Smash Finland Foorumi

Full Version: COMEBACK I [Melee] 1.-3.8.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

mmKALLL

Veikkaan että ainakin muutama löytyy ja ainakin itse olen ottamassa yhden mukaan, mutta ottaen huomioon että pistokkeita tarvitaan lähemmäs 50... Vaikka pelitalolla runsaasti jatkoroikkia pitäisi olla, niin assyille voi myös olla liiennyt iso osa.

NamiNami

Multa tulee vielä yks telkkari lisää. Lootalla on ainakin pari telkkaria joihin ei saa oikeeta kanavaa ilman RGB-kaapelia, joten kaikki keillä mahollisuus ottakaa sellanen mukaan. TK:lla ainakin on? Mulla on 2 kaapelia mutta toinen menee yhteen omaan telkkariin.

Ottakaa myös konsoleita ja Melee levyjä kaikki jotka vaan kykenee. Siellä turnauspaikalla on joku 5 telkkua joita ei ole edes listattu alotusviestiin. Tässä turnauspaikassa ei oo niin tiukkaa tilan kanssa, että kaikki tv:t mahtuu kyllä kytkemään kuhan vaan saadaan jokaseen konsoli ja peli. Tuntuu turhalta roudaa telkut paikalle jos niille ei olekaan käyttöä, konsolin tuominen on pieni vaiva.

mmKALLL

Joo siis paikka on tampora kakkosen mestan kokoluokkaa, varmaan hieman isompikin. Iteltä löytyy yks ylimääränen (Wiin) videokaapeli, voin ottaa sen messiin.

Kiinnostais tosiaan viel se et onko kellään sähköpumppuu tms tulossa mukaan? Turha ottaa patjaa messiin jos ei saakaan täytettyä :D

Riolufin

Mun cube on huonona päivänä crashaus altis, mutta voin ottaa sen anyway messiin meleen kera.

RTpmwe

Onko se nekku ny tulossa

mmKALLL

(07-31-2014, 12:59 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ][quote author=pingviinituutti link=topic=394.msg35071#msg35071 date=1406746554]
Tarvitaanko paikan päällä muuten taas miljoona metriä jatkoroikkaa, vai onko peräti talon puolesta johtoja?
Toistan. En viitsiso turhaan setuppiani kotona purkaa piuhoja tuodakseni.
[/quote]

Lootan kanssa tavattiin ja siellä kuulemma on aika paljon roikkaa, mutta ei välttämättä niin paljoa että siihen helposti kykeneväisten ei kannattaisi mukaan ottaa. Tämä mielikuva itselleni siis jäi.

Laatikko

Joo, roikat ei näillä näkymin ole ykkösprioriteetti, mutta jos yksi lähtee vaivatta mukaan niin ei siitä haittaakaan ole. Telkuissa sen sijaan kävi pieni takaisku, että turnauspaikalla ei olekaan yhtään valmista putkitelkkaria, siellä oli sekoitettu vahingossa vanhat commodoret putkitöllöihin. Siitä huolimatta töllöjä pitäisi tulla oikein hyvin, mutta siitä huolimatta ottakaa vain mukaan yksi tai kaksi jos vain suinkin on mahdollista, sinne mahtuu turkasesti setuppeja. Voin kanssa autolla tulla hakemaan töllöjä jostain, määrästä ja etäisyydestä riippuen tietenkin.

Saatiin tosiaan järjestettyä turnauspaikka ja voi että kun on upeat tilat *_* Oöen hype.

MasterTK

(07-31-2014, 05:01 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Onko se nekku ny tulossa

Hetki sitten juttelin puhelimessa, niin sanoi että tulossa on.

Lanttu

Näyttääkin tulevan niin nätti bussilinja töistä, että voisi tulla sieltä suoraan huomenna paikalle. Näin etukäteen, kun Project Meleekin kiinnostaa ehkä eniten, koska en ole sitä vieläkään päässyt itse pelaamaan.

RTpmwe

(07-31-2014, 06:42 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=394.msg35086#msg35086 date=1406826107]
Onko se nekku ny tulossa

Hetki sitten juttelin puhelimessa, niin sanoi että tulossa on.
[/quote]

Hyvä

saska

(07-31-2014, 06:42 PM)MasterTK link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=394.msg35086#msg35086 date=1406826107]
Onko se nekku ny tulossa

Hetki sitten juttelin puhelimessa, niin sanoi että tulossa on.
[/quote]

[Image: rYAzCbs.jpg] [img width=100]http://i.imgur.com/7TuGP61.jpg[/img]

bËst

Nyt kun tän turnauksen expansionin näki, niin rupes ehkä vähän kaduttamaaan, että ei oo tullut meleetä mitenkään liikaa porattua täs viime aikoina >_>. Pelkkää PM:ää tullut käytännössä paahdettua.

Osanottoni Pajulle jos oma pelini menee kuumille <_<.

Mutta huomenna ajellaan rauhakseltaan minä, zÄp ja Juhis paikan päälle alkaen. Suatetaan olla jopa suhteellisen ajoissa huudeilla jos hyvin käy. Mats ei nyt sitten pääsekään osallistumaan, joten osallistujalista pienenee yhden nimen verran.

saska

minulla tärrää jo vähän

bËst

ps. Project Ämmäänkin vissiin tiedossa mitä oon ymmärtänyt niin iso liuta kiinnostuneita? Ehkä arvoitus onkin, että kuinka moni on paikalla jo perjantaina. Toivottavasti kaikki setitkin on paikalla siihen mennessä ku pelata pitäisi :D

Cleftor

Messi, ankara Messi.   https://www.youtube.com/watch?v=IivUVo4V1Wo

Saattaapi olla että tulen vasta lauantaina. Osallistun melee singles ja doubles jos löytyy kaveri. Voin tuoda konsolin+melee

Laatikko

Alustavat poolit.

[Image: sMilv6b.png]

Keskustelu sallittu, mutta elkää huutako...!

Mennään Namin kanssa nukkumaan nyt, että päästään huomenna aikaisin turnauspaikalle. 9:00 saa tosiaan tulla.

Rush

Grimmair: No items, Final Destination, Samus only. 8)

Grimmair

(07-31-2014, 09:53 PM)Rush link Wrote: [ -> ]Grimmair: No items, Final Destination, Samus only. 8)
Tämä on kohtalo.

Zumma

miksei loota ja pelikki oo samassa poolissa

vaadin uusinnan

Smapo

Mulle ykkös seedi. Taidan muuten tulla kans.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17