Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

peki

mm / serious settejä otetaa vastaan :-*

NamiNami

If we meet in tournament it's gonna be 1000€ on the line.

5€ mun fox vs sun peach :-*

saska

Muikkuditto ihan helvetin tosissaan + oon valmis vaikka henkeni uhkaamaan -round robin turnaus?

RTpmwe

Reiska round robinissa oon messissä

peki

(03-05-2015, 03:01 PM)saska link Wrote: [ -> ]Muikkuditto ihan helvetin tosissaan + oon valmis vaikka henkeni uhkaamaan -round robin turnaus?
josin pori only? 8)

Lightsaber

Olen tulossa. Ja olen myös vähän innoissani, koska tämä ensimmäinen kerta, kun menen tälläisen tapahtumaan. ;D

Smash WiiUn singleihin näillä näkymin.

serdion

Tulen paikalle. Ensikertalaisena turnaustapahtumaan odottelen innolla ja jännityksellä tapahtuman alkua. :D

E: Tuon paikalle myös oman Wii U:ni ja GC-adapterin.

serdion

(03-01-2015, 07:35 PM)hungry platypus link Wrote: [ -> ]Hungry platypus ja Oggy on ainakin mukana melee singles ja ehkä myös doubles... Voiko muuten ottaa mukaan PM:n ja oman tv:n? Kiinnostaako ketään pelata PM:ää? 

Project M mainittu. Ehdottomasti kiinnostaa.

mayhem_

Onko Nami valmis uusiin joltain triweeklyltä vuosien takaa olleen main eventin eli falco ditto MM? Sano vaa summa 8)

NamiNami

Eikös oteta se koko sykli mikä oli ainakin pekillä Oulussa kerran. Falco vs. Falco, Fox, Sheik, Marth, Muikku.

Noista viidestä yhteensä 5e, eli lasketaan settivoitot.

mayhem_

Ok otetaan vaan. Muikku kyl vähä ruostees mut pitää pistää kahta kauheemmin si irstauksia kompensoimaan >_>

Makedon

Tosiaan, ite voin auttaa niin hyvin kun pystyn nois Striimaus hommissa. Mahdollisimman paljon livecommentarya mukaan imo :D Itellä noussut siihen innostus lantrekin jälkee. Turnauksien finaalitkin kivasti peräkkäin täl kertaa ;)

Jos olis vaikka headsettejä enemmän kun yks täl kertaa :P

Jekkukissa

Ilmeisesti slässer ei ole kerkeämässä meleetiimeihin, eli kaipaisin tiimikaveria. Ottajia?

Laatikko

Melee Doublesit on siirretty vielä tunnilla eteenpäin alkamaan 19:00.

Asiasta toiseen: jos nickinne on tässä listalla (olen ovelasti päätellyt muut) niin tarvitsisin oikean nimenne paloturvallisuusilmoitusta varten. Lähettäkää oikea nimenne minulle yksityisviestillä, sähköpostilla tai jollain muulla konstilla niin meikäläisen elämä helpottuu piirun verran.

AJP
Ijuka
Heketzu
Rush
Paju
RTpmwe
tauKhan
Taukki
Grimmair
Lobsteri
Riolu
Jage
Darch
Kalzu
Aksboy
Aleksi
Lobsteri
Hungry Platypus
Oggy
Makedon
Jan
Starkiller
Casiolove
Pikkususi
Lightsaber
Linkkiro
Kurateesi
serdion

eebrozgi

Niin joo, olen tulossa paikan päälle öiksi nukkumaan/porailemaan, mihinkään turnaukseen en varmaan osallistu.

NamiNami

Mikkeli vs Tampere crewit

Laatikko

PeliQ näyttäisi hylkäävän meikän jälleen niin oon tiimikaveria vailla Meleessä, voittoa olisi tarjolla.

mayhem_

Otetaanko Tampere vs muu Suomi crewit? 8)

-LzR-

(03-09-2015, 10:54 AM)Laatikko link Wrote: [ -> ]PeliQ näyttäisi hylkäävän meikän jälleen niin oon tiimikaveria vailla Meleessä, voittoa olisi tarjolla.
Done

RTpmwe

(03-09-2015, 10:58 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Otetaanko Tampere vs muu Suomi crewit? 8)

Hyvi pystys pelaa 10v10 tampere esim. tällä kokoonpanolla:

saska
rt
paju
hyhky
mayhem
tk
hopo
kinkkusubi
taukki
tukaani
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29