Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Zlazher

Tavotteesta jäätiin, mut jätkät täältä tullaan vielä, nähään ens kuussa.

peki

mite hitossa mun ja mayhemin matsit oli noin hiton pitkiä?? eka matsi yli 4min ??? ???

Kaura

TK:n ja saskan joukkueesta JK:n kanssa doublesissa saamamme yksinäinen erävoitto on varmaan meleeurani hienoin saavutus. Saavutuksella oli jännä hetki, koska en ole 3DS:n muusin tulon jälkeen juuri koskenut vanhoihin, mikä näkyi entistäkin teknisesti reikäisempänä suorituksena - entisellä viitaten muinaishistoriaan, jossa olin hyvin nimellisissä määrin skenessä mukana ja pelasin nickillä Kratos.

Minulla oli kivaa, enkä koe saaneeni viikonlopun aikana osakseni vääryyttä. Kiitos ja anteeksi Lootalle järjestämisestä. Kiitos myös kaikille, jotka tapasin, tai jotka reagoivat olemassaolooni edes väistämällä, kun yritin kävellä ohi. Kiva, että monitoristani oli niin paljon iloa.

P.S. Pahoittelen, jos vein tokana yönä jonkun nukkumapaikan biljardipöydän ja punaisen sohvan välistä. Sänkyviritelmän eli sängöksen läheisyydessä ei näkynyt jälkeäkään kenenkään omaisuudesta, ja olin paikan vallatessani mahdollisesti top 5 väsyneimmissä.

P.P.S. Reiskapingis.

NamiNami

Kiitos Lootalle että miitti sujui näin hyvin. Ens kerralla pitää yrittää jakaa vastuuta useampaan osaan ettet kuormitu ihan liikaa itse. Tykkäsin tavallaan siitä ettei singleseitä pelattu suoraan alusta loppuun, mutta luulen että tossa aikataulutuksessakin on vielä hiotavaa. Jos näistä saadaan yhtä isoja ja kovatasosia jatkossakin niin top 8 erottelu vois olla myös ihan kokeilun arvonen.

Oma peli meni tällä kertaa helkkarin hyvin, eka kerta kun voitan mitää triweeklyä isompaa. Vaikka hävisinki vaan 1 matsin koko singles turnauksessa, niin ei olis paljosta ollu kiinni että olisin hävinny niitä 5-10. Melkein sama kuka on vastassa, niin matsi kun matsi saattaa mennä vikaan stockiin kuten ekalla roundilla eka matsi Sazenia vastaan.  peki oli (PR) top 3 pelaajista paras mahollinen mulle, mun tyyli toimii pekiä vastaan parhaiten. Pajua ja mayhemia vastaan joudun pelaa yleensä niin eri tavalla kun "omana itsenä", että harvoin voittaa settejä.

Paju: Musta tuntuu ettei se MM ollu ihan parhaaseen aikaan, vaikka oli siinäkin ihan hyvää peliä. Mutta uskon että saadaan pelattua molemmin puolin parempi setti.

mayhem: Nyt kun katoin LF setin jälkikäteen kokonaan, niin sitä kattoessa oli sellanen tunne että sä olisit tullu vastaan GF:ssä. peki pelas kyllä varmaa peliä eikä sortunu itsareihin, siinähän se melkein ratkes.

Pirkkala bros: Moneen kertaan jo hoin mutta Triple Jump on ihan uus laji nykyään kun tajusin missä on menny pieleen. Tuntuu että pojat tietää kaikista peleistä joita ootte vaan pelannu kaiken, ja taitotasokin sen mukasta. Meleessä ei pelattu vissiin kummankaan kanssa, sori Tukaanille kun söin ja osallistuin sm4sh quartereihin. Ja sen jälkeen lähittekin. Ens kerralla!

peki: Voitas pistää vakitiimi pystyyn, meillä toimii kyl hyvin vaikkei tiimejä voitettukaan. Hyvä että voitit Pajun semeissä, helpotti mun turnausta paljon.

kalzu ja RT: Pelasitte molemmat tosi hyvin, hienoa.


PS. Pelihuoneen ikkunaseinustalla oli jossain pelipisteessä mun melee-levy (missä ei oo mitään merkintää) jonkun toisen wiissä. Jos joku (lauantaina wiinsä kanssa lähtenyt) huomaa omistavansa ylimääräsen niin voi mainita asiasta ja tuoda vaikka ens miittiin. Sillä ei oo kuitenkaan mitään kiirettä, en tarvi sitä ennen seuraavaa todennäkösesti.


EDIT. Vurky ens kerralla 100e

Jaxi

(03-15-2015, 05:43 PM)Kaura link Wrote: [ -> ]P.S. Pahoittelen, jos vein tokana yönä jonkun nukkumapaikan biljardipöydän ja punaisen sohvan välistä. Sänkyviritelmän eli sängöksen läheisyydessä ei näkynyt jälkeäkään kenenkään omaisuudesta, ja olin paikan vallatessani mahdollisesti top 5 väsyneimmissä.
Nukuin siinä ekana yönä, mutta tokan yön yövyin ihan kotona, joten no problem. :)

Aksboy

Oli kyl hyvät turnaukset. Mä aion ehdottomasti tulla jatkossakin näihin unioneihin ja paikalla oli mukavaa porukkaakin :)

Jebu

Suurkiitos Lootalle ja muille järjestäjille hyvin hoidetusta turnauksesta :)

Vurkyzo

Jees kiitoksia Lootalle (ja stemulle), yksi mahtava Union taas takana. Toivottavasti vielä monta edessä. Kiva nähdä paljon uusia naamoja ja toki myös vanhoja karpaaseja. Oon ihan tyytyväinen omaan suoritukseeni. Molemmissa pääsin tavotteisiin, joita havittelin (Smash4 top 3 ja Meleessä bracket  8)). Ens kerralle side eventiks Geimarichallenge niin voitan varmasti.

Loota: Ikuinen kakkonen. Aika hyvä turnaussetti meillä. Kyllä se turnausvoitto tulee sulle sitten joskus, ehkä ensi mänssissä  :-*, siihen asti saat diilata kakkossijaan.  8)

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.

peki: Taidan valita kivisen tien. Päässä napsahti vai miten se meni.

Mallu: Tosi hyvä turnaussetti meillä. Mun SD oli pyty, mutta onneks sain kostoni MM:ssä. :D

Nami: Onnea Meleen voitosta. Oli muuten elämäni helpoin 10 euroa.  :-* Ens kerralla lisää.

RT: Pingis oli kone. Myös konemainen jätkä.

Taukki: Pistit aika hyvin pakettiin friendlyissä, onneks petrasin vähän bracketissa.

Mayhem: Näytti siltä, että pärjäsit aika helkkarin hyvin Smash4:ssä, down been käyttö kuntoo nii homma toimii.

Grimmair: Hyvät geimarimatsit. Onnea mario partyn voitosta.

Stemu: Hyvät friendlyt oli, nopee muikku.

Pingu: Konemainen se ihme mätkimispeli, päästiin aika korkeelle siinä. <_<

mmKALLL: On se kone, mayhemiltä yks matsi. 8)

Jaxi: Sun mini brawleri näytti viileeltä.

Jebu: Hyvä turnaussetti meillä :). Jöpölle customit nii paketoit.

Jage: Rehti turnaussetti gamerissa Trin kanssa.

Jekku: Hyvin pelasit jonssilla Smash 4 doubleseissa, etkä ees pahemmi vissii oo koko peliä pelannut.

Forre: Lucario kuumottaa, hyvin pelasit.

Darch: Tuplajonssi

Samura1man: Taidat olla uuden ohjaimen tarpeessa. <_<

Trifroze: Pudotit mut aika aikasin loserseihin. Onneks pelattiin uusiks, meni siinä paremmin, Jonssilla sain paahtomoodin päälle.

Muggshotter: Aika vaikee pooli sulla. Hyvät meleematsit oli, Dsmash paukkuu.

Schwa: Olisin halunnu vihdoin pelaa sua vastaan turnauksessa, ja GF:ssä varsinkin. Ehkä ens kerralla sitten. Onnea Smash4 voitosta. Ihan hyvin vedettiin tiimit kans. Dthrow Up B käy.

Zlazher: Tsemppiä inttiin.

Cleftor: Hyvät pool matsit meillä.

-LzR-: Hyvä turnaussetti meillä, zardis oli konemainen.

Make: Sun selostus on tosi hyvä, Make Mertaranta.

Casio: Trippaava villager räjähtävillä palloilla on kone. Toivottavasti saat uuden ohjaimen.

Xyli: Hajosin sille ihmeen Wii fitin up B customille, hyvin käytit sitä. Ens kerralla voitas pelatakkin.

Linkkiro: Hyvät zero suit ditot. Sun mekamies oli kans jees.

Hopo: Konemaiset piirrustukset ohjepapereissa.

NEA: pyty lauantain unionin kokonaan päiväohjelmasta <_<

Xeefi: Hyvää settiä taas niinku aina.

Sazen: Älä suolaa niin paljo ku häviit Xeefille, rikot vielä ohjaimes tota menoo. Hyviä friendlyjä oli.

Efako: Hyviä friendlyjä ja money matcheja meleessä, muikkus oli viilee.

Aksboy, Lightsaber, Makzu, Serdion, Tbest: Kiva nähdä uusia naamoja Smash4 parissa. Tervetuloa myös jatkossa. :)

Rush

Shouts

Loota, Stemu, ja ketkä muut kantoivatkaan kortensa kekoon järjestelyissä: Kiitokset hyvästä tapahtumasta, hauskaa oli ja asiat toimi. Patjat oli kyllä 5/5 verrattuna tavalliseen lattialla nukkumiseen, ja niitä oli yllättävän paljonkin. Tilat muutenkin todella mainiot.

Grimmair: Hieno mies niinkuin ennenkin, kiitos tiimauksista. Sekä myös onnitteluni Mario Partyn voitosta!

WMK: Näytti kyllä minulle uuden ulottuvuuden Samuksesta. Kiitokset neuvoista!

pingviinituutti: Syvästi anteeksi että en omaa rytmitajua. Pystytän muistomerkin hukkuneille porsaille. :'(

NamiNami: MIKKELIIII!!-cityn ylpeys

mmKalle: Mukavat keskustelut. Brawl- oli kyllä härskillä tavalla ihan hauska.

Make: Fusion speedrunit jäi valitettavasti, kun lähdönkin aika koitti aikaisemmin kuin olin suunnitellut. Ehkä toiste.

mallu: Toivon että saadaan susta vahvistys jykylän poraajiin, niin päästään mitteleen crounch canceleissa. :D

Kaura, Schwa, Pikkususi ja muut uudet tuttavuudet: Ilo tavata uusia tuttavuuksia IRL!
Kiitokset myös keiden kanssa tuli muuten juteltua tai pelailtua.

Tuntuu että alan oikeasti ymmärtämään mitä mun pitäisi työstää pelaamisessani.

mmKALLL

Ensinnäkin, oli uskomaton pora. Ei meinaa arvosteluasteikko riittää, joten sanottakoon että konemaisuuden taso oli karkeasti 9001/5. Erään pelaajan sanoja lainaten tapahtuma oli suorastaan kuin jonkinlaiset peliorgiat. Poran jälkeen jäi poikkeuksellisen hyvät fiilikset, ja pelejä tuli paahdettua aika monipuolisesti. Brawl Miinuksen tykkäysprosentti oli kokeilleiden joukossa jotakuinkin 100% - kiitokseni sitä yrittäneille ja suosittelen muillekin. Vielä ku ois enempi NTSC-yhteensopivia telkkuja, mutta pitää varmaan tää oma poratöllö tulla vaihtaa ens unioniin. Kans suosittelen kaikkia huomioimaan muiden poraviihtyvyyden, sitä nimittäin kannattaa priorisoida tän tapahtumasarjan jatkuvuuden kannalta! Ei oo 60 hengen miitit mikään itsestäänselvyys meinaan. :)

Täs on viel niiku vuosituhannen upset teille, brawlpelaaja voitti jätkän joka places top 64 Apexissa :-*
http://www.twitch.tv/smashfinland/b/636730522?t=3h17m0s

Loota: Uskomaton turnaus, oli napakat vastaukset kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin, kaikin puolin konemainen paahto ja ei muuta kuin että toivon mukaan näitä tulee lisää!

Jekku: Oli ihan hyvä setti meillä, jos vielä vähän jaksais reenata niin musta saattais ens kerralla olla sulle jopa vastusta, hih.

Rush: 留学に幸せを。漢字を練習して方が良いかもしれませんが、楽しいようにお勉強と頑張ってください!!!

Novi: Mitä mieltä oot, pitäskö meidän poraa enempi? Toivottavasti sulla oli hauskaa, ja jos ei niin se on lähinnä itsestä kiinni. :)

Mallu: Ei sit porattu tatsua ei, mutta onneks ens poraa varten tiedät että sun pitää kehittyä Brawl- -mestarirodun jäseneksi.

Nami: Kannatti tsempata :) En kattonu GF, mutta ei voi kuin olla iloinen voiton puolesta!

RTpmwe: ois pitäny mm, sun random oli free

Mayhem: no johns, martan fsmashissä ei kannata pitää tattii alaspäin jos haluu voittaa 8) 8) 8) 8) 8) Oli niiku vuosisadan upset ja vielä striimissä. :D

Grimmair: "siis nyt kyllä lopetan meleen ja alan pelaa Brawl miinusta vaa"

Stemu: 5/5 konemainen pora oli. Ei nyt tuu mitään sen kummempaa mieleen, liian kova porakrapula.

Riolu: Missä mies?

Jebu: Olitki wuss ku et uskaltanu ottaa ilmakiekko MM.

Jage: Kyl ymmärs et miks oli liian kiireistä F-Zero -videoille. Helppo juttu, taas sama tyyppi!

Spike: Intensiivisen eeppisen kuvan linkkiä odotellessa.

Amonitas: Hitto mikä jätkä. Pöytäpingis oli uskomattoman konemainen tuote, vielä ku tästä sais aikatauluiltaan ittensä sankaroitua. Giff me mana.

Forre: Taisit semisti tykästyä lucariohattuun :D Ei pelattu suunnilleen yhtään, mutta konemaisesti paahdat smash nelosta kyllä.

Darch: Me sen sijaan pelattiin suunnilleen pari matsia, erittäin konemaisesti paahdat smashiä kyllä kaikin puolin.

Samura1man: Loppujen lopuks loota pelas kaikki kolme mekamiestä läpi, Dohtori Wily oli mulle ja linkkirolle liian kova pala.

Trifroze: Helppo juttu! Nyt kun asiaa ajattelen, niin oot näemmä ennenki käyny vähän nostelemassa biljardipöytiä. Toivottavasti et bilispöytäkauppaa kuitenkaan.

Schwa: emKaa ditot hajotti, vBrawl kyl kelpaa hyvin aina tauon jälkeen.

Efako: Siistiä että pääsit tulemaan, reiskaruletti oli tosi hauskaa pitkästä aikaa! Kun oltais vielä päästy ihan 1v1 pelaamaan kanssa, mutta pelaamista kaipaavia pelejä tuntu itellä olevan ihan koko ajan.

Swagalee: Ois vaa pitäny tiimaa ja tuhota kaikki. Kynsinauhat ei tuu unohtaa tota intensive as fuck ilmakiekko moneymatchii. Siistit letit.

Cleftor: "Falcon, shall I tell you something before you die? Light, and dark, the two universal forces that create our world - these two universal forces are condensed in each of our belts. When the two belts become one, it is possible to seize that power, and then I can turn this whole galaxy into a pile of ashes in an INSTANT! How I've waited for this moment. The world will fall... Into total darkness." Muikku ei kyl paljoo manimätsei pelkää.

Vurky: Eka voitto koskaan sua vastaan geimarichallenges :-*

Starkiller: Mukava nähdä, että päätit tulla jälleen, vaikkei juuri juteltu tai pelattu - miten ovat turnaukset maistuneet? Millaset fiilikset smashistä?

Pikkususi: Our set was pretty tight, it would have been very interesting to play more but somehow I just didn't seem to have any good moments for Melee friendlies :(

Xylitol: MK oli erittäin taiteellinen, ja miinus hauskaa! :)

FruitieX: Jonnekin ehditte kaikki katoomaan ennen kuin sanaakaan vaihdettiin. :D

Wabsy: Miinus näytti maistuvan, laita valtsu pelaamaan sitä 8)

NEA: Kehittymistä kyl tapahtunu paljon jälleen, en tiiä millane moti teikällä on mutta voi olla et ens unionissa menee jo turhankin tiukille ellet peräti paketoi totaalisesti. En ihmettelis vaik 2017 mennessä täl tahdil oisit jo Melee PR listoil. ...Semmone niiku long-term goal :-*

Xeefi: Poraamisella voi tarkoittaa montaa eri asiaa. Vessavalot hajotti.

Wörmiiii: BURABODAZEeeee. eeEEE. En käsitä miksei sua ollu osallistujalistassa, mutta GG maistu ja lujaa. Ky hajotti molemmissa peleissä. Jostain syystä oli Jamillä vaikeuksia diilata, tuntu ettei jonilta saa kolikoita enää niin helposti kuin ennen. Mut varmaan pitäiski siltä vinkumisen sijaan käydä ajamas enemmän avaruusrallia.

Muggshotter: Union revenge revisited. Have I chosen the yuri route. Tälle jätkälle kyllä riittää sanottavaa. Tatsussa kuvittelin että bo9 setissä ois jotain mahkuja, ja pitkän ja tuskaisen comebackin jälkeen totta kai finaali jäi uskomattoman pullapelin varaan. En myöskään voi uskoa, että Gesellshaftin ja vohveliditon sijaan eka mulle ja sit sulle tulis Condor/Karas randomista, ja doronjo kolme kertaa.


Parhaat shoutit -kisa taitaa mennä meikälle, yrittäkää edes!

Muggshotter

Aina tuntuu että olisi voinut tehdä jotain enemmän tai paremmin omalta osaltani... kuten pelata enemmän ihmisten kanssa eikä murjottaa hirviön metsästyksen parissa. Mutta saipahan siihenkin uudenlaisen poltteen! Sen yhden pelihuoneen raja kyl alkaa tulemaan vastaan, kompensointi imminent... mutta kyllä tämä vaan niin kelpaa, totally worth it everytime.

Toivotaan että oma Wii U - GCN adapter ei päädy kadotukseen yhden unohtumisen myötä tai mun contribution Smash 4 pisteisiin hupenee ankaralla kädellä. Saa nähdä kannattiko laittaa yhteystiedot ylös! Jos joku nyt sattui sen ottamaan niin a) älkää hajottako sitä b) palauttaakaa Union nelosen päätteeks pls... tai milloin nyt ikinä tähdet kohtaavat seuraavan kerran.

Loota & Stemu: Kiitokset paljon järjestelyistä, olette ihania. <3

Brawl Minus Bowser: Olet muikea don't ever change.

Casio: Juttua riitti, vaikka post-pool suola alkoi näkyä.  :D Mä tyydyn toivomaan parasta Helmilanien suhteen jos Union 4 nyt sattuu menemää sen kanssa ristiin. o/

Efako: Aivan sick SSB4 Pikachu, mitäpä olisin voinut tehdä kriisin välttämiseksi.


Ijuka:
Kivisen Melee tieni alku, toivottavasti ei sen loppu. Ne pari vinkkiä mitä annoit kyl kantoi tarpeeks pitkälle että osasin soveltaa jotain itsekin, so thanks for that. :O

Jage, Spike ja muut monsuilijat: Pelataa MH4Uta joskus kun pääsen G-rankiin, jooko? :3

Jaxi: Mii Brawlerin pallo oli kuin suoraan Villager painajaisistani, yääääh.

Lai: Hienoa kun pääsit tulemaan, uusia tuttavuuksia on aina yhtä kiintoisaa tavata. Ihanan tasaisia Melee matseja, Falcon vs. Marth kiistatta eniten pelatuin matchupini tuolla ja silti aina jokin pääsi yllättämään. Quite fun, indeed. Onnea vaihto-opiskeluun sinne nipponin maahan viel. o/

LzR: Magmasaurus ja itkupotkuraivari ei jumalauta mistä sä keksit noi jutut. xD

Mallu: Siis sun valelääkäri Mario oli sellanen ateria jota oli tosi hankala syödä loppuun, gat dang. Liikkuminen oli tosi usein dead-on ja edgeguardaus epätoivon ruumiillistuma. Tosi hyvin kyl pelasit, props for that. Mutta mielummin niin, pakkohan sitä oli antaa reilu mahdollisuus toisenlaiseen käsittelyyn. :P

Make: Meidän pitää kyl alkaa harjoittelee doubleseja tosissaan (ja pelata muutenkin), noi top kolmoset kaipaisivat vähän tupla M-alkuisia nimiä ja tuplasti tunteita ja sitten viedään se mm pois siitä kallesta.  8)

Melee: Jokaisella pelatulla matsilla tajusin sinusta jotain hiuskarvan verran enemmän. Anna minulle aikaa.

mmKALLL:
Tatsunoko vs. Capcom random character first to 5 be like:
[Image: 2uqes6p.jpg]

RNG jumalat sanoivat "tulkoot yksi uskollinen lisää" ja niinhän siinä kävi... kolmen Doronjon, kahden Rollin, Alexin ja Condor / Karasin myötä. Nautinnollisin setti tuolla ja se sanoo paljon.

Välillä suorastaan harmittaa kun ei pelata useammin, aivan hajottavaa settiä niin tatsus kuin miinuksessakin. Olisi korkea aika jo adaptaa kunnolla ne runaway taktiikat. Sano mitä sanot Ryu / Tekkamanin "paremmuudesta", mutta Zero tuottaa enemmän hankaluuksia pitkässä juoksussa ja kun yritin landaa iskui niin se oli taas entistä hankalempaa viime kerrasta. Aina kun tuntuu että neutral ei parane, niin seuraava matsi todistaa toisin. Brawl Minus Bowser revenge revisitia odotellessa. bzzbzzbzz.

Pikkususi: A solid Marth and an equally solid Young Link, was a pleasure playing with you (and practising my English talk)!

Pingviinituutti: Ei ihme ku Tigrexin kynnet ei meinannut hajota, eihä 80 thunderii hammerissa ole elementti eikä mikää. Hyvä kun pieni New 3DS labrailu sessio auttoi päätöksen teossa, eipähän tarvii hajota disorienting saveen toista kertaa.

Smash 4: ... huomas kyl miten kolme peluu kertaa Union kakkosen ja kolmosen välissä vaikutti autopilotiin.

Smash 4 Quadruples:
[Image: 149zddi.jpg]

Vurky: Melee Fox ja Martta näyttivät kuin vanhoilta tekijöiltä, d-smash juusto homehtuu vielä. Harmi kun ei tavattu SSB4 bracketeissa. Poolini oli haastava, mutta ei mikää tekosyy sen pytyymiselle. Miten on, onko Smash 4 first to 5 setille vielä joku päivä tarve? [Image: squirrel3.gif]

Wörmi: Please fix the joystick, Esa ehti luulla jo että mä blockaan seisaaltaan jonku ultimate mindgamen toivossa.

Xylitol: Et kai sä oikeasti ole pelannut Monster Hunter 4 Ultimatesta vain sen lihanteko tutoriaalin?

Muut uudet persoonat jotka kävivät ekaa kertaa:
Tulkaa jatkossakin, toivottavasti piditte meiningistä! Ennen pitkää tavataa jossain turneessa ja sitten katotaa onko minusta mihinkää uutta talentia vastaan.

TaisteluJaska

Hei kiitos miitistä Loota+Stemu!

Oli kyl kivaa sen verran mitä ehdin olla. Tila on todella konemainen eli hyvä ja toimiva, vaikka porukkaa olikin enempi. Harvoin noin paljon populaa on turnauksissa mukana. Tykkään tuosta kohtuuhintaisesta osallistujamaksusta, niin uskaltaa osallistua vieraampiinkin peleihin.

Itseä kyl harmitti lähteä singlesien alta pois, ois tuosta nyt pitäny kuiten vähintään 5. sija tulla B-) Vaan eipä sekään mikään itestäänselvyys olis, kun taso nousee ku lehmänpaska hurrikaanissa.
Manimatseissa taisin jäädä häviölle, kun ei niitä hirveesti muut ottanu ku mayhemi ja nami.

suteja:

Loota: Kova oltiin tiimeissä, taso nousi sitä mukaa ku matseja pelattiin. Mielelläni tiimaisin toistekkin B-) varmaan auttais se, jos vähä kylmätreeniä harjotettais ennen turnauksen alkua, niin ei mene 2vs1 tilanteissa ihan lukkoon ;) Mut kovia oltiin tosiaan. Teurasitte meidät WiiU mänsissä, voi elämä.

Mayhem: hahmot loppu kesken iron manissa >_> vois opetella pelaan peliä. hyviä friendlyjä/manimatseja muuteski, tosin sua vastaan ei hirveesti motia pelata flacol >_>

TK+Saska: tiukkaa settiä 5/5 TK.n mobiili 6/5. Kiihtyy ku Päivi Räsänen alkoholistihomosta.

RT+Hopo: osta mopo.

Paju: yksi matsi ehittiin >_> "Namilla kävi pulla kun ei kohdannu mua turnauksessa. Ens kerralla en oo tosiaankaan häviämässä kellekkään suomalaiselle." Kovia sanoja, noh sun kannalta toivon etten mä pääse seuraavaankaan singlesiin. :p

Pepi: Ens kerralla se katotaan. +konemainen vihko sulla elämästä sielä turnauspaikalla.

Eebro: Herkistyin.

Nami: Onnea voitosta, vedit mut krankkiin manimatsissa. Siinäki mielessä oisin halunnu olla vielä toisen päivän, että ois saanu revanssin. Mulla menee se yks päivä kuiten saada tekniikka kohilleen, niin ei tulis suicideja niin paljon matseissa. En silti sano et se siitä oli kiinni, ja ethän säkään ihan parhaimmalla tasolla ollut vielä perjantaina. Mut ilmeisesti vielä trimmasit tasoa lauantaiksi. Oujee.


Jatketaan harjoituksia. Niin loota jos sais päivämäärää seuraavalle miitille, niin oisin punakone onnessani.

peki

streamauksesta sen verran vielä seuraavaa kertaa varten:

1. piirun verran parempi kone, kun tuntu että tuo vähän kyykkäs ja jälkeenpäin ku kattoo videoita niin jäätyilee jonku verran. voi toki johtua myös siitä että streami oli päällä joku 30h putkeen, tai että siinä on asennettu kaikkea sontaa ihan järkyttävät määrät.

2. kameran letkut

3. joku joka osaa tehdä oikeasti järkevän layoutin logoineen päivineen

4. partnership twitchiin, että saa sen quality valikon. ei pätki niin pahasti sitten ku ei oo pakko kattoa sourcella.

:-*

mayhem_

(03-16-2015, 06:46 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Mayhem: hahmot loppu kesken iron manissa >_> vois opetella pelaan peliä. hyviä friendlyjä/manimatseja muuteski, tosin sua vastaan ei hirveesti motia pelata flacol >_>

Jatketaan harjoituksia. Niin loota jos sais päivämäärää seuraavalle miitille, niin oisin punakone onnessani.

Hervantaan vaan poraileen niin voidaan opetella yhdessä pelaa >_>.

Juu ihmeessä vaan nopeesti seuraava on jo 4e edestä sidebettejä seuraavaa monthlyä varten Aleksin kanssa :D Ja teen kyl kaikkeni, että pääsen tuleen seuraavaankin ja ens kertaa varten aion sekä hioo meleen nyt vielä viimesen päälle kuntoon ja opettelen käyttään smash4 sheikin alasB niin katotaan siinäkin kuka on mies munassa.

Kattelen tässä just minä vs peki settiä ja hyvä tässä kohassa kun voitin DL64 ja setti 2-2 niin voiton jälkeenkin olin viä ihan kiukussa ja pyörittelin silmiä kun muistan mitä tossa kohtaa just mietin: "Viime matsin piti olla vähintään 2 stock mulle ja setin pitäs olla jo ohi". Siitä on hyvä lähtee pelaan eteenpäin, ihmettelen miten edes voitin ton DL64 matsin. Siis mulla on oikeesti todella huono mentaliteetti turnauspelaamista varten, koska tosiaan jos tyrin jotain niin käytännössä loppu setti menee siihen, että vatvon vaan sitä mielessäni.

peki

(03-16-2015, 07:55 AM)mayhem_ link Wrote: [ -> ]Kattelen tässä just minä vs peki settiä ja hyvä tässä kohassa kun voitin DL64 ja setti 2-2 niin voiton jälkeenkin olin viä ihan kiukussa ja pyörittelin silmiä kun muistan mitä tossa kohtaa just mietin: "Viime matsin piti olla vähintään 2 stock mulle ja setin pitäs olla jo ohi". Siitä on hyvä lähtee pelaan eteenpäin, ihmettelen miten edes voitin ton DL64 matsin. Siis mulla on oikeesti todella huono mentaliteetti turnauspelaamista varten, koska tosiaan jos tyrin jotain niin käytännössä loppu setti menee siihen, että vatvon vaan sitä mielessäni.
mullekki se bf matsi oli kans pultti, ku en tehny mitään ja voitin sen. tuntu et sulla oli törkee etu kun sait sen matsin niin tasaseksi vielä. >_>

TaisteluJaska

laiskan kysymys: onko suoraa linkkiä mayska vs. peki turnaussetti?

peki

https://www.youtube.com/watch?v=Kow5ubjL9pw

tuossa videossa on losers semi, winners final, losers final ja grand final. tarkkoja aikoja en nyt pysty kattomaan.

mmKALLL

Oma kone taitaa olla liian pyty tämmöseen, mutta jälkikäteen kun striimiä kattoo nii näkyy vaa semmone slaidshow.

TaisteluJaska

Tänks.
Rankaisupeliä pitäis foxien kehitellä vielä, ja huomasin että tosi usein mayhem sai räpin (ja välillä meni samalla tavalla toisinpäinkin) kun peki teki tech-get upin ja väistön todella monta kertaa setin aikana, jonka mayhem vaan odotti dash dancella. Muistaakseni jotkut foxit tekee suoraan hypy get up techin jälkeen, se vissiin on monesti parempi vaihtoehto kuin väistö?

Laatikko

Union III Tulokset

Melee Teams
1. Mayhem & Paju
2. Nami & peki
3. Vilu & Loota
4. Ijuka & Hippi
5. Taukki & Tukaani
5. MasterTK & saska
7. RT & Hopo
7. WMK & Wörmi
--Pool Cutoff--
9. Novi & Stemu
9. Jekku & Kalzu
9. Grimmair & Mallu
9. ???
13. Vurky & Jebu
13. Xeefi & NEA
13. Aleksi & Pikkususi
13. ???
17. Ebro & Pingviinituutti
17. Ippe & Jan
17. JK & Kaura
17. ???
21. Forre & Spike
21. Rush & Lai

Smash 4 WiiU Teams
1. Loota & Trifroze
2. Schwa & Vurky
3. Forre & Spike
4. Jage & Xylitol
5. Muggy & Make
5. JK & Kaura
7. Esko & Casio
7. Samu & Jaxi
--Pool Cutoff--
9. Ijuka & Jekku
9. Mayhem & Vilu
9. Jebu & Osku
9. Ebro & Lai
13. Mallu & Darch
13. TCE & serdion
13. Grimmair & Rush
13. MasterTK & saska
17. RT & Hopo

Melee Singles
1. Nami
2. peki
3. Mayhem
4. Paju
5. RT
5. saska
7. Hippi
7. Ijuka
9. Kalzu
9. MasterTK
9. Tukaani
9. WMK
13. Hopo
13. Jaxi
13. Novi
13. Taukki
17. Aleksi
17. Esko
17. Jekku
17. Loota
17. LzR
17. Mallu
17. Wörmi
17. Zlazher
25. Ippe
25. Jebu
25. mmKalle
25. Sazen
25. Schwa
25. Stemu
25. Vurky
25. Xeefi
--Pool Cutoff--
33. Darch
33. JK
33. Kaura
33. ???
33. Samura1man
33. Pikkususi
33. Grimmair
33. Jan
41. Oksi
41. Fruity X
41. Hungry Platypus
41. ???
41. Rush
41. Xylitol
41. Make
41. Lai
49. nimirum
49. Starkiller
49. Pingviinituutti
49. ???
49. Aksboy
49. Casio
49. TBest
49. Forre

Smash 4 WiiU Singles
1. Schwa
2. Loota
3. Vurky
4. Trifroze
5. Jage
5. Jebu
7. Esko
7. Forre
9. Spike
9. LzR
9. JK
9. Jaxi
13. Cleftor
13. Nikke
13. Xylitol
13. Samu
--Pool Cutoff--
17. Make
17. Rush
17. Kaura
17. Lightsaber
17. Makzu
17. Darch
17. Wörmi
17. Muggy
25. Ijuka
25. Casio
25. Mallu
25. Mayhem
25. vihainen
25. mmKalle
25. Stemu
25. TBest
33. Osku
33. Aksboy
33. Jekku
33. nimirum
33. Grimmair
33. serdion

Smash 4 WiiU Quadruples
1. Forre, Spike, JK & Darch
2. Cleftor, Casio, Nikke & Esko
3. Trifroze, Loota, Nami & Samu
4. Schwa, Vurky, Make & Muggy
5. Grimmair, Rush, Lai & Kaura
6. serdion, vihainen, TBest & Tuutti

Pari paperia hukassa, hihkaiskaa jos teillä on käry puuttuvista nimistä.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29