Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

peki

kääntääkää joku alotusviesti. nopein voittaa palkinnon.

bËst

(06-17-2014, 03:41 PM)pepi link Wrote: [ -> ]kääntääkää joku alotusviesti. nopein voittaa palkinnon.

kuukle

Zumma

Zumma + Sputte tulee, nukkumapaikat molemmille pls

ja tiimataan

Laatikko

http://smashboards.com/threads/comeback-...nd.358764/

Tuossa nyt sitä internationaalia aihetta.

Novi

(06-17-2014, 11:04 AM)bËst link Wrote: [ -> ]jos Neutronista on huhuja

Ei se tule. Ne jotka kuvittelee että se tekee jonkun comebackin ei luultavasti ymmärrä miksi se lopetti.

RTpmwe

Neukku tulee pahoinvoivaksi ku ajatteleeki minua ni ei voi tulla

peki

Quote:- Modified Modified Dave's Stupid Rule: Pelaaja ei saa valita kenttää, jonka hän on counterpickannut ja voittanut setin aikana ellei kummatkin pelaajat suostu tähän.
imo "ei saa valita kenttää jossa on voittanu" on paljon parempi sääntö.
e. niin siis jos jotain perusteluja ollaan vailla, ni mun mielestä ei oo mitää järkee että saa valita ekan kentän, vaikka ois voittanu siinä.

mayhem_

Sehän on ihan eriasia voittaako vaikka laatalla oman cp (esim marth vs fox) vai vastustajan cp (marth vs sheik).

Se on ollu mun mielestä aina säännöissä järjetöntä että se että voitat matsin jota ei kuulus eli vastustajan cp niin se voi heikentää sun omaa cp. Mut eipä sillä oo mulle välii miten toi menee oon nyt jo niin monta kertaa oman mielipiteeni sanonu ja perustellu et tää on mun viimrnen sana asiaan :)

RTpmwe

Minun mielestä se että ei saa ottaa sitä missä on viimeksi voittanu on parempi, eli jos voitat vastustajan cp ni saat etua. Minusta tämä on parempi koska oikean pelin voittamisella on enemmän merkitystä. Ja mikä on tämän turnauksen nimi? Voita oikeat pelit piste.

Guest

Itselleni se ja sama. Eniten puollan kuitenkin tuota, että ei saa counterpickata kenttää, jossa on setin aikana voittanut.

Otan mukaani ainakin Wii + ProjectM + Mario partyja. Tarvittaessa N64 ja MP 3 + 3 ohjainta 8). ja kyllä se meleekin siihen kylkeen mahtuu. Mahdollisesti myös televisio. Riippuu paljon siitä, että millä liikutaan ja jos auto, niin riippuu siitä kuinka moni sjoelta on tulossa turnaukseen ja jääkö töllölle siis tilaa. Jatkoroikkia kiikuttelen kanssa.

Tuo nukkumisraja on suhteellisen lähellä limittiään. Oon suhteellisen varma, että qtio, zÄp, Mats ja Juhiskin nukkuu paikan päällä. Noista qtio varmuudella tulossa ja muutkin aika suurella varmuudella.

EDIT: Otan mukaani varmuudella yhden PM:llä soveltuvan töllön. Pienen LCD-töllöttimen, eli Meleetä sillä on suhteellisen turha pelata.

Novi

MikeHaggar on tulossa

NamiNami

Tohon stalling sääntöön tuli mieleen, että onko 10 liian vähän kuitenkin että voi todeta stallaamiseksi?

https://www.youtube.com/watch?v=WMpUymqNkag&t=18m44s

bËst

Jäin sellaiseen ymmärrykseen, että SJK:n tiimikokeilut jatkuu ja Über tiimaa zÄpin kanssa.

Laatikko

No periaatteessa tuon 10:n rajan voisi poistaa, ei sitä ole listattu missään muuallakaan ja ihan hyvin on pärjätty. Sorry Ijuka.

bËst

Pitäiskö noista side-eventeistä tehdä jonkinlainen päätös?

Jaxi

Mä ja Laura tulossa.

hövö

kai mäki tuun ja yövyn

Laatikko

Lisäsin äänestyksen perjantain sivuturnauksesta, huomioikaa, että on mahdollista äänestää vaikka kaikkea. Listasin siihen noita suht yleisiä ehdotuksia ja sitten tuon oman pelikisani, jonka pitäisin enemmän kuin mielelläni. Tämän jälkeen käydään sitten äänestys sunnuntain sivuturnauksesta.

pingviinituutti

Räsypokkaa ja kirkonrottaa

Guest

Seinäjoen sakin "ei foorumi aktiivista kansasta" voi lisätä ääniä lähes kaikelle. Olemme suhteellisen kaikkiruokaisia ja pelaamme niin multigamingia, lowtieriä, randomia kuin PM:ääkin. Kuiten jos pitää yksi tai kaksi nostaa yli muiden niin sjoen äänet menenee näin:

Uber: PM singles - PM Doubles
zÄp: PM Singles - PM Doubles
Juhis: PM Singles - PM Doubles (Juhis siis tulee turnaukseen ensisijaisesti PM:ää pelaamaan)
Mats: Kaikki menenee.

Joskin, kuten puhetta ollut niin tuo PM:n suurin kysymysmerkki on, että montako settiä saa paikalle. Viimeksi meni neljällä ja osanottajia oli parisen kymmentä ja setit bo3 finaaleihin asti. Ei ollut kovin temmokasta vaikka koko ajan pelattiin. Näin ollen kaikki jotka vaan omistavat PM-setin niin olis kiva saada paikalle. Näin ollen voisin ajatella, että 20+ pelaajan singlesturnaukseen olisi hyvä olla vähintään 6 set uppia. Jos enemmän niin voi vetää esim bo5 -turnauksen, mutta noilla vois saada aikaan bo3:en. Doublesia varten riittää luonnollisesti vähempi settimäärä, joskin enempi parempi.

Saako Novilta settiä? Kuis Eebrolta? Onko ByrZ tulossa ees? Onko muilla PM:ää? Saako ruottista montakin settiä?

Sjoelta saattaa saada jopa kaksi settiä, jos vaan ehdin tilaamaan itselleni toisen NTSC brawlin. TAI Jos joku sattuu omistamaan valmiiksi NTSC Brawlin niin sitten saan sille kyllä Wiin jossa PM niin alle.

EDIT: WMK tulee kanssa tänne
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17