Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Lobsteri

Messi, yövyn ja saunon  8)

Nappaan meno-paluun Onnibussilla, jos joku kyyditsee autolla bussipysäkiltä nuorisotalolle ja sieltä takaisin niin olisin kiitollinen :D

Itse saavun lauantaina

mmKALLL

Nappaan tosiaa wii+brawl.

Onnibussin pysäkiltä kun vipeltää metrolla itäkeskukseen ja sit vastaanota bussi eteenpäin nii ei pitäs olla isokaan problem, hieman kaukana tää paikka keskustasta nääs.

Esimerkiksi:
http://www.reittiopas.fi/?from_in=Kiasma...&nroutes=5

Makedon

Ellei mitään ihmeellistä iske niin todellakin messis!  8)

Novi

Tuun ja tuon 2 settiä. Mahdollisesti telkkareita voin tuoda kans jos saan kyydin

Jekkukissa

Mitä mitä mitä, mulla ei oo muka töitä tona viikonloppuna! Tuun! Varmaan yövyn kanssa kun Sipoo on niin puskissa, mutta kattoo sitä sit. :)

ajp_anton

Tuun.

Jebu

Juuh, osallistun.

Ippe

Ippe ja Jan ilmoittautuu melee tupliin sekä singleihin.

Sori että missattiin union I

Voidaan tuoda cube
+ 2x melee
läjä rikkinäisiä ohjaimia :-X

Salevits

messi

Samura1man

Oon epävarma, ilmoitan itseni varmaksi ennen turnauksen viikonloppua.
Jos tuun, niin tuon Wiin ja Meleen.

mayhem_

Ekalla kertaa omat häät ja nyt tällä kertaa on just ennenku o lähtö sinne apexiin. Ei kyl jaksa vetää niin pitkää reissua et lähtis tänne jo pe ja sit tulis takas himaan vasta puolentoista viikon päästä tiistaina.

peki

tuokaa ntsc settejä ne jotka pystyy jooko :-*

NamiNami

Oon täysin samoilla linjoilla mayhemin kanssa. Vaikka tässä oli beastit ja kaikkea niin saattaa kuitenki pien chance olla että tulisin

Salevits

juu mä voin tuoda ntsc setin

TaisteluJaska

Ohoh, tulikin keikka espoon olariin lauantaille niin pääsenkin miittiin. Tulen näillä näkymin lauantai päivällä, oon siellä jonku aikaa ja siitä keikalle + joskus 24 tuun takas nuskuun ja pelaan.
Jos tää siis laatikolle passaa.

Jos melee singles järjestetään esim. klo 12-17 välille, niin voisin osallistua lähes varmasti.

Kyytiä tarjolla siis tamperelaisille (max 2 mun lisäksi, koska autossa on hitosti musakamppeita), jos kelpaa että lauantai-aamuna lähdetään matkaan.

Derp

ajp_anton

Olisko muuten tiimikaveria?

TaisteluJaska

(01-14-2015, 06:15 PM)ajp_anton link Wrote: [ -> ]Olisko muuten tiimikaveria?
8) luigi ladder  8)

Heketzu

Vois ehkä itekki ilmottautuu noihi tiimeihi. Haluuks kukaa tiimaa tälläsen nobon kaa? :P

TaisteluJaska

+saako tästä jotain aikataulujuttuja?
kiinnostaako ketään tulla kyytiin mukaan? lauantaina aamulla lähdettäis siis. oltais yötä la-su jos paikalla pystyy oleen yötä.

+tuleeko cpu tiimiturnaus  8) ?

Laatikko

Aikataulut aloitusviestissä ja löytyyhän se CPU tiimiturnaus myös luonnollisesti tuolta, eihän tässä muuten mitään järkeä olisi. Paikanpäällä saa nukkua joo.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29