Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

pingviinituutti

Mitä jos sovitaan nukkumavuorot, niin että kun kuudelta myöhäinen menee vihdoin nukkumaan, niin herättä jonkun aamuporalle? Nukkujien määrä pysyis vakiona  8)

Pokatsu

Näillä näkymin tulossa.  :)

Riolufin

Varmistan kanssa tulemiseni, osallistun melee singleihin ja jos joku hullu(olen siis meleessä tuhkaa) haluaa tiimata niin myös doubleihin. Project M osallistun jos vain suinkin ehdin ajoissa paikalle.

Semikami

Aika himo, mutta vähän liikaa mutkia matkassa… :s

mmKALLL

VsKatshuma tulee. Ei osallistu eventteihin, jolloin ei tarvi myöskään maksaa venue feetä, eikö?

Laatikko

(07-28-2014, 10:17 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]VsKatshuma tulee. Ei osallistu eventteihin, jolloin ei tarvi myöskään maksaa venue feetä, eikö?
Ei tarvitse joo.

Novi

Tonne Smashfinland.com vois tehdä postauksen tästä

Tai emmä tiiä

saska

(07-30-2014, 11:50 AM)♡ⓛⓞⓥⓔ♡ link Wrote: [ -> ]Tonne Smashfinland.com vois tehdä postauksen tästä

Tai emmä tiiä

No haluatko tunnukset sinne? Jossain vaiheessa mulle tuli mielikuva että sinä haluisit ite nimenomaa säätää sinne jöötiä. Jos haluat ni laita sähköpostiosite mulle yksityisviestinä.

Itellä jäänyt koko saitti unholaan ku alkoi työ elämä. Vieläki tekemättä se "kiireellinen webbihomma" minkä takia lopetin tuon smash sivun säätämisen. pari muuki asia jääny vähän roikkumaan tässä viime kuukausina. >_>

Jebu

Tuun ainakin perjantaina ja osallistun Peeämmään.
Xeefi ja Sazen tulevat myös Pe ja ehkä La.

mmKALLL

Ihme jäbä jos et koko weekendiä täällä oo. high level brawl and all

tauKhan

Tiimataan takin kanssa, ja takin vois ehkä lisätä osallistujalistallekin tässä vaiheessa.

RTpmwe

Ju laita taukki ja tukaani

mmKALLL

Mites, ajatteliko joku tuoda sähköpumppua tai vastaavaa? :) Näin niiku ilmapatjan ottamisen kannattavuuden kannalta vain kyselisin.

pingviinituutti

Tarvitaanko paikan päällä muuten taas miljoona metriä jatkoroikkaa, vai onko peräti talon puolesta johtoja?

Novi

(07-30-2014, 12:35 PM)saska link Wrote: [ -> ][quote author=♡ⓛⓞⓥⓔ♡ link=topic=394.msg35062#msg35062 date=1406721039]
Tonne Smashfinland.com vois tehdä postauksen tästä

Tai emmä tiiä

No haluatko tunnukset sinne? Jossain vaiheessa mulle tuli mielikuva että sinä haluisit ite nimenomaa säätää sinne jöötiä. Jos haluat ni laita sähköpostiosite mulle yksityisviestinä.

Itellä jäänyt koko saitti unholaan ku alkoi työ elämä. Vieläki tekemättä se "kiireellinen webbihomma" minkä takia lopetin tuon smash sivun säätämisen. pari muuki asia jääny vähän roikkumaan tässä viime kuukausina. >_>
[/quote]

Promotakseni turnausta? Ei, en missään nimessä.

Laitoin YV:tä

bËst

(07-27-2014, 06:59 PM)NamiNami link Wrote: [ -> ]Poolit tulossa alkuviikosta.

[quote author=Laatikko link=topic=394.msg35012#msg35012 date=1406288506]
Ja lisää tiimejä pöytään jos on tiimejä tiedossa!
[/quote]

elämme vissiin vieläkin alkuviikkoa? :D.

Laatikko

Tässä on ollut viikon läpi kiireitä, että jäätiin vähän kelkasta tuon Namin ilmoituksen suhteen, mutta mielessä on koko ajan. Nami tulee tänään jo Helsinkiin päin niin koitetaan johonkin väliin pusertaa alustavat listat valmiiksi.

PeliQ

Ny rillataan  8)

MasterTK

Eiköhän nuo loput tiimit selviä vasta paikan päällä suurimmaksi osaksi, niin kuin aina ennenkin.

pingviinituutti

(07-30-2014, 06:55 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Tarvitaanko paikan päällä muuten taas miljoona metriä jatkoroikkaa, vai onko peräti talon puolesta johtoja?
Toistan. En viitsiso turhaan setuppiani kotona purkaa piuhoja tuodakseni.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17