Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

mallu000

(03-11-2015, 02:19 PM)Stemu link Wrote: [ -> ][quote author=mallu000 link=topic=408.msg37498#msg37498 date=1425979087]
Mihin aikoihin järkkääjät ovat paikalle tulossa? Oma bussi on 12:30 Helsingissä, niin jos vain mahdollista voisin hypätä kyytiin ja olla auttelemassa kantohommissa yms. alusta alkaen. Tai jos joku muu sattumoisin on tulossa aikaisin autolla tuonne, niin kyyti kelpaisi. Budjettisyistä haluaisin välttää linja-autokikkailut. ;_;
Oon menossa tonne ekana ja bout kaheks oon tähtäämässä. Pitäs olla (luultavasti) hereillä ku helsinkiin saavut nii laittelen vaikka privana fööninumeron nii soittele vaan ku helsinkii eksyt.
[/quote]
Roger.

Cleftor

Messi, voin tuoda WiiU-setupin(ei adapteria) ja Wiin johon voi tyrkätä meleen tai brawlin, mitä nyt sattuu tarvitsemaan. Ja varaan kans palasen lattiatilaa, jossa yöpyä.

RTpmwe

Melee setup ilman tv tulee

tauKhan

(03-11-2015, 02:19 PM)Stemu link Wrote: [ -> ][quote author=mallu000 link=topic=408.msg37498#msg37498 date=1425979087]
Mihin aikoihin järkkääjät ovat paikalle tulossa? Oma bussi on 12:30 Helsingissä, niin jos vain mahdollista voisin hypätä kyytiin ja olla auttelemassa kantohommissa yms. alusta alkaen. Tai jos joku muu sattumoisin on tulossa aikaisin autolla tuonne, niin kyyti kelpaisi. Budjettisyistä haluaisin välttää linja-autokikkailut. ;_;
Oon menossa tonne ekana ja bout kaheks oon tähtäämässä. Pitäs olla (luultavasti) hereillä ku helsinkiin saavut nii laittelen vaikka privana fööninumeron nii soittele vaan ku helsinkii eksyt.

[/quote]

Onko sulla kapasiteettia ottaa mut ja taukki mukaan kans? jonnin verran tavaraa kyllä kun makuupussit + ilmapatjat.

Ja jos joku sattuu ajamaan 3 tietä nurmijärven ohi autolla niin kyyti kiinnostelis.

Rush

Tuon 1 kpl Wii jossa PM sekä Meleen. Ja yövyn paikalla.

Paju

Oon yötä jne. Lähetään sit perjantaina heti kun mayhem pääsee töistä eli n klo 17. Tulkaa vaikka kaikki sit taas tohon mun parkkipaikalle, niin lähetään siitä. Saska voi varmaan neuvoo kinkkusubille miten siihen löytää?

mmKALLL

(03-10-2015, 10:19 AM)Riolufin link Wrote: [ -> ]mmKALLL tiimi käy melees kyl.

Kohtalosi on sinetöity 8)

Ja oon yötä, mutta ei kai yöpymisestä erikseen ilmoittaa tarvinnut? Nimiä vaan lootalle jne.

Stemu

(03-11-2015, 07:35 PM)tauKhan link Wrote: [ -> ][quote author=Stemu link=topic=408.msg37573#msg37573 date=1426083588]
[quote author=mallu000 link=topic=408.msg37498#msg37498 date=1425979087]
Mihin aikoihin järkkääjät ovat paikalle tulossa? Oma bussi on 12:30 Helsingissä, niin jos vain mahdollista voisin hypätä kyytiin ja olla auttelemassa kantohommissa yms. alusta alkaen. Tai jos joku muu sattumoisin on tulossa aikaisin autolla tuonne, niin kyyti kelpaisi. Budjettisyistä haluaisin välttää linja-autokikkailut. ;_;
Oon menossa tonne ekana ja bout kaheks oon tähtäämässä. Pitäs olla (luultavasti) hereillä ku helsinkiin saavut nii laittelen vaikka privana fööninumeron nii soittele vaan ku helsinkii eksyt.

[/quote]

Onko sulla kapasiteettia ottaa mut ja taukki mukaan kans? jonnin verran tavaraa kyllä kun makuupussit + ilmapatjat.

[/quote]

Juu, liikun siis kuitenkin ite julkisilla tuonne että bussimatkan(Itäkeskus->östersundom)  joudutte kuitenki maksamaan. Mutta jos ennen tota kahta satutte helsinkiin jo tulemaan niin laitan sullekkin privana numeron.

ijuka

Melee 12? Top 3 21?

Hyvä sitten etten oo top 3. Hieman alkaa mietityttää että onko kaiken läträäminen Lauantaille loppujen lopuksi maailman paras idea...

vihainen

Pitikö ilmoittautua jos ei osallistu turnaukseen? Joka tapauksessa oon tulossa tapahtumaan

mmKALLL

Mukava nähdä, että paikalle tulee näinkin paljon uusia pelaajia :)

Muistakaahan ottaa oma ohjain mukaan! Ei maailma kaadu vaikkei semmoista olisikaan, mutta suosittelen lämpimästi. Villasukat on kans hyvä sijoitus noin viihtyvyyden kannalta.

Kaura

Kurateesina ilmoitettu henkilö tässä. Vertailin tulijoiden ja settien määrää ja päättelin, että on parasta tuoda omakin monitori, Wii U ja haaroitusjatkojohto.

En omista GC-adapteria. Setilläni täytyy pelata muilla ohjaimilla, ellei adaptereita ole tulossa ylimääräisiä.

mmKALLL

Settien määrää ei oo päivitetty, mutta lisäkonsolit tai monitorit eivät missään nimessä haittaa kun useampia eri konsoleita eri peleihin kuitenkin tarvitaan.

Heketzu

Voin tuoda oman GC-adapterin jos pääsen paikalle. Nyt vähän pitää miettiä että jaksaako tulla tällä kertaa vaikka olikin alunperin tarkoitus.

mayhem_

(03-12-2015, 06:22 PM)Heketzu link Wrote: [ -> ]Voin tuoda oman GC-adapterin jos pääsen paikalle. Nyt vähän pitää miettiä että jaksaako tulla tällä kertaa vaikka olikin alunperin tarkoitus.

No ei pitäs olla vaikee valinta :)

tauKhan

Laatikko otahan mario party 5 mukaan.

NamiNami

Mun kovalevyllä on Mario Party 5 ja muutama muu peli, eli tulee mun Wiin mukana. Otan myös capture cardin splittereineen ja johtoineen, jos striimin lisäks recordataan jollain tv:llä. Tarvii vaan jonkun läppärin siihen hommaan.

Koitan muistaa ottaa myös jatkojohon, kun niitä tarvii väkisin aina. Vai kuinka paljon siellä paikan päällä on niitä?

ijuka

Villasukat? Kuka ihme sellaisia edes omistaa >_> Noh, jos 20n asteen pakkasessa selviää ilman ni selvinnee tuollakin.

Näillä näkymin oon siellä Pe noin 14:30 ja La joskus kun vaan voi, ehkä 11? En oo varmaan ikinä tullu niin aikaisin mihinkään <_< Tulee oleen kuumaa kamaa tällä unirytmillä.

HippiEetu

Tiimikaveria etitää tosi tarkotuksel, vaatimuksena härskiys

Vurkyzo

Lisää Wabsy osallistujiin. Tuon myös Wii U:n ja GC adapterin varmuuden vuoksi.

(03-12-2015, 08:09 PM)ijuka link Wrote: [ -> ]Villasukat? Kuka ihme sellaisia edes omistaa >_> Noh, jos 20n asteen pakkasessa selviää ilman ni selvinnee tuollakin.

<_< ei omista villasukkia.. Tosiaan, varsinkin jos nukutte paikanpäällä niin ottakaa makuupussia/kunnon peittoa ja ne villasukat. Kiitätte mua myöhemmin. :-*
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29