Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Tyynis

Kiitos kaikille paikalla olleille hienosta turnauksesta! Tämä oli mun eka turnaus ja tuun ehdottomasti toistekin, sen verran positiivinen kokemus oli!

Erityiskiitos kaikille järjestäjille: Loota, NamiNami ja Stemu, kaikki hoitui hienosti ja vaikka aikataulu ei aina pitänytkään, niin homma saatiin taas rullaamaan eteenpäin! Kuten mun bändiopettaja joskus sano, niin kaikki parhaimmat tapahtumat alkaa aina myöhässä.

Mua jännitti ihan älyttömästi tulla paikalle, koska en ole koskaan pelannut Melee-turnauksessa ja en kunnolla tunne edes tota alotussetuppia, eli että missä järjestyksessä bännitään kenttiä, valitaan hahmo jne. Mutta paikan päällä ihmiset oli onneksi tosi avuliaita ja neuvoivat ton alotuksen tosi hyvin, kiitos kaikille teille! Parin matsin jälkeen pääsin nauttimaan turnaustunnelmasta kunnolla, kun jännitys helpotti. Vaikka en ole kovinkaan hyvä pelaaja, oli minulla hauskaa ja viihdyin paikan päällä hyvin. Porukka vaikutti ylipäätään tosi rennolta ja mukavalta, joka osaltaan loi turnauksen tunnelmaa lämminhenkiseksi. Sain kipinän treenata lisää ja onneksi on talvi tulossa niin ehtii pelaamaan enemmän.

Loota, PeliQ, Armada, Ari: Kiitos nimmareista/piirroksista!

Ei voi muuta todeta kuin että oli huikea viikonloppu! Lisää tällaisia!


-Laura (Tyynis)

NamiNami

saska

onko räketin alapuolella olevia sijoja olemassa?

NamiNami

Doublesien alla on skannatut kuvat kaikista pooleista, jos joku jaksaa vaikka pastebiniin laittaa ne sijat ni kopioin tohon ketjuun.

Laatikko

Tunnustaako joku jättäneensä oman Wiinsä turnauspaikalle? Yksi ylimääräinen lojui keskipyöydillä videotykkiä lähimmällä puolella.

NamiNami

Kirjotan tähän nyt vielä lisää vaikka turnauksesta onkin jo aikaa. Tosiaan kiitos kaikille ja etenkin niille jotka toitte telkkareita, konsoleita ja pelejä. Näiden avulla saatiin pelipisteitä niinkin paljon kun niitä oli, yhteensä muistaakseni 29 Samaan aikaan. Tuntui että kaikissa konsoleissa oli Xeefi-tarra, iso kiitos sinulle.

Harmi että aikatauluissa jäätiin jälkeen, perjantaina varsinkin Project M viivästyi paljon. Ei odotettu niin isoa osallistujamäärää siihen eikä meillä ollut setuppeja sitä varten juuri yhtään. Päätapahtuma Melee meni vähän paremmin vaikka siinäkin oltiin jäljessä. Ruokatauoista ei välttämättä ihan selvästi ilmoitettu, onneksi ketään ei tarvinnut kuitenkaan disqualifoida poissaolon takia.

Pahoittelut myös siitä että Melee singles poolien alkaessa monelle tuli sekava olo mihin telkkareille piti mennä pelaamaan omat poolisetit. Telkkarit on hyvä määrittää jokaiselle poolille erikseen, koska varsinkin niin monen uuden naaman kanssa vie vaan turhaa aikaa etsiä turnauspaikalta oikeat vastustajat. Tässä meni nyt vähän mönkään kun sitä pienintäkään suunnittelua ei hoidettu vaan kaikki tapahtui ihan lennosta.

peki: Ei pärjänny. Olis tehny miel ottaa toinen moneymatch paremmalla hetkellä mutta loppu aika kesken.

Paju: 1-1

mayhem: Ehkä joskus vois vielä tiimata, ainakin pienemmissä miiteissä jos ollaan samaan aikaan paikalla. Onnea Singles menestyksestä!

PeliQ: https://www.youtube.com/watch?v=hRsSIqaSdGo Ei lisättävää >_>

Salevits: Pelattiin tosi vähän, pitäs vaan pystyä pelaa main vs main matseja mutta sillä hetkellä kun pelattiin oli just sellanen olo että kaikki muut hahmot kiinnosti enemmän. Ens turnauksessa koitetaan pelata enemmän.

Ijuka: Oli niin tiukka setti ja setin lopetus, että olis voinu mennä miten päin vaan. Ens kerralla tunti tolkulla Falcodittoja.

RT: Paikotellen tosi hyvän näköstä peliä, vaikka välillä hyytyykin. Kuka muu muka

hopo ja saska: Ens kerralla Fafasiin.

EDIT. Uploadaan loput videot turnauksesta piakoin, ollut kiireistä viime aikoina

Ja TK:lle kiitokset valokuvista

Novi

Mulla tosiaan hävisi muistikortti tässä turnauksessa, musta third party jossa kulunut tarra 'novi'. Luultavasti en näe sitä enää ikinä mutta ajattelin mainita kuitenkin.

Laatikko

Sit kanssa löytyi yks Gamecube ohjain, jossa Samus-tarra keskellä. Onko kenelläkään hajua kenen olisi?

Laatikko

Kukaan ei näköjään huoli tavaroitansa takaisin, tallessa kuitenkin pysyy.

Ja TK, viittitkö pistää linkin siihen kuvakansioon vaikka YV:llä sitten kun on valmis? Jäi asia vähän kesken kun kävin Saksassa pelaamassa nyt viikonloppuna.

mayhem_

Mulla jäi muuten loota tyyny sinne teille. Ruskee tyynyliina. Jos sattuu löytyy nii voin nappaa sen si ens turnauksessa :)

Aasia selvä -Loota

Laatikko

saska

"Ilokseni huomasin heti turnauksen alussa, että ihmiset olivat tosi mukavia ja kun sanoin olevani uusi, kaikki auttoivat esimerkiksi siinä alkusetupissa, jota olin pohtinut paljon. Ylipäätään kukaan ei olettanut että osaan kaiken valmiiksi; ilmapiiri oli hyvin aloittelijaystävällinen. Oli hienoa huomata, kuinka porukka puhaltaa yhteen hiileen ja heillä on kivaa. Vaikka olenkin uusi enkä tunne juuri ketään kunnolla, huomaa heti, että turnauksesta huokuu yhdessä tekemisen henki."

Liian vähän tamperelaisia paikalla? Selvästi ens turnaukseen pitää skarpata ettei pääse suomen meleeskenen elitistinen imago rakoileen. Nyt ryhtiliike varsinkin Tampereen jengi huomiooo.

Jekkukissa

Hyvä kirjoitus, kokemuksia on aina kiva lukea.

ajp_anton

Milloin olis seuraava? =)
Olin juuri tuon viikonlopun Tukholmassa, joten en voinut osallistua. Sijainti on mikä parhain ja haluaisin vielä nauhottaa turnauksia. En enää oikein jaksaisi matkustaa smashin takia tai kuljettaa laitteita pitkiä matkoja, mutta tuonnehan menee suoraan metrolla.

NamiNami

Tosi hyvä kirjotus, hävettää jo vähän kun lupasin niitä tiimimatseja uploadata. Ne on edelleen työpöydän kansiossa, koitan tässä koulukiireiden jälkeen saada ne tubeen. Masennuin heti turnauksen jälkeen kun säädin pitkän aikaa äänen kanssa ja se äänen laatu kusi silti näköjään.

NamiNami

saska

how to saska https://www.youtube.com/watch?v=KnDevSxRYPo#t=304 (seuratkaa tuota muikkua)

Jekkukissa

Jos joku erehtyy kattomaan mun ja Slässerin matseja niin otan kritiikkiä mieluusti vastaan.

Edit: Rakentavaa kritiikkiä mieluusti >_>

RTpmwe

(10-21-2014, 06:05 PM)saska link Wrote: [ -> ]how to saska https://www.youtube.com/watch?v=KnDevSxRYPo#t=304 (seuratkaa tuota muikkua)

Olipa siinä jälleen näyte

saska

(10-21-2014, 06:40 PM)Jekku link Wrote: [ -> ]Jos joku erehtyy kattomaan mun ja Slässerin matseja niin otan kritiikkiä mieluusti vastaan.

Edit: Rakentavaa kritiikkiä mieluusti >_>

tuolta sinu signaturen kissalta muuten puuttuu häntä.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17