Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

bËst

Melee on pelinä parempi, mutta PM on todella pelikelpoinen, hahmokohtaisilla strategioilla varustettu ja todella tasapainoinen peli. Suurimpana koukuttajana kuitenkin se, että se on tuore peli ja näin ollen mielenkiintoisempi. Pystyy oikeasti pelaamaan niilläkin hahmoilla, joilla ei meleessä oo oikeastaan mitään potentiaalia, kuten Linkillä, Bowserilla, M2:lla ja DK:lla.

Shikyo[Ijuka]

Muuten, taidan kans varata nukkumapaikan.

mallu000

Tulossa. Osallistun kaikkeen, mitä vain tarjolla on ja yövyn mielelläni paikan päällä.
(06-12-2014, 06:34 AM)Grimmair link Wrote: [ -> ]Olen hyvin varma omasta tulostani ja jos tulen niin haluan yöpyä paikanpäällä.
Doc/Samus -tiimaus?

E: Jos mmKALLL tai joku muu nappaa Tatsunokon mukaan, olen kiinnostunut vaikka moneymatcheista.

Grimmair

(06-12-2014, 09:13 AM)mallu000 link Wrote: [ -> ]Doc/Samus -tiimaus?

Kyllä se minulle passaa.

RTpmwe

Ju+nuq

Udikkuuuuuuuu

Lanttu

Hmm... Kilometri kävelyä ja 20 minuuttia bussissa istumista. Aika kova komitmentti mutta harkitaan. :)

saska

Nii ja kiinnostus Iivari tässon mun kiikari. Eli varmaa nukkumessi.

eebrozgi

Joo, varaan nyt nukkumapaikan ja oon kyllä avoin jonkun lähellä asuvan luona nukkumisellekin, mikäli tila loppuu.

Paju

Voisinpa itekin varata nukkumapaikan.

Salevits

[Image: COMEBACK_banner_B.png]

jos kelpaa niin saa käyttää

Laatikko

Saleviittikselle kiitos [Image: bow.gif]

Salevits

Moi oon zlazher ja tuun varmasti :))))

bËst

Tiimeissä bËst + Paju.

Jekkukissa

Tiimaan Zlazherin kanssa.

Stemu

Tästä turneesta vois olla myös pari saksalaista kiinnostunu. Jos ne tulloo nii hoidan niille majotuksen. Olen tsiis ite tosiaan interrailaa tän kuun niin en pakosti täältä ehi ihan kaikkea lukea. Ei mulla muuta "fiksua" tähän hätään.

TaisteluJaska

Oon töissä tuon viikonlopun, pitäkääpä hauskaa!

MasterTK

Jos jotain kiinnostaa tiimailla, niin ilmoitelkoot.

bËst

Tästä tulee sananmukainen comeback jos Neutronista on huhuja, Ijuka tulee huudeille ja jos WMK:llekin laittais vielä mailia että tulis messiin.

PeliQ

Kai mä tuolla nukun ja vissiin tiimailen Lootan kanssa  :-*

Vurkyzo

Tuun jos saan lomaa intistä
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17