Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Paju

Me voitettiin mayhemin kans meleeteamit  >:(

Forre

Shoutteja

Loota: Iso kiitos onnistuneesta, hyvin järjestetystä turnauksesta! Paljoa ei tapahtuman aikana yhdessä porattu, quadruplesissa pistitte kuitenkin meidät pakettiin. Ei maha, ggs. Ja onnea doublesien voitosta!

Stemu: Samoin sulle, iso kiitos tapahtuman järkkäämisestä!

Nami: Onnea voitosta! Kiva nähdä sun voittavan jotain isompaa. Oot konemainen.

Schwa: Onnea voitosta, hienosti Diddyn jalalla lusikoit koiraa ja nappasit voiton. Oli myös hauskoja juttuja. :D

Melee Singles Pool 8, mm. RT: GGs. Iso respect kun ootte pistäny efforttianne peliin. Suora paketointi, ei mahda minkään.

Melee Doubles Namin & Pekin pool: GGs, sama homma täällä. Spiken kanssa otettiin runtua, mutta oli hauskaa. Poké Floatsissa ei kai olis saanu pelata, vaikka molemmat osapuolet hyväksyivät? Joka tapauksessa siellä yks matsi paahdettiin, ja ihan samoin tavoin runtua otettiin. :D

Jekku: En halunnut yhtään aliarvioida Meleeseen enimmäkseen keskittyviä Smashaajia nelosen parissa. Pelasin mahdollisimman turvallisesti, mikä saattoi tehdä matseista vähän tylsiä. Joka tapauksessa oli tosi mukavaa pelata sua vastaan, ja Yoshi on tosi mukava aina nähdä käytössä. :)

Mayhem: Paha oli meidän setti Sm4shissa. Monesti olin kiitollinen, että Sheikillä tappaminen usein vähän kiven alla. Lopulta taisi käydä niin, että Lucarion aurat pääsivät valloilleen, ja tiukkojen matsien päätteeksi sain paikan bracketissa. GGs.

Makedonitsi: Loistavaa kun selostit tärkeimmät matsit. Toivottavasti tulee loistavia videokokonaisuuksia sitä myöten! GGs myös doubleseissa ja quadrupleseissa! Sua vastaan on aina hauska pelata. :)

Jebu: Iso peukku kun toimit kommentaattorina. GGs doubleseissa. Bowserilla taisit paahtaa, mistä tykkäsin!

mmKALLL: Joo, Lucario-hattu lämmitti sydäntä. Ja kiitos kehustasi. :D

Lightsaber: Ei huhhuh, mikä Sonic. Ei mahtanu minkään, oli vaan ammuttava Snaringeja kun ei ollu tietoa, miten niin hyvää Sonicia vastaan pitäis pelata. Harmi, että et päässyt jatkoon, vaikka mut päihitit. Toivottavasti nähdään kuitenkin tulevissa turnauksissakin!

Cleftor: Vähän veikkaan, että jos oltaisiin kohdattu 1v1, niin Lucarioni olisi turkistettu Sonicillasi, samalla tapaa kuin mitä Lightsaberia vastaan pelatessa. Toivottavasti kuitenki pelataan vielä kunnon matseja, en meinaan ikinä unohda Brawl-aikoina Laaseriporassa meidän kurasarjan tiukkaa finaalia, joka päättyi Foxilla paahdettuun voittoosi.

Mallu: Kiva nähdä jätkä irl lopulta. Darch kun on niin paljon susta puhunu. Toivottavasti porataan joskus yhdessä paremmin. Taidettiin kuitenkin doubleseissa kohdata, joten GGs! :)

Casiolove: Nyt en muista kohdattiinko doubleseissa, mutta quadruplesin parissa ainakin useampaankin otteeseen. GGs! Oli mukavaa kun olit niin kiinnostunu Mario Kartista, ja rupalteltiin paljon keskenämme. :)

Vurky: Oi voi. :D
Semmonen setti singleseissä. Et paljoa sääliä tuntenu, halusit koirastani vaan eroon asap. Rankasit viimesen päälle heti kun vain pystyi. GGs. Toivottavasti kohdataan jatkossakin... tai sitten ei!  ;D

Xyli: Oli hyvät matsit doubleseissa, muualla ei taidettukaan kohdata eikä muutakaan yhdessä porattu. Nessin mailapelit jäi siis päällimmäisenä mieleen, oli kyllä hajottavaa.

Jage: lol shuk on aika tyhäm

Trifroze: Pitää poraa enemmän ja kattoo minkälainen potentiaali snaringilla pitemmällä tähtäimellä on. GGs ja onnea doublesien voitosta!

JK: Et sentään meidän ohjaimia menny uuniin heittämään niinku etukäteen uhkailit. :D
Hyvä vaan, niin pystyttiin quadruplesia yhdessä pelaamaan. Ja hyvin pelasitkin. Olit lopulta ratkaisijan roolissa.

Kurateesi: En paljoa sun kanssa oo poraillu, mutta vaikutit aika paketoivalta jätkältä. Piti olla tosi huolellinen ettet päässy rankasemaan. GGs.

Samura1man: Luigis on kyllä paha. Todella tiukkaa oli. Jännä miten ohjaimes meni rikki.  :-\
GGs joka tapauksessa!

Jaxi: Eih... Se mustia kuulia kalloon, mustan taustan äärellä ampuva, pieni ja pippurinen Mii Brawleri. Ei sitten mitään tietoa, miten sitä vastaan olis pitäny pelata. Tuntui, että jos tein jotain, niin rankaisit. Piti odottaa, että teet jotain mistä voi rankasta. Sitten molemmat taisi odottaa, että toinen tekee jotain tyhmää. Lopulta homma sitten ratkesi timeouttiin... *facepalm*
Hyvät pelit joka tapauksessa, ja sun kanssa on aina hauska heittää juttua.

Swagalee: Kiitos kovasti kaikesta kuskaamisesta. Olivat todella tärkeitä, ja aikaa sekä vaivaa säästäviä. Kiitos myös peleistä Mario Kartin ja pingiksen parissa. ;)

Nikke: Hyppy Mario Kartin ratista suoraan Sm4shin pariin, ja brackettiin ilman, että pelannut koko peliä Wii U:lla. Kuulostaa todella huvittavalta, mutta oot sä sen verran konemainen jätkä, että sulta onnistuu. Iso kiitos kaikesta opetuksesta Mario Kartinki parissa. Toivottavasti ehdit pelata Sm4shia meidän kanssa ja tulla jatkossakin näihin turnauksiin. :)

Spike: Taisi taskutusstrat purra. Oli todella hohdokasta päästä niin pitkälle. Toivottavasti haluut jatkossakin tiimata, haluisin hioo meidän synergiaa ja kehittyä kanssas lisää.

Darch: Iso kiitos matkaseurasta. Taisi mennä Sm4sh singlesit vähän huonommin tällä kertaa, mutta todella paha oli poolisi. GGs.

Uudet kasvot turnauksissa: Kiitos kun tulitte paikalle ja teitte tapahtumasta paremman. Kovasti toivotaan yhteisön kasvamista, ja on todella arvokasta kun edes käytte kokeilemassa. Toivottavasti viihdyitte ja haluatte osallistua jatkossakin turnauksiin.

Muut: Kaikki vaikutatte todella hyviltä tyypeiltä. Voi vaan kävellä keittiöön ihmisten pariin, joita ei pahemmin tunne, ja jäädä kuuntelemaan hauskoja juttuja samalla ku syö. ;D

Overall omalta osaltani Sm4sh-turneet menivät hyvin. Matsit tuntuivat olevan todella usein hiuskarvan varassa, sattuivat vain usein kääntymään lopulta edukseni/eduksemme. Ei erityisemmin muuta tulevaisuuden tavoitteitani, brackettiin pääseminen on se kova juttu.

Jekkukissa

Oltaiskohan Ijukan kanssa oltu ehkä yhdeksänsiä sm4sh-tiimeissä? :o Emt.

Salevits

(03-15-2015, 10:54 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Rush: 留学に幸せを。

Jaa rushi on lähös nipponiin vaihtoo vai? Koska olet lähössä ja mihin päin?

Itse majailen 4.4 - 10.8 tokion sagamiharassa.

mallu000

Mulla ja Darchilla tuli varmaan 13. -sija WiiU tiimeissä.


Oli kyllä taas kaikinpuolin konemainen tapahtuma. Pääsin historiallisesti brackettiin eikä missään vaiheessa ihmeemmin hermot pettäneet kuten lähes aina ennen on käynyt. Kummasti kyllä tech skill oli aika heikolla tolalla ja missasin ihan naurettavan paljon Docin ledgedasheja ja wavelandejä yms. Aika monilta polvilta ynnä muilta olisi välttynyt, jos se liikkuminen olisi sillä tasolla mitä se mulla parhaimmillaan on. No seuraavassa miitissä tulokset pitäis olla selkeästi parempia vaikka tähänkin olen tyytyväinen. Usko Dociin on luja.

Shoutseja:

Loota: Kiitokset järkkäilyistä. Omat Smash-kokemukset Top3 on suunnilleen tällainen: Comeback, Union III, Union I. Arvostan suuresti että jaksatte panostaa ja järjestää näin kovia tapahtumia ja tulen jatkossakin kaikkiin as far as possible. Jos mahdollista, niin tuo ne minun tavarat seuraavaan Unioniin. Millekään ei mitään käyttöä ennen sitä varmaan ole ellet välttämättä halua lähettää postissa.

Stemu: Kiitosta ja respectiä. Pistään ry-asioita liikkeelle ja levitä Smashin ilosanomaa.

Samura1man: En yksinkertaisesti tajua miten hävisin sen meidän setin. En tiedä oliko sitten asenne huonompi kun oli jo pelannut niin hyvin mm. Lootaa ja WMK:ta vastaan etten ollut henkisesti ihan 100 % mukana. No voitit kuitenkin ja propsit siitä. Seuraavassa Unionissa moneymatch.

Vurky: Tosiaan Foxilla olisit varmaan voittanut, koska matchup-kokemus 0 mutta Marttaa vastaan pelaan joka viikko. En täysin tyytyväinen kyllä ollut omaan pelaamiseen, että odottelen innolla seuraavia pelejä.

mmmKalle: Sticki on vähän heikolla hapella ettei ole tullut reenattua Tatsua, ehkä sitten seuraavaan miittiin jos viitsin opetella jonkun toisen ohjaimen. Brawl- oli kyllä kova ja kiinnostus on kova jatkossakin.

Muggshotter: Oli tosiaan mahtavia casual-matseja. Koneistuin kyllä aika hyvin sua vastaan ja tuntui että pelasin melkein parhaimmillaan koko viikonloppuna noissa matseissa. Jatkossa lisää ja ehkä sitä Tatsuakin kunhan ohjaintilanne paranee.

Forre&Spike: Oli hauska tavata ja yhdistää naamat nickeihin vihdoin. Ei hirveästi pelattu, mutta eiköhän sekin asia korjaannu.

Grimmair: Ihan ok tiimit kyllä, ei se bracket-paikka mahdottomasti enää vaadi. Pitää vain labrailla vähän tätä meidän comboa ja miettiä enemmän etukäteen asioita. Harmillisen vähän vain pääsee harjoittelemaan mutta Punakone nousee aina. Ja jatkossa molemmat 100 % varmuudella brackettiin tai sudoku.

Darch: Mahtavaa oli taas nähdä, pelailla ja jutella. Toivottavasti Meleeseenkin nousi moti, koneistuit kyllä pikku hiljaa ja olet ollut 99 % universumin olemassaoloajasta minua parempi pelaaja, että bracket pitäis olla pässinlihaa, jos vain motivaatio löytyy.

Rush: Oli hauska jutella ja pelailla ja tosiaan jossain vaiheessa liityn sinne teidän Keski-Suomalaisten joukkoon. Lupaan myös postailla Nofiin enemmän. ;_;

WMK: Comebackissä 0-2 ja nyt 1-2. Aina niin jumalattoman tasaista ettei mitään järkeä. Joku kaunis päivä vielä voitan.

Aksboy
: Toivottavasti nautit miitistä ja tulet jatkossakin. Oli kiva pelata.

Lisää ehkä myöhemmin jos jotain unohtui. Kaikille yleisesti kiitos hyvästä tunnelmasta ja meiningeistä.

Rush

(03-16-2015, 04:36 PM)Salevits link Wrote: [ -> ]Jaa rushi on lähös nipponiin vaihtoo vai? Koska olet lähössä ja mihin päin?

Itse majailen 4.4 - 10.8 tokion sagamiharassa.
Juu, 30.3.-XX.8. olen Osakassa. Ei valitettavasti sijaita ihan samassa naapurustossa, olisi kyllä poraseura kelvannut. Mutta pitää katsoa jos tulee joskus käytyä siellä päin.

Makedon

Huh huh, on se jotenkin jännä vaan huomata miten nää Unionit sen kun paranee vaan kerta kerralta! Ens kerralla vois jopa jäädä venuelle yöks niin ei missais hetkeäkään :P Asap vaan infoa seuraavasta Unionista, niin ehtii heittää kaikki muut menot hittoon siltä viikonlopulta

Ja sitten hiukan shoutoutteja, ekaa kertaa joten olkaa kärsivällisiä:
(Itse kun omaan erittäin huonon nimimuistin sekä kultakalan muistin, niin varmasti jää jotain huutmatta/muistettua väärin. Sorry 'bout that. Hiljalleen opettelen tunteen teidät kaikki  :-*)

Loota + Stemu otp: Ei sitä voi muuta kun nostaa hattua heeboille jälleen. Mahtava turnaus takana taas. Ootte aivan mahtavia

Jebu: Hittolainen veit taas mun rahat :/ One day I'll have my vengeance!! Wash your neck and wait ;) Ja iso kiitos dualcommentarysta, oli aika eeben puuta. Revin sua useemminkin huuteleen mun kans. Pitää muutenkin porailla lisää.

Vurky: Meidän ihana el capitan <3 Ei oikeen ehtinyt paahtaa tällä kertaa niin paljoo, pakko vetää ens kerral enemmän. Haluan oppia sen yoshi matchupin asap.

Osku: Molemmat veljeksistä senkun murhaa mua pelissä kun pelissä. Erittäin kone on Nessis! Pakko ottaa tässä vielä susta voittoja irti kun se on mahdollista enemmänkin matseja!

Schwa: Doddy perkele ei muuta. Onnittelut Sm4sh voitostas! Yks ainut darksider doddy jost tykkään, aina kiva kattoo. Ens kerral pitää jonkun sorkkaraudan kanssa erottaa sut tost oskusta et ehtisit sempai munkin kanssa porata :D Also, sick commentary. Lisää ihmisiä tekemään selostuksesta muutakin kuin mun monologia

Loota: Huh huh kun oli mahtava sun ja Schwan GF. Vaikka vaan selostin olin kokoajan ihan penkin reunalla. JA YESH! Kerrankin sain sulta yhen matsin voitettua! Ens tähtäin on sit yks setti! Mun kirous rikottu, nii etköhän säkin omas riko koht. Kommentoit mun kanssa sit lisää ens kerral

Sazen: Siis ei jumaliste. Koskaan ollut tollasta matsia itelläni mitä poolissa hakattiin. Prkl ei vieläkään ole käsien tärinän loppunut siitä. Ens kerral vien kyl setin itelle. 8) Tai no, jos yhes kuukaudes noin hyväks tullu, nii ei oikeen taida olla mahkuja enää...

Xyli: Wii fit trainer schenanigans! Vaikka suolan määrä veressäni on vieläkin liian korkea, nii pako myöntää et hiton hubat matsit hakkailtiin. WFT customeilla borken, plz nerf daddy Sakurai

Casio: Ja lisää custom trolleja! Konemainen on tuo villager. Trippaava puu ihan kauhea, pakko ottaa ens kerral joku Samus ja projektile cämppiä. AINIIN, EN VOI KOSKA POCKET...Toivottavasti saat asap hoidettua ohjainongelmas

Forre: Nämä vatun customit Luke luke luke. Snaring Aura tulee häiritsemään mua mun painajaisissa. Loistavat dubzit ja quadzit. Ens kerral tosin pitää myös hakkaa sinkkuja!

Muggy: Jumaliste mies, I failed you again. Pitää vetää joku salainen treenikämppi jossa saadaan tätä dubz affinityä lisää. Sit tullaan Overlimit täysillä ja murhataan kaikki Linked Mystic Arte combotuksella. Taleshahmojasmasshiin

Tri: Ei taidettu yhtään matsia pelata koko turnauksen aikana. Tämä pitää korjata. Haluan varastaa kaikki Falconin taitosi.

mmKalle: Fusion speedruncontest jäi täl kertaa tekemättä. Side eventiks seuraavaan vaan suoraan ;D

JK: Pew pew pew. Ei sille megabusterille voi mitään :DD

Melee pool x: Kyllä tota meleetä vaan pitää enemmän paahtaa tulevaisuudessa. Mukavasti nostitte mun intoa kyseiseen peliin taas, kiitokset siitä! Poolissa ei pelkkiä 0-2 häviöitä, joten tästä seuraavaa kohti.

Team vurkyhitleröi: Ens kerral vedetään vaan tylysti 4 x Little Mac. Mikään ei voi mennä silloin väärin

Team saatanan lucario villager OP: Huh huh. Taisin jo tarpeeks itse paikan päällä huutaa asiasta, mut on se aika kaunista katottavaa. Veditte oikeen tyylillä!

Striimicrew: Ihana setuppi pakko sanoa. Teitte mun homman ainakin niin helpoks kun voi olla. You da real MVP. Ens kerral koitan hyppiä enemmän messis, täl kertaa oli hiukan huono vire itellä päällä.

Newcomers: Mistä te kaikki oikein nyt vasta ilmestyitte?!? No ei. Mukavaaa nähdä lisää ihmisiä pelailemassa. Toivottavasti oli mukavaa, ja saatiin teidät koukutettua tulemaan uudelleen. Jee en ole enään uusin naama scenessä

Melee heebot: Pitää ens kerral teitä kaikkia häiriköidä friendlyjen nimissä ihan hitosti enemmän, pakkohan niitä melee muskeleita on päästä kasvattamaan

Muut: Kaikki joita nyt en tuossa yksitellen maininnut, erittäin iso kiitos teille kaikille! Koko mesta täynnä hyvää possea niin eihän siinä mikään voi mennä vikaan! Ootte ihQuja <3

Sauna: Sori, en ehtinyt tulla luoksesi hikoilemaan. Ens kerralla sit

Did I do it right?

Mitä nyt omaan turnaussuoritukseen tulee... Taas jäin räkettien ulkopuolelle. Mut ei se mitään, siitä vaan hyvä nousta. Meleessä kumminkin sain tavoitteeni tehtyä, jokaisessa matsissa ainakin 2 stockia pois vastustajalta. Seuraavaks sitten vaan 3 stockia, sitten 4 ja sitten olenkin unbeatable... Not :D
Wii U ei kyllä ihan parhaiten mennyt, mut no johns. Eiku gloryyn pwnaa. Sais ton itseluottamuksen taas nouseen :D

Pitäis molempia vaan ehtiä hakata ennen seuraavaa turneeta.

Toivottavasti muuten erittäin äänekäs äänenikäyttö ei ihmisiä liikaa häiritse. Tuppaa joskus volyymi nousta hiukan korkealle. Mua saa tulla mäiskimään jos ei enään edes omia ajatuksiaan kuule sen takia xD

mmKALLL

(03-16-2015, 04:36 PM)Salevits link Wrote: [ -> ][quote author=mmKALLL link=topic=408.msg37697#msg37697 date=1426460084]
Rush: 留学に幸せを。

Jaa rushi on lähös nipponiin vaihtoo vai? Koska olet lähössä ja mihin päin?

Itse majailen 4.4 - 10.8 tokion sagamiharassa.
[/quote]

Pitääpä tulla poraamaan jos päätän käydä hajoilemassa Tokion kesään.

Lai

Oli kyllä mahtava tapahtuma. Isot kiitokset Lootalle ja muille homman järjestämisestä ja pyörittämisestä. Tila oli myös mainio, pingispöytä on aina huikea plussa - pitäisiköhän sitä ihan joku kerta ottaa myös oma maila, pallo ja verkko mukaan kun se verkko oli aika tapettu.  ;D Vieraassa paikassa voi olla joskus vaikea nukkua, mutta se että ei tarvihe kovalla lattialla makoilla auttaa kyllä huomattavasti, joten patjoista myös pisteet.

Kiitokset myös Muggshotterille, tukaanille ja muille mukavasti peleistä ja vinkeistä. Niin paljon uusia nimiä ja naamoja ettei taho onnistua kaikkien yhdistäminen. Kaiken kaikkiaan niin mukava ensmäinen turnaus/tapahtuma, että kait se on vakavasti harkittava vastaaviin saapumista myös jatkossa kunhan on vaihtovuosi Japanissa takana.

pingviinituutti

Ei oltu muka Ebron kanssa viimesiä tiimeissä? Voitettiinko me muutakin kuin matsi Novistemulta?

mmKALLL

Miten pingviinituutti onnistuit melee singlesissä viimesenä olemaan? ???

Omaan suoritukseen oon tulosten osalta ihan tyytyväinen, vaikka laaserin puheet foxpaahdosta olivatkin vain valetta. Brawlia jäin kaipaamaan ihan eventtinä pahasti, ja en voi käsittää miten oli niin kustu juttu ettei bottidoublesia tapahtunu.

Rush

(03-16-2015, 10:49 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Lai: Siwa-roadtrip oli konemainen. 8) En ois ihan sillon arvannu että istun samassa autossa kahden vaihtoon lähtevän kanssa.
Jos puhut siitä mun autolla tehdystä, niin Lai ei ollut tuolloin mukana. Sekoitat varmaan johonkuhun toiseen.

Huomasin juuri että taisin unohtaa paikan päälle Wiimoten (taisi olla myös Motion+) ja Wii Classic Controllerin. Valkoisia molemmat ja teipillä pitäisi lukea nickini. Ei kukaan huomannut noita?

Paju

Huudellaas kunnon shoutoutit pitkästä aikaa:

Loota: Kiitos järkkäämisestä! Tosi kiva tapahtuma ja hyvät tilat, vaikka onkin vähän keskellä ei mitään. Onnea myös hyvästä tiimimenestyksestä molemmissa smasheissa sekä smash4 singleseiden toisesta sijasta, vaikka varmasti lähditkin voittoa hakemaan.

Stemu: Kiitos myös sinulle turnauksen järkkäämisestä!

Nami: Onnee voitosta! Sulla on ollu jo useamman vuoden potentiaalia voittaa muutakin kun vaan pikkumiittejä, mutta aina jossain vaiheessa turnausta kaatunu epätasaseen pelaamiseen. Hienoa jos alat vihdoinkin päästä siitä ongelmasta eroon. Otetaanko ens kerralla 20€ money match?

mayhem : Ei tullu Tampereelle voittoa tällä kertaa singleseistä. Kiitokset kuitenkin tiimaamisesta, tiimit meni hyvin ja meillä on selkeesti potentiaalia pärjätä vielä huomattavasti paremminkin. Pitää treenailla enemmän ja laittaa ens kerralla kaikki pakettiin niin tiimeissä kun singleseissäkin.

peki: Tiukkoja pelejä meillä. Kannattaa kiinnittää vähän enemmän huomiota neutral gamen pelaamiseen. Sulla on tosi hyvät punishit ja tunnut saavan muita suomalaisia helpommin pitkiä stringejä sisään, mutta sun pelistä puuttuu sellanen samanlainen "fear factor" kun mitä Namilla ja mayhemillä on. Yritä saada muut pelaan sun temmon mukaan sen sijaan että pelaisit niiden temmossa ja kiinnitä enemmän huomiota vastustajien toistuviin tapoihin.

Aleksi: Pärjäsit paljon paremmin monia vastaan kun olisin uskonu. Lisää treeniä vaan, niin PR kutsuu.

saska: Alat vähitellen oleen jo ihan varteenotettava vastustaja. Nyt vaan asennoidut erilailla "parempia" pelaajia vastaan. Jos lähdet pelaan settiä sillä mielialalla, että häviät varmasti, niin et varmasti voita. Sulla olis potentiaalia pärjätä paremminkin.

RT: Hyvä sijotus, en olis uskonu että pääset ihan noin korkeelle. Sen mitä kerkesin sun pelejä kattella, niin pelaamises näytti kuitenkin todella hyvältä.

kalzu: Tosi hyvää peliä sullakin. TK:n voittaminen 2-0 on kova suoritus, yllätin että hävisit vielä sen jälkeen Ijukalle. Olisin luullu et pääset top 6 asti.

Pikkususi: You have really nice Young Link, but I would still recommend you to use Marth because it's just hands down better character in the long run.

Vilu: Eipä kauheesti ehditty pelaamaan. Jos vaikka ens kerralla kerkeisit oleen koko viikonlopun, niin voitais pelata ainakin moneymatcheja. Onnee kuitenkin hyvästä tiimimenestyksestä.

Samu: Sori, unohdin tulla pelaileen uudestaan sun kanssa niiden melee finaalien jälkeen. Ihan hyvin vaikutit kuitenkin olleen kehittyny comebackin jälkeen. Pelaillaan ens turnauksessa lisää.

WMK: Kiva oli taas nähdä, vaikka ei taidettukaan pelailla muuta kun tiimiturnauksessa. Hyvin pelasit melee singleseissä, en olis etukäteen uskonu sun pärjäävän noin hyvin!

Kaikki uudet pelaajat: Hienoa nähdä näin paljon uusia pelaajia! Tosi moni pelas paljon paremmin kuin olisin uskonut ja teissä monessa on selkeesti paljon potentiaalia. Toivottavasti piditte turnauksesta ja tuutte uudestaankiin käymään turnauksissa!

Seinäjoki, PeliQ, Zumma yms.: Missä olitte? Puti menna turimaan.

Muut: Kiva oli taas nähdä kaikkia. Sori jos ja kun unohdin jonkun.

Sen verran antaisin kehitysehdotuksia että ens kerralla vois harkita että singleseistä jätettäis top 8 kokonaan iltaan ja pelattais ne kaikki setit bo5, jos vaan aikataulutus antaa periks. Sen verran paljon pelaajia ja kova taso kuitenkin, että olis kiva nähdä kaikki loppupään setit, ja bo5 setit >> bo3 setit. Also jos toinen peli tarttee setuppeja toiselta peliltä, niin vois odottaa ainakin sen verran että siinä ei oo mitään turnausmatseja/settejä kesken. Hieman häiritsevää pelata, jos siinä setupilla alkaa kauhee säätö samaan aikaan.

mayhem_

Juu itekki oon kyl samaa mieltä, että top 8 ois parempi jos haluaa eritellä millon kärkimatsit pelataan ja bo5 ois huomattavasti parempi kuin bo3 noihin top 8 matseihin kun bo3 setissä kuitenkin tulosten vaihtelevuus on huomattavasti suurempaa kuin bo5 seteissä.

peki

ihan hyvä idea tuo top 8, varsinki jos saadaan seuraavaan suurin osa suomen top pelaajista mukaan. 32 hengen bracketissa losers round 3lla on enää vaan 4 settiä (top 8 vaiheessa enää 2), niin senkään puolesta ei pitäis tulla muiden turnausten tielle. vois saada kans useemman kokeilemaan selostamista kun on enemmän matseja.

Jekkukissa

Enempi hypeä ois kyllä nähdä top 8 putkeen kankaalta, kannatan.

eebrozgi

(03-16-2015, 10:48 PM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Ei oltu muka Ebron kanssa viimesiä tiimeissä? Voitettiinko me muutakin kuin matsi Novistemulta?
*ebron
Ihan hyvinhän ne meni siihen nähden et joku oli ottanu tulpan pois stockialtaasta.

Kiitos kaikille vanhoille ja uusille, oli huippua vaikka olinkin paikalla aika ohikiitävät hetket. Toivottavasti ens Unionissa ei ole taas lauleloita päällä niinkuin näissä kahdessa edellisessä.

Laatikko

Kiitoksia kaikille osallistujille! En ala tarkempia shoutoutteja heittämään kun pää hajoaa yksinään jo niiden määrästä ja pää on jo muutenkin hajalla viikonlopun jälkeen.

Mitä yleisiin järjestelyihin tulee niin en kyllä millään jaksa enää vetää toista yhtä suurta tapahtumaa samanlaisilla järjestelyillä, apu olisi ehdottomasti tervetullutta itse turnauksen aikana. Minun mokahan se kuitenkin on kun en ole väkeä tajunnut pyytää apuun, en vain osannut varautua turnauksen koon tuomiin lisäjärjestelyihin. Vastaisuudessa seedauksilla voisi ainakin olla joku parin henkilön tiimi per peli, ilmottautumispisteellä muutama henkilö vaihtamassa vuoroja ja hetken koittaessa striimipisteellä myös pari henkilöä katsomassa, että kaikki on kunnossa. Katsotaan tätä sitten kun saan tuon seuraavan varmistettua.

Mitä tuohon top 8:n esittämiseen kankaalta tulee niin aikatauluistahan se vain on kiinni, Bo5 top 8 pitäisi aloittaa aikalailla heti kun siihen pisteeseen päästään, jotta toinen peli pääsee myös aloittamaan ajallaan striimissä. Otin näin ensimmäistä kertaa tuon top 3:n erotteluun lähinnä sen takia, että se on helpompaa ja mukavampaa katsoa yhdeltä istumalta myös muiden pelien pelaajille.

Jos jotain vielä niin taas ihmetyttää kuinka omien astioiden tiskaaminen voi olla niin vaikeaa, keittiö oli taas yksi iso hävitys sunnuntaina. Tässä ei oikein voi kyllä syyttää enää myöhemmin astioita käyttäneitä kun tiskaaminen on jo mahdotonta altaaseen taktisesti sijoitetun tiskiläjän takia, mutta tyhjään/lähes tyhjään altaaseen astioiden jättäminen on surullista. Pitää pistää jotain lappuja siihen seuraavalle kerralle muistuttamaan näistä itsestäänselvyyksistä.

mmKALLL

Minä ainakin autan ihmeessä turnausten kanssa kaikin tavoin - meleestä en tiiä mitään mutta poolitelkkua ainaki voin siinäkin pyörittää ja brawlin ym seedaukset hoitaa mielelläni. :)

Imo bo5 top8 kyllä vähän turhan pitkä, bo3 top neloseen asti ois monen asian kannalta järkevämpää.

(03-16-2015, 10:57 PM)Rush link Wrote: [ -> ]Jos puhut siitä mun autolla tehdystä, niin Lai ei ollut tuolloin mukana. Sekoitat varmaan johonkuhun toiseen.
Muggshotter kuvaili, että juurikin se takapenkin keskellä istunut henkilö oli Lai - jos ei se niin kuka Lai on? Ja kuka se mukana ollut henkilö sitten oli? ???

-LzR-

Kokemusta löytyy seedauksesta ja järkkäilystä. Voin ensikerralla ottaa hieman vastuuta Smash4 puolella ettei yksin tarvi koko tapahtumaa pyörittää.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29