Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

ijuka

Nii ei se pointtini ollut että ne kentät pitäis jakaa kahteen mielivaltaiseen osioon vaan just se että kenttästriketys ei sais antaa niin suurta etua toisena pickaavalle :P Ja ihan ok nuo selitykset noista nimenomaisista kentistä on vaikka itse olisin siihen yhteentoista kenttään varmaan muutaman erilaisen ratkaisun tehnyt.

Kauankohan noin valtavan viestin kirjoittamiseen on mennyt >_>

ajp_anton

(11-19-2014, 08:16 PM)♡ⓛⓞⓥⓔ♡ link Wrote: [ -> ][quote author=ajp_anton link=topic=408.msg36042#msg36042 date=1416426295]
Just tajusin että tuo kuuluu Helsingin kuntaan, eli pääsen "ilmaiseksi" bussilla noin vartissa =).

Niin ja olisko Melee-tiimikaveria? Jos ei niin tuun vaan singlesiin lauantai-iltapäivänä.

Mä voin tiimaa
[/quote]Jes, nähään perjantaina =).

mmKALLL

Mitä hittoo, nyt vast tajusin et rawl singles alkaa 11:00 ;__;

Jos ois vaik ees 11:30 nii ois vähän inhimillisempi.

Mult tulee wii varmasti, mutta telkkui en kyl saa ilman autoo.

Laatikko

Siirsin Brawl Singlesin alkamista tunnilla myöhempään eli se on nyt suunniteltu alkavan noin 12:00, muu ohjelma pysyi ennallaan.

ijuka

Olisin alustavasti tulossa ainakin lauantaina vaikken kyllä taida brawliin ehtiä mitenkään. Osallistuisin melee singlesiin varmasti, 3ds ehkä.

Sunnuntai epävarma. Perjantai on erittäin epätodennäköinen mutta mahdollinen

Pikkususi

Seems that nobody is coming from Tampere or passing through, so probably I'm not coming, specially because it's complicated and expensive to get there without a car. It might be that I come to Melee singles, but I don't think so. Sorry!

Novi

(11-20-2014, 11:53 AM)ajp_anton link Wrote: [ -> ][quote author=♡ⓛⓞⓥⓔ♡ link=topic=408.msg36043#msg36043 date=1416428208]
[quote author=ajp_anton link=topic=408.msg36042#msg36042 date=1416426295]
Just tajusin että tuo kuuluu Helsingin kuntaan, eli pääsen "ilmaiseksi" bussilla noin vartissa =).

Niin ja olisko Melee-tiimikaveria? Jos ei niin tuun vaan singlesiin lauantai-iltapäivänä.

Mä voin tiimaa
[/quote]Jes, nähään perjantaina =).
[/quote]

Sori, en pääsekään tulemaan perjantaina =/

Salevits

Ajp mä voin tiimaa pääsen luultavasti paikalle tänää, alkaako melee dubbels vast kasilt tosiaan?

ajp_anton

"Luultavasti"? =).
No mä tuun sinne varmaan joskus kuudelta, katotaan sit mikä tilanne.

Eideeiit

Tähän en pääse mutta toivottavasti tulevaisuudessa.

Ja tästä tulevaisuudesta kysyisin että miten käy kun Smash4 WiiU iskee? Sulautetaanko Brawl ja Smash3DS siihen yhdeksi pakkaukseksi ajan säästämiseksi?

Ja vielä noista tasoista: Erilainen on ihan kiva, mutta rajat kaikkeen pliis. Kongo Jungle64 ja Brinstar on ok IMO mutta Poke Floats ja Rainbow ride on jo yli hilseen menevää.

mmKALLL

Muista mallu sit stick :O

Ja VsKatshuma osallistuu kanssa.

Ja ei kai muuta ku et jess.

Salevits

(11-21-2014, 10:26 AM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]"Luultavasti"? =).
No mä tuun sinne varmaan joskus kuudelta, katotaan sit mikä tilanne.
Joo oli viel aiemmin pientä kysymysmerkkiä mutta oon tulossa, pitäs jotenkin keksiä sit miten pääsen pois sieltä illalla sit.

ajp_anton

(11-21-2014, 12:31 PM)Salevits link Wrote: [ -> ][quote author=ajp_anton link=topic=408.msg36063#msg36063 date=1416565606]
"Luultavasti"? =).
No mä tuun sinne varmaan joskus kuudelta, katotaan sit mikä tilanne.
Joo oli viel aiemmin pientä kysymysmerkkiä mutta oon tulossa, pitäs jotenkin keksiä sit miten pääsen pois sieltä illalla sit.
[/quote]841N menee vielä 23:38 ja 1:08 keskustaan.

eebrozgi

Olen Kampissa; HSL on alhaalla; miten pääsen perille?

peki

taksilla 8)

ajp_anton

Jes, Meleetä pitkästä aikaa.
Kiitti Lootalle miitistä. Kiitti Sale tiimeistä. Kiitti kaikki jotka annoitte mun voittaa singleseissä. Sori Novi, tulee aina jotenkin syyllinen olo kun saa toisen suuttumaan... =).
Jouduin lähtemään aika yhtäkkiä, kaveri tuli hakemaan ja halus pitkän päivän jälkeen nukkumaan asap. Nähdään toivottavasti taas ens kerralla!

Jebu

Suurkiitos Lootalle ja muille järjestäjillä tästä turnauksesta :)
Todella kivan venuen olette löytäneet. Harmi vain että se on melko kaukana kaikesta.
Oli mukava tavata tuttuja sekä sellasia joita ei välttämättä kovin usein pääse tapaamaan.

ajp_anton

Noo, ei se nyt niin paha, kun bussilla pääsee ja vielä Helsingin sisäisellä =).

Pingistä oli kans kiva pelata pitkästä aikaa! Taidan sittenkin olla ihan hyvä myös siinä, muistan vaan ku yläasteella läiskittiin...

peki

results?

Salevits

Kiitos minunkin puolesta!

Vaikka visiitti oli lyhyt, niin täytyy sanoa että hyvät tilat, (bilispöytä, pingispöytä, paljon tilaa, sauna, lava finaaleja varten.....) järjestelyt, ilmapiiri ja meininki! Suosittelen seuraavan kuun miittiä lämpimästi kaikille!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29