Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

mayhem_

(03-17-2015, 10:57 AM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Imo bo5 top8 kyllä vähän turhan pitkä, bo3 top neloseen asti ois monen asian kannalta järkevämpää.

No meleessä ainakaan ei kyl oikeesti se bo5 setin pelaaminen vie niin kauaa, että voi ongelmaksi muodostua top 8 pelata bo5. Ehkä maksimissaan jonkun 30min vie kokonaisuudessa lisää todennäkösesti jopa vähemmän. Mielummin sit ite karsisin niitä matseja mitkä streamataan, että ei venata sitä et pääsee streamille pelaan vaan pelataan sit jollain toisella telkulla samaan aikaan kokoajan, että saa nopeutettua brackettia siten si. Omasta mielestä tärkeempää on settien laatu kuin se, että kaikki pelit streamataan.

peki

mul on ainaki ideoita tuohon streamin hoitamiseen, että siinä voisin ainaki olla mukana. pultti vaan iskee siinä kohtaa jos oon ite vielä mukana turnauksessa. halukkaita selostajia kaipaisin ainaki.

seedauksessa, poolien ajamisessa ja bracketin tekemisessä voin olla mukana näin yleisesti. :-*

Salevits

(03-17-2015, 11:20 AM)pepi link Wrote: [ -> ]jos oon ite vielä mukana turnauksessa

Sen turnauksen tason haluun nähä jossa peki ei oo top 8:ssa. >_>

peki

(03-17-2015, 11:21 AM)Salevits link Wrote: [ -> ][quote author=pepi link=topic=408.msg37757#msg37757 date=1426591235]
jos oon ite vielä mukana turnauksessa

Sen turnauksen tason haluun nähä jossa peki ei oo top 8:ssa. >_>
[/quote]odotellaan sitä kertaa ku vilu ekalla roundilla vastassa ja ajp toisella :-*

pingviinituutti

Pistetään streamin kulmaan tiskialtaalta kamera, niin altaaseen jättäjät voi sit julkisesti nöyryyttää kommenteissa ja selostajien toimesta.

Rush

(03-17-2015, 10:57 AM)mmKALLL link Wrote: [ -> ][quote author=Rush link=topic=408.msg37737#msg37737 date=1426546625]
Jos puhut siitä mun autolla tehdystä, niin Lai ei ollut tuolloin mukana. Sekoitat varmaan johonkuhun toiseen.
Muggshotter kuvaili, että juurikin se takapenkin keskellä istunut henkilö oli Lai - jos ei se niin kuka Lai on? Ja kuka se mukana ollut henkilö sitten oli? ???
[/quote]
Sillä Siwa-reissullahan takapenkillä istuitte sä, Kaura ja Schwa muistaakseni. Jos tarviit muistutusta kuka Lai oli niin näkyy muunmuassa tässä heti alussa. Oli siinä keittiössä paikalla kun jutusteltiin glorious land of nipponista.

Toistamiseen, jos joku poimi mukaansa meitin nickillä varustetun Wiimoten ja Classic Controllerin (jäivät mielestäni yhden turnaustöllön viereen pöydälle) niin hihkaiskaa.

bËst

Tuttuun tapaan kun (seuraavaan) Unioniin tuun niin autan missä vain apua tarvitahan. Tapahtumajärkkäily itsessään on jotai, mistä kieroutuneella tavalla nautin aika suuresti. Seedaus, pool management ja sen semmoiset nyt lienee Suomessa Comebackia lukuunottamatta ollu jo osa omaa turnausviikonloppua monta vuotta

RTpmwe

Mul saatto jäädät sukat, mut en oo varma

Salevits

(03-16-2015, 06:50 PM)Rush link Wrote: [ -> ]Juu, 30.3.-XX.8. olen Osakassa. Ei valitettavasti sijaita ihan samassa naapurustossa, olisi kyllä poraseura kelvannut. Mutta pitää katsoa jos tulee joskus käytyä siellä päin.

Jaa oot aika mestoil sit. Joo oon ottanu yhteyttä joihinkin japanin pelaajiin että kattoo onnistuuko niiden kaa porailu si. Shippu asuu vissii ihan mun lähel siel.

mmKALLL

(03-17-2015, 12:53 PM)Salevits link Wrote: [ -> ][quote author=Rush link=topic=408.msg37729#msg37729 date=1426531821]
Juu, 30.3.-XX.8. olen Osakassa. Ei valitettavasti sijaita ihan samassa naapurustossa, olisi kyllä poraseura kelvannut. Mutta pitää katsoa jos tulee joskus käytyä siellä päin.

Jaa oot aika mestoil sit. Joo oon ottanu yhteyttä joihinkin japanin pelaajiin että kattoo onnistuuko niiden kaa porailu si. Shippu asuu vissii ihan mun lähel siel.
[/quote]

Ayuha ainaki handlaa englannin loistavasti ja tietää sen pään mänssiskenejen menosta paljon ku pyörittää SHI-Gamingiä.

RTpmwe

Shippou is pal

Salevits

(03-17-2015, 01:20 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Ayuha ainaki handlaa englannin loistavasti ja tietää sen pään mänssiskenejen menosta paljon ku pyörittää SHI-Gamingiä.

Osaan kyllä japania, mutta hyvä tietää joku joka järkkäilee. Onko hänellä twitteriä tai jotain mistä sais yhteyden?

TaisteluJaska

Mun mielestä loota voit ottaa isompaa osallistujamaksua, vähintään se 2 €. Sit voit "palkata" jotain porukkaa jeesaan sua niin turnausjärkkäilyissä kuin keittiön puolella. Ja jakaa osallistumiskuluista saatuja rahoja talkooporukan kesken.
Ja tietysti jokainen osallistuja täytyy pitää myös huoli, että jos keittiöstä käyttää jotain, niin putsaa sen jos niin on sovittu. Sori, mä en ite tiennyt että kuuluu tiskata niin mun takia tais tulla ainaki yks lautanen + kuppi tiskivuoreen.  :-[

Todella toivon, että Unionia saadaan lisää varsinki tuonne koska tila on:
-Konemainen (sauna, nukkumatilaa+patjoja hyvin+halpa/ilmainen)
-Hyvä sijainti

Ja ois kans tosiaan kiva tietää että milloin sais seuraavaan unionin. Voin kyl heittää toiveita mihin pääsisin koko vkolopuks :D 24-26.4 ois kyl kone.

Laatikko

"Palkkaaminen" ei oikein käy päinsä myöskään kun tilat ovat ilmaiset eikä siitä saa kukaan hyötyä rahallisesti. Kuluja saa toki kattaa, että sen piikkiin tuota osallistumismaksua voi kyllä pyöräyttää.

Tuli mieleen vielä yksi juttu viime viikonlopusta: vaikka on mahtavaa, että osa Meleepoppoosta osallistuu Smash 4 -turnauksiinkin, niin se ei taas vastaavasti ole kivaa kun jotkut vetävät homman ihan vitsillä ja jättävän poolit kesken jo yhden setin jälkeen. Menee poolit ihan epätasaisiksi eikä välinpitämättömyys oikein kohota tunnelmaa.

Anyways, 10.-12. on nyt varma ajankohta seuraavalle Unionille. Pistän varmaan uutta topiccia tulemaan kun jaksan, ei näitä kannata kaikkea änkeä enää samaan ketjuun ja kaikki käytetyt rulesetitkin säilyisivät kaikkien nähtävillä.

NamiNami

Taisin joillekin sanoa ettei kaikkea ole pakko tiskata, kun on se astianpesukone. Se ehkä laski kynnystä tiskaamiseen ja jättää astiat lojumaan altaaseen, pahoittelut siitä. Kehotin kuitenkin tyyppejä laittaa astioita sinne koneeseen suoraan. Eikö se oo myös ihan toiminnallinen?. Pyrin kuitenkin vastaavasti auttaa mahdollisimman monessa asiassa (kuten hajottaa mentos-tuubin ja levittää kolikot lattialle). Mutta oon samaa mieltä pekin kanssa, siinä vaiheessa kun on ite vielä bracketissa mukana niin melkein pakko laittaa kaikki focus siihen, koska haluaa kuitenkin pelata tosissaan ja pärjätä. Sen takia kävi vähän sääliks kun jouduit oman bracketin ollessa kesken seedaamaan seuraavaan turnaukseen tai organisoida muuten vaan tilannetta.

EDIT. Toi seuraavan ajankohta kuulostaa siltä että jotain muutakin on tollon viikonloppuna, en nyt tosin muista että mitä. Toivottavasti pääsen.

EDIT 2. @Paju jos voitan seuraavankin turnauksen niin otetaan 8)

Novi

(03-17-2015, 05:35 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]"Palkkaaminen" ei oikein käy päinsä myöskään kun tilat ovat ilmaiset eikä siitä saa kukaan hyötyä rahallisesti.

[Image: Fobba.jpg]

Laatikko

No porblem, ei tuossakaan olisi ollut mitään vikaa jos joku olisi niitä astioita jaksanutkin pistää sinne koneeseen. Silti, en mielellään ottaisi astianpesukonetta käyttöön ennen sunnuntaita kun paikalla on kuulemma mennyt putket silloin tällöin tukkoon ja ajatus siitä, että porukat survoo lautasia annoksineen koneeseen, ei oikein houkuta putkijuttu mielessä. Siihen astianpesemiseen menee käsin myös alle minuutti niin astianpesukone ei mikään suuri helpotus edes ole.

Jekkukissa

(03-17-2015, 05:35 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Anyways, 10.-12. on nyt varma ajankohta seuraavalle Unionille.
No hitto. :/

Laatikko

Tuo oli ainoa vapaa viikonloppu seuraavalta kuulta, muuten olisi mennyt toukokuulle seuraava. No can do.

Jekkukissa

Jees no tiimeihin pääsee jos ne on taas perjantaina. Pitää sit toivoa että tuon jälkeinen natsaa. :)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29