Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

pingviinituutti

Kuulostaa hyvältä toi 10.-12. Jos hommat menee putkeen, niin en 14. päivä eteenpäin maassa olisikaan, niin kiva jos ennen sitä kerkeää.

Laatikko

Niin joo, löytötavarasaaliiksi jäi tällä kertaa vain Rushin Wiimote (Motion+ kiinni) + Classic, Mallun (?) hopea cubeohjain ja yksi harmaa HDMI-piuha. Tuon ensi Unioniin, mutta muistutelkaa minua silti etukäteen, että en unohda.

EDIT: Pussin pohjalla oli vielä joku mystinen valkoinen GC-muistikortti ja myös Ipen (?) musta muistikortti.

peki

otin nastan pois. seuraavalle uus ketju sitku on ajankohtasta :-*

Rush

(03-17-2015, 07:25 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Niin joo, löytötavarasaaliiksi jäi tällä kertaa vain Rushin Wiimote (Motion+ kiinni) + Classic, Mallun (?) hopea cubeohjain ja yksi harmaa HDMI-piuha. Tuon ensi Unioniin, mutta muistutelkaa minua silti etukäteen, että en unohda.
Jes, ei oo hävinny ainakaan kokonaan. Koetan muistaa että käsken eebroa poimimaan nuo matkaan, kun jää muutamat seuraavat miitit väliin.

saska

fiilikset: turnaussijoitus oli taas (friendly-) mainettani parempi.  8) vähän jäi kaivelemaan smash4 missaaminen kokonaan. ensin tk pisti tiimit förbi ja sitten lähettiin ennen smash4 singlejen alkua. tosin halusin itsekkin lähteä jo, koska en viihdy kauhean kauaa turnauksissa ylipäätään. vähän aikaa naurattaa, mutta rajansa kaikella.

loota: mainio tapahtuma 5/5
paju: hyvä pointti ja huomasin itsekkin esim namia vastaan kun alkoi heti siinä alussa taas offstage polvet kiinnostaa vähän liikaa >_>
ippe: oli mukavat pelit ja tekniikkatuokiot siinä sun kanssa. asia meininki.  8)
jan: kiitos masseista. ;D
eebro: pehmee.
tk: tiimit taas tuttuun tapaan. välillä lujaa, välillä hiljaa. + se on mikä se on
grimmair: kiitos jaffakeksistä. >_>
mallu: lupaan muistaa sut ens kerralla. tai jos unohdan niin voi rähmä sentään.
taukki: jos vielä ens kerralla otat turpaan turnauksessa ja sitten nöyryytät minua friendlyissä niin voi jeesus.
tukaani: taukki: jos vielä ens kerralla otat turpaan turnauksessa ja sitten nöyryytät minua friendlyissä niin voi jeesus. + saatat sittenki olla kovempi luu ku velies, en ole tosin varma.

mallu000

(03-17-2015, 07:25 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Niin joo, löytötavarasaaliiksi jäi tällä kertaa vain Rushin Wiimote (Motion+ kiinni) + Classic, Mallun (?) hopea cubeohjain ja yksi harmaa HDMI-piuha. Tuon ensi Unioniin, mutta muistutelkaa minua silti etukäteen, että en unohda.

Joo oli minun ohjain ja muistaakseni jäi myös jatkoroikka ja melee-levy, jonka olin lyönyt Stemun cubeen perjantaina, joten eiköhän sekin sieltä löydy.

TaisteluJaska

(03-17-2015, 06:54 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Tuo oli ainoa vapaa viikonloppu seuraavalta kuulta, muuten olisi mennyt toukokuulle seuraava. No can do.
:'(
Pitäkee hauskaa...

mayhem_

Itelle hyvä viikonloppu kyl et pääsen tuleen :)

Moppe

Toivon mukaan itsekin pääsisin tällä kertaa mukaan, työvuorot on vaan niin satunnaiset ja saan tietää ne yleensä noin päivää ennen...

bËst

Seinäjoki laittoi päivämäärän kartalle ja vapaatoiveet eteenpäin. Ei pitäisi olla estettä tulemiselle. Toistanen itseäni, mutta heitän jälleen ajatuksen, että olisiko Project M -turnaus mahdollinen? :)

mayhem_

(03-17-2015, 09:43 PM)saska link Wrote: [ -> ]paju: hyvä pointti ja huomasin itsekkin esim namia vastaan kun alkoi heti siinä alussa taas offstage polvet kiinnostaa vähän liikaa >_>

Tosta asiasta itseasiassa puhuttiinkin saunassa turnauksen jälkeen Pajun, Aleksin ja Namin kanssa vissiin, että suurin syy siihen miks et pärjää sun yläpuolella oleville on se, että oot mielessäs hävinny jo ennenkun alotetaan pelaan. Vaikka se saattaa vaikuttaa aika egon pönkitykseltä niin jokaseen settiin kannattaa asennoitua silleen, että voittaa sen setin ja sen voi sille vastustajallekkin tuoda esille niin se voi ehkä vaikuttaa sen pelaamiseen :D

NamiNami

Joo, Pajulla oli hyviä vinkkejä, esim toi mitä pekille sano. Ja pukuhuoneesee ku tulin ite niin saunasta kuuluu vaan "Me niin yliajeltiin ne tiimit". >_>

Laatikko

Ei ollu kaukana, että olisitte saaneet mut ja Vilun finaalissa vastaan 8)

Moppe

(03-18-2015, 10:26 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Toistanen itseäni, mutta heitän jälleen ajatuksen, että olisiko Project M -turnaus mahdollinen? :)
Kannatan ehdottomasti!

Pikkususi

Ai perse, mä oon Barcelonassa 10.4 - 12.4 :(

Is it for sure that that will be the date for Union IV? I didn't expect it so early in April!

Lanttu

(03-21-2015, 10:46 PM)Pikkususi link Wrote: [ -> ]Ai perse, mä oon Barcelonassa 10.4 - 12.4 :(

Is it for sure that that will be the date for Union IV? I didn't expect it so early in April!

(03-17-2015, 06:54 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Tuo oli ainoa vapaa viikonloppu seuraavalta kuulta, muuten olisi mennyt toukokuulle seuraava. No can do.

That was the only weekend available from next month, else it would have been delayed to May.

mmKALLL

Nyt kyllä sitä Brawl miinus -eventtiä ens unioniin. Kiinnostuneita alkaa kohta olla jo kymmeniä.

Jebu

(03-22-2015, 06:20 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Nyt kyllä sitä Brawl miinus -eventtiä ens unioniin. Kiinnostuneita alkaa kohta olla jo kymmeniä.

Mullekin käy tuo brawl- tai brawl.

ajp_anton

Nyt oon ainakin tulossa seuraavaan. Kenen kanssa voitetaan tiimit tällä kertaa?

Novi

(03-22-2015, 06:20 PM)mmKALLL link Wrote: [ -> ]Nyt kyllä sitä Brawl miinus -eventtiä ens unioniin. Kiinnostuneita alkaa kohta olla jo kymmeniä.

This

Brawl - > Project M
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29