Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

nimirum

Tulossa :)

Xeefi

NEA , minä ja Sazen ollaan confirmed lauantaille melee singleseihin ja tullaan NEA:n kanssa pelaamaan melee doublesit perjantaina myös.

Laatikko

Joo, tarvikelistat eivät ole ajantasalla kun tämän ketjun lisäksi on vielä tuhat epämääräistä ilmoitusta tavaroista, mutta kaikelle on yhtä tarvetta ja tilaa. Suurta arvostusta kaikille uhrautuville erityisesti televisioiden suhteen!

66 osallistujaa listalla tällä hetkellä, pitää vuokrata messukeskus seuraavalla kerralla.

EDIT: Pääsymaksu laskettu yhteen euroon.

EDIT: Muistakaa ilmoittaa tiimikokoonpanonne etukäteen täällä foorumilla jos ehditte vasta vähän ennen tiimien alkamista tai vähän niiden alkamisen jälkeen, ettei seedaukset tyri ihan täysin!

mallu000

Tiimataan näillä näkymin Grimmairin kanssa sekä Meleessä että Nelosessa. Ja settejä saankin paikalle vain yhden, toiseen cubeen näköjään jotain vikaa tullut.

Novi

Novi + Stemu

Samura1man

Oon vailla tiimikaveria Smash 4:n, Melee tiimeihin en ehdi

RTpmwe

Rt hopo melee tiimit

NamiNami

Nami + peki
Paju + mayhem

pingviinituutti

Aika hyvä määrä kyl pipoa tällä kertaa. Ens kerralla varmaan menee jo nukkumapaikat (65) bonk.

Aksboy

Tarvisin tiimikaverin melees ja wii u doubleissa

Laatikko

Paikanpäällä voi ilmoittautua tiimeihin vielä ihan mainiosti ja jos tiimikaveria ei loppujen lopuksi löydykään niin rahat saa ehdottomasti takaisin. Pidän siellä listaa ihmisistä, jotka ovat maksaneet, mutta ei ole vielä tiimikaveria sovittu, niin alan yhdistämään ihmisiä tiimeiksi tuolta sitten lopuksi kun alkamisaika lähenee.

TaisteluJaska

Laatikko, tiimit meleessä?  8)
(ja miksei Sm4sh, jos oot vapaana)

mayhem_

Tiimataanko me WiiU mässissä Sale vai meinaatko osallistuu ees siihen?

Laatikko

(03-13-2015, 09:14 AM)TaisteluJaska link Wrote: [ -> ]Laatikko, tiimit meleessä?  8)
(ja miksei Sm4sh, jos oot vapaana)
Sun kanssa ei oo kyl tullut pelattuakaan tiimeissä koskaan Meleessä (?), että vois melkeen kattoa kuinka homma lähtee rullaamaan. Kiitos kuitenkin muillekin meikäläisen kanssa tiimaamisesta kiinnostusta osoittaneille!

Smash 4:ssä on jo tiimi sovittu, että jää Meleeseen tällä kertaa pyhä liittomme.

TaisteluJaska

No se on sovittu. Ota sä reiska ja mä vedän uuden jokerini, mitä oon treenannu pääni sisällä miten sillä pelataan. B-)

Mayhem: Me sit Sm4shissa jos salea ei nappaa. Oon aika kone siinä. (vitut)

bËst

Seuraavasta Unionista sitte hyvis ajoi päivämäärä mietintään niin sjk pääsee mukaan näyttämään osaamistaan :p. Himottais ihan sikana päästä poraamaan 8). Ja en yllättäen laittais pahakseni vaikka seuraavassa olis vuorostaan myös PM -turnaus :p

peki

sale ei oo viimesimmän tiedon mukaan tulossa

mayhem_

Asia kunnossa no sittten voin vilu tiimata tossa WiiU mässissä sun kanssa 8)

Jekkukissa

Hei Sm4sh tiimikaveria?

Meleessä tiimaan kalzun kans.

Jaxi

(03-13-2015, 05:58 AM)Samura1man link Wrote: [ -> ]Oon vailla tiimikaveria Smash 4:n, Melee tiimeihin en ehdi
Tiimataanko?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29