Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Vurkyzo

Kannattaa muuten ottaa sit villasukat jalkaan

mmKALLL

Tosiaan mun mielestä Comebackiä voi pitää semmosena "isompana", virallisempana ja laajemmin mainostettavana tapahtumasarjana. Suomen tasolla myöskään 30 hengen eventtiä ei oikeen miitiksi voi kutsua... Rahasta on ollu paljon puhetta skypessä, mutta kokonaisuutena täällä ei potit oo juurikaan pahempia kuin muutenkaan koska valtaosa osallistuu kaikkeen eikä porukka jakaudu vain oman pelinsä ääreen. Mielestäni ainakin pelin henki ja ilmapiiri oli Union ykkösessä parempi kuin missään aikaisemmassa yhdistetyssä tapahtumassa, ja uusille pelaajille formaatti on merkittävästi ystävällisempi ja lähestyttävämpi.

mayhem_

Kiinnostaa kyllä itteekin osallistua näihin jatkossa ja voin tässä vaiheessa luvata osallistuvani lisäksi myös wiiu mässiin ja brawliinkin jos ne on sillon :D Tulee oleen eka kerta brawlia varmaan 4 vuoteen tai jotai vastaavaa >_>

TaisteluJaska

Hei kuviot muuttu taas sittenki niin, että tulisinki jo perjantaina paikalle. Oisin siellä aikaisintaan just klo 21, ja erittäin todennäköisesti ennen klo 22 (käyn heittään tikkurilassa yhden minikeikan)
Eli jos pystytte meikää ootteleen melee tiimeihin, niin arvostaisin kovasti.
+jos pystytte, niin tiimitoveria vailla.
Pelaan joko docilla tai penalla tiimit.

Salevits

(01-22-2015, 12:56 PM)Vurkkeli link Wrote: [ -> ]Kannattaa muuten ottaa sit villasukat jalkaan
kiitos muistutuksesta :) En olisi muistanut ja viimeksi olin krankissa.

Cimo

Mukana! Oon vapaa myös melee doubleseihin jos jotain kiinnostaa tiimata.

Xeefi

Xeefi, Sazen ja N.E.A (osku) ovat tulossa ainakin lauantaille ja kaikki osallistuvat melee singles.

Vurkyzo

(01-22-2015, 02:11 PM)Xeefi link Wrote: [ -> ]Xeefi, Sazen ja N.E.A (osku) ovat tulossa ainakin lauantaille ja kaikki osallistuvat melee singles.
ja smash4 + brawl  :-*

Heketzu

En näköjää pääse sit heti huomiseks. :S Pitää kattoo et pääsenkö ees viikonlopuks paikalle.

Makedon

Joo, tällä kertaa taidan olla jopa melkeen koko turnauksen paikalla :DD Ja sauna on aina pop kun on mahdollista!

Mitä tohon striimaukseen tulee, niin mä voin siinä parhaani mukaan heittää kans settiä jos tarve.

Laatikko

40. osallistujan raja ylitetty, hyvä me! Lisääkin on todennäköisesti tulossa niin luku voi nousta seuraavaankin kymmeneen jos hyvin käy.

Makedon

(01-22-2015, 10:19 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]40. osallistujan raja ylitetty, hyvä me! Lisääkin on todennäköisesti tulossa niin luku voi nousta seuraavaankin kymmeneen jos hyvin käy.

Ite ainakin oon tuolla listalla kahesti muuuut hyshys :D
Kuinkas monen henkilön nukkumiset toi muuten kattaa sillai sujuvasti? Ku jos kaikki on jäämäs yöks niin onnistuuko se?

Eedwarddi

Hitto ku nyt ei löydy aikaa, ens kerralla toivottavasti pääsis itekki, ku en oo missää smash tapahtumis käyny paikan päällä, vaikka on tullu pelailtua smash brossia jo pienen ikäni.

Laatikko

(01-22-2015, 10:24 PM)Makedon link Wrote: [ -> ]Kuinkas monen henkilön nukkumiset toi muuten kattaa sillai sujuvasti? Ku jos kaikki on jäämäs yöks niin onnistuuko se?
Tilastojen mukaan siellä on ollut enimmillääm 63 ihmistä samaan aikaan yötä, joten tuon voi käytönnössä kaksinkertaistaa kun Smashinpelaajia ollaan. Sohvia, sänkyjä ja säkkituolejakin riittää, että menee aika pitkään, kunnes lattia kutsuu.

(01-22-2015, 11:48 PM)Eedwarddi link Wrote: [ -> ]Hitto ku nyt ei löydy aikaa, ens kerralla toivottavasti pääsis itekki, ku en oo missää smash tapahtumis käyny paikan päällä, vaikka on tullu pelailtua smash brossia jo pienen ikäni.
Harmin paikka. Näitä on tarkoitus kuitenkin järjestää n. kuukauden välein niin seuraava kerta ei edes kovin kaukana todennäköisesti ole, kalenteri vapaaksi vain silloin.

Heketzu

En kyllä millään pääse tällä kertaa. Sitte ens kerralla. ;)

TaisteluJaska

Pikatiedotus, vähä niinku vahvistelen tuos aikasempaa:

Meidän mobiili tampereelta tulee tosiaan n. klo 21 aikoihin sinne. autossa ainakin taukhi, minä ja cimo ja peki haetaan jos se millään mahtuu autoon (mulla on aika paljon musarompetta mukana lauantain keikkaa varten.) käyn tikkurilassa n. klo 20:15 heittämässä alle 10 min keikan, ja siitä sit tullaan suoraan sinne.
Lähdetään sunnuntai-aamupäivällä menemään.
koska mulla on lauantaina klo 20 VIIMEISTÄÄN lähdettävä kohta espoota, niin toivon omalta osalta että melee singles saadaan pikkuisen aikasemmin startattua, että sen ehtis pelata loppuun, mikäli siinä märjään. Tämä siis toive vaan, tehkää tieten yleisen parhaan kannalta. (vielä isompi toive ois että melee singles ja sm4sh vaihettais päikseen, vaikka siihenki kyl kiinnostaa osallistua)
Tuun joskus klo 01 aikoihin takas la-su välisenä yönä pelaan ja nuskuun sinne östersundomiin, ja sit sunnuntai-aamupäivällä n. klo 11 aikoihin tavoite ois suunnata takas tampereelle.

Tää siis lähinnä taukhille, cimolle ja pekille tiedoks. Yritän oikeasti pakata auton niin että pekikin mahtuu mukaan mutta ihan 100% varma en ole siitä onnistumisesta. nää muut kuiten tule pitemmältä matkaa eli heille kyyti on sinänsä tarpeellisempi.

KOHTA PORAA!

tauKhan

Nii joo minäki oon siis tulossa, melee singles + doubles

Xeefi

(01-22-2015, 02:42 PM)Vurkkeli link Wrote: [ -> ][quote author=Xeefi link=topic=408.msg36867#msg36867 date=1421935905]
Xeefi, Sazen ja N.E.A (osku) ovat tulossa ainakin lauantaille ja kaikki osallistuvat melee singles.
ja smash4 + brawl  :-*
[/quote]

Smash4 skipataan kaikki suosiolla ja rawli on sunnuntaina vasta niin katotaan aikataulujen mukaan.

ajp_anton

Tuun myöhään, mutta en kuitenkaan myöhässä. En missaa tiimejä =).

peki

meikä ottaa sitte money matcheja ntsc meleessä
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29