackettiin tiiminä. Minne maksetaan, miten varmistetaan ja minä päivänä on ssbm osuus pe, la vai su(vai kaikkina:))?
Pystytään majoittumaan muualla kuin paikanpäällä niin säästyy paikat ruotsista ja muualta tulleille.


Saa ottaa yhteyttä ja selkeyttää mitä missä ja milloin + voidaan tuoda myös cube/wii ja 2x melee jos tarvis vaatii, melkiik@gmail.com
innolla odottaen

Laatikko

Tervetuloa kaikki uudet naamat, mahtavaa vieläkin saada uutta verta mukaan, vaikka jäisikin vain yhdeksi kerraksi!

Yöpaikkoja turnauspaikalle on nyt kysytty enemmän kuin 40, mutta jatkan listan täyttämistä vielä rehdisti parilla kymmenellä, jonka jälkeen aletaan sitten miettimään kuka voisi majoittaa ketäkin. Älkää siis suotta jättäkö ilmoittautumatta tuonne jos on yöpaikasta epävarmuutta, muita jo järjestettyjäcpaikkoja on vielä paljon.

Laatikko

Kävin eilen Stemun kanssa juttelemassa turnauspaikasta ja ilmeni yksi asia.

Ilmoittamani 40 nukkujan maksimiraja paikanpäällä pitää edelleen paikkansa ja sen lisäksi paikanpäällä saa tietenkin pelata niin monta kuin vain jaksaa. Ongelmaksi muodostuukin se, että jos paikalla nukkuu jo 40 ja pelaaja X haluaakin nukkumaan öisten pelisessioiden päätteeksi niin hän ei saa käydä nukkumaan paikanpäällä vaan hänen olisi etsittävä joku muu paikka. Tämä siis tietää yöbusseilla kikkailua ja 15min kävelyä ainakin tänne Marjaniemeen (jossa minä ja Stemu majoitetaan porukkaa) mikä ei välttämättä inspiroi kaikkia niin suosittelen varautumaan tämän suhteen. Viimeiset metrot kulkevat 01:25 itää kohti, mikä on kaikista helpoin vaihtoehto (+ kävely), mutta yöbusseja menee saman kävelymatkan päähän tunnollisesti melkein läpi yön.

En siis koita sen enempää pelotella asialla eikä se oikeastaan ole mikään ongelma jos on yhtään perillä nukkumapaikastaan ja menee vain tarpeeksi aikaisin nukkumaan. Minä voin todennäköisesti mennä pari kertaa autolla edestakaisin heittämässä porukkaa Marjaniemeen yöllä ennen 02:00 aikaa, jolloin minäkin menen viimeistään nukkumaan. Sen jälkeen jokainen saa selviytyä omin avuin nukkumaan jos turnauspaikka on täynnä, mutta sitä helpottamaan ajattelin tiputtaa noita ennakkovarattuja paikkoja 30:een, jolloin 10 yömyöhäistä saa vielä käydä nukkumaan paikanpäällä oli kello mitä tahansa.

+ Project M Singles on perjantain sivutapahtuma.

+ Salty Playground tulee striimaamaan tämän.

RTpmwe

Nii kai ny sentää niillä jotka on paikam varannu ekan 30 joukossa on sitte kans varma paikka nukkua ettei niillä tarvi lähtee kikkailemaa

Laatikko

Ilmoittautumisjärjestys ei takaa nukkumapaikkaa kuten olen aloitusviestiin kirjoittanut, sillä ulkomaalaisia priorisoidaan pääasiassa. Tämä ei siis meinaa, että jäisit nukkumapaikkaa vaille kun mm. minä ja Stemu voidaan majoittaa monta kymmentä ihmistä ja asumme autolla max 15min päässä turnauspaikasta. Lopullinen majoituspaikka selviää vähän ennen turnausta.

+ Suihkut varmistettu käytettäväksi lauantaina ja sunnuntaina 08:00-11:00 aikavälillä.

pingviinituutti

Tavallaan tämän jo arvasin, mutta kattellaan vielä lähempänä. Meikä varattiin lauantaille torityövoimaksi (säävarauksella), eli kerkeen paikalle lauantaina vasta aikaisintaan jossain viideltä. Perjantaina tulen kyllä, mutten ainakaan sitä yötä sitten yövy paikalla. Lauantaina oon heränny 4:30, että sen yön kuitenkin pitäisin yöpaikan mielelläni lähellä.

Säävaraus tarkoittaa tässä sitä, että lähtökohtaisesti tämä info pitää Jos kuitenkin lauantaille lupaillaan ihan pytykeliä, niin oon vapaa.

bËst

Kysymys:

Jos annetaan noi 10 yömyöhäisten kukkujan nukkumapaikkaa niille jokka nyt poraa myöhimpään niin mennä sillä painolla, niin aistittavissa on ongelmatilanteita jos 12 pelajaa poraa aamukolmeen ja siinä sitten väännetään, että ketkä kaks joutuu poistumaan alueelta. Eikö näin ollen tuo raja olisi hyvä pitää selvänä niin kaikki yömyöhän poraajat tietää, että paikan päälle ei voi jäädä, jos ei oo nukkumalistauksessa?

Laatikko

Jos ei meinaa nukkumaan mennä niin paikalla saa olla vaikka läpi yön.

Siinä vaiheessa kun itse lähden viimeistään paikalta eli kahden aikoihin katson montako siellä on vielä jäljellä poraamassa, joita ei ole listattu sinne nukkumaan, ja kehotan ylimääräisiä hyppäämään autoon mukaan jos nukkua haluavat. En kuitenkaan usko, että tässä mitään ongelmia tulee tuon suhteen, kaikkia infotaan paikanpäällä vielä riittävän ajoissa tuosta. Paikalla on myös valvojia yöllä, joille voi hihkaista jos ongelmia tulee.

Kaikista helpointahan on jos joillain on oma auto niin voi sitten lähteä sieltä helposti milloin vain vaikka meille päin nukkumaan.

mayhem_

Onko Tampereelta joku menossa autolla tonne? Autopaikka kiinnostaa.

hövö

(07-09-2014, 09:13 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Onko Tampereelta joku menossa autolla tonne? Autopaikka kiinnostaa.

RTpmwe

Mietin just et varmaan pakko ottaa vapaata töistä perjantaina ku iltavuoro ja sit perjantaina ajaa tampereelta tonne et kyllä

Auto 1/5 tällä hetkellä 4 nopeinta saa paikan, mayhem ja hopo riority ku kysyivät asiasta

saska

Automes

mayhem_

Ju

RTpmwe

1 mahtuu viä

Hups

Inee kiinnostaa jos yöpymis paikan suan :)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17