Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Samura1man

(03-13-2015, 10:37 AM)Jaxi link Wrote: [ -> ][quote author=Samura1man link=topic=408.msg37645#msg37645 date=1426226321]
Oon vailla tiimikaveria Smash 4:n, Melee tiimeihin en ehdi
Tiimataanko?
[/quote] Sopii

ijuka

miulla ei oo tiimikaveria sit >_>

peki

stemu: oliko niitä streamauskamoja nyt tulossa?

ijuka

(03-13-2015, 10:31 AM)Jekku link Wrote: [ -> ]Hei Sm4sh tiimikaveria?

Meleessä tiimaan kalzun kans.
Ai minä muuten voin vaikken osaa mittöö >_>.

Jekkukissa

(03-13-2015, 11:48 AM)ijuka link Wrote: [ -> ][quote author=Jekku link=topic=408.msg37659#msg37659 date=1426242661]
Hei Sm4sh tiimikaveria?

Meleessä tiimaan kalzun kans.
Ai minä muuten voin vaikken osaa mittöö >_>.
[/quote]
Jee!

mallu000

Jos jollain on ylimääräinen cuben virtajohto ottakaa mukaan.

saska

melees saska+tk olettaen ettei tk ole suddenly keksinyt jotain muuta.

Heketzu

En pääse tällä kertaa koska aloin kyytiä hommailemaan liian myöhään ja ei nyt oikee oo motivaatiotakaa tarpeeks tähä tulla.

Tyynis

En pääsekään tulemaan, edes sunnuntaina, kun maanantaina on saksan tentti.

saska

8)

RTpmwe

Shouts:

Loota: kiitos turnauksesta

mayhem: ei vaa pärjänny vaikka toinen setti meniki paremmin
Seppo Hovi: opettele pelaa
lzr: pahin vastus mayhemin jälkeen
WMK: kohdattii viimein bracketis, aika hyvä setti vaikka pelasinki aika virallisesti
hopo: https://www.youtube.com/watch?v=vjDl3bszTIU
saska: on se kone, jaettu 5. sia. Gee gee gorma
TK: kiitos kyydeistä ja pertti pasasesta
Xeefi: Odotin kovempaa vastusta namin puheiden perusteella, iha hyvää settiä silti
Taukki ja Tukaani: Tiimeissä förbi, singlesissä opetelkaa sikatsu ni tuhootte
Jekku: Miksei pelattu  :'( , etkä antanu bantteryä tai kinder buenoa
Nami: Ei pelattu kunnolla :(
Ijuka: En tiiä mikä oli mutta tuntu sua vastaan tosi helpolta pelata
Vurky: Konemaine jätkä ja bracketissä lesoomassa
Grimmair: Pyty
peki: Tuhosin bilikses


Muut: vähä roiskuu vähä roiskuu

mayhem_

ijuka

(03-14-2015, 07:36 PM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Minä vs peki BF matsi:

https://m.youtube.com/watch?v=mifnMC_Kn1Q
Voi pytyjen pyty kun vielä koutsasin sua et oisit pärjänny namia vastaan

mayhem_

(03-14-2015, 09:41 PM)ijuka link Wrote: [ -> ][quote author=mayhem_ link=topic=408.msg37673#msg37673 date=1426361803]
Minä vs peki BF matsi:

https://m.youtube.com/watch?v=mifnMC_Kn1Q
Voi pytyjen pyty kun vielä koutsasin sua et oisit pärjänny namia vastaan
[/quote]

No juu mutta mayhemitis puti männa turiman

peki

Jekkukissa

(03-14-2015, 10:34 PM)pepi link Wrote: [ -> ]http://smashfinland.challonge.com/U3SB/standings
Mjahas. Ensi kerran tavoite sitten vähintään 13.

mayhem_

Hyvä monthly oli ja toivottavasti pääsen jatkossa useemmin tulee. Sori niille jotka kysy pelaa siinä la iltana mut en jaksanu olin vaa nii väsyny ja lisäks kauhukuvat battlefieldistä vaan päässä :D

Nami: Oli kyl hyvin pelattu, tosi hyviä rankasuja pekiä vastaan. Ansaittu voitto.

peki: Oot kyl selvästi mua parempi pelaan paineen alla ja sekavissa tilanteissa. En oikeen vaan päässy siitä BF matsista yli ois pitäny ehkä ite vetää viä henkee sen matsin jälkee pidempään vaikka sen DL64 matsin voitinkin si.

Paju: Hyvin meni tiimit meillä ja kiitokset kyydeistä.

RT: Helkkarin hyvin kyl pelasit. En ois kyl uskonu et noin korkeelle pääset.

TK: Vissii vähän samaa pulttia iskee kuin mulla, et kun jotain tyrii niin sit menee koko peli kuumille kun iskee pultti.

saska: Kyl se vaan taas nähtii et turnauksissa pärjäät kyl korkeelle kun et tee mitää offstage polvi hakuja >_>

Mun WiiU pool: Kaikki matsit mulla vähintään 6min >_> Jos ois osannu tappaa jotenki niin ois voinu jopa voittaa joitain vastaa.

Ijuka: Oot kyl kehittyny jatka paahtamista niin suunta vaa ylöspäin.

Ja loppuun totean vielä, että kilpailu alkaaaa NYT. Ens turnauksessa se katotaa :)

bËst

(03-15-2015, 10:51 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Ja loppuun totean vielä, että kilpailu alkaaaa NYT. Ens turnauksessa se katotaa :)

Challenge accepted 8). Wobblaus alkaa olla siinä uomassa notta en enää räpejä tyri. Ihan sama onko vastustajalla prossia nolla vai 100 8). Toivottavasti toimii myös friendlyjen ulkopuolella

peki

nami kyl pelas ihan hiton hyvin. ois pitäny ite vaihtaa vaan falcoon suorilta, kun ei foxilla lähteny käyntiin. ens kerralla se tosiaan katotaan :-* :-*

Paju

Namilla kävi pulla kun ei kohdannu mua turnauksessa. Ens kerralla en oo tosiaankaan häviämässä kellekkään suomalaiselle.  :-*
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29