Smash Finland Foorumi

Full Version: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

mayhem_

Kyyl et eiköhän oteta? Tai tietty jos muu Suomi ei usko mahdollisuuksiinsa ni ei viitti nöyryyttää 8)

bËst

Suomelta uupuu Vilu, meikä, uber ja Hups ainaki 8).

TaisteluJaska

Poranhimot on jonkulaiset, niin harkitsen kovasti tulisinko kuitenkin sinne perjantaina oven avaamisesta lauantai-päivään, jolloin pitäs palata tampereelle, tai ajaisin suoraan poriin.

Sit voisin ottaa manimatsia kaikkien niiden kans jotka haluaa (turnaussetti best of 5), niin ei jäis hirveesti harmittaan etten ehtis singelrseihin.

phail3d

>_>

Novi

Mä oon kans tulossa

Pohjois-Hyhkyn Kuningas

Kouluhommat painaa päälle, että tämä seuraava viikonloppu on kyllä pultti. Ens kerralla sitte.

Pikkususi

Hey, is it possible to sleep in the venue?

People from Tampere going with free spots in the car?

saska

(03-09-2015, 10:04 PM)Pikkususi link Wrote: [ -> ]Hey, is it possible to sleep in the venue?

People from Tampere going with free spots in the car?

yes to both. (not 100% sure about cars though)

mayhem_

Voin pitää listaa nyt noista Tampereen kyytipaikoista.

Paju's car:
1. Paju
2. Aleksi
3. mayhem
4. Pikkususi
5. saska

TK's car:
1. TK
2.
3.
4.
(5.) Olikos se 4 paikkanen?

Pajun kanssa lähdetään mun töiden jälkee eli joskus klo 17 nurkilla hervannasta ja TK sano lähtevänsä kun muilla valmius.

Pikkususi

Okay, count me in Paju's car if that's okay :)

TaisteluJaska

TK: jos jostain syystä kinostaa mennä vain perjantai-lauantai päiväksi, niin voisin tulla paluukyytiinkin. Mut menokyyti kiinnostais kans, tai vaihtoehtoisesti voisin ite ajaa tuon menomatkan ja ehkä ottaa muitakin mukaan...
Voisin itse asiassa laittaa kimppakyytikyselyn päälle johonki facebookkiin niin saisin selville että saisinko tällaista pikareissua tehtyä vähä halvemmalla...

mayhem_

RT, Taukki ja Tukaani viä ilman kyytiä niin ne varmaan sit tohon TK:n kyytiin menee kun ovat kuitenkin koko viikonlopun paikalla ja käsittääkseni myös TK meinas ainakin La iltaan asti olla vähintään.

peki

mä voin sitten ottaa niitä viiden hahmon matseja tai money matcheja jos joku haluaa :-*

mayhem_

Voin ottaa ironman MM kyllä.

mallu000

Mihin aikoihin järkkääjät ovat paikalle tulossa? Oma bussi on 12:30 Helsingissä, niin jos vain mahdollista voisin hypätä kyytiin ja olla auttelemassa kantohommissa yms. alusta alkaen. Tai jos joku muu sattumoisin on tulossa aikaisin autolla tuonne, niin kyyti kelpaisi. Budjettisyistä haluaisin välttää linja-autokikkailut. ;_;

Tuon paikalle ainakin 2 Melee -settiä, mahdollisesti kolmannenkin ilman muistikorttia. Riippuen vähän siitä, kuinka täyteen jaksan laukut pakata.

mmKALLL

Tosiaa meikäl on kans melee lainas atm, jote oma setti varustautuu näillä näkymin melee+brawl+brawl-. Alotusviestiin vois ehk lisätä et kannattaa ottaa oma ohjain mukaan, uusiakin kun on tulossa runsain määrin.

Oon pelannu meleetä nyt sen verta etten voi enää sanoo pelanneeni vaan viis kertaa - haluuks joku tiimaa siin? Oon silti niiku hyppivä hiekkasäkki mut eiköhä jotai ala jo saamaan aikaseks.

Riolufin

mmKALLL tiimi käy melees kyl.

pingviinituutti

Kai Mallu tietää, että tonne pääsee vielä Helsingin sisäisellä, ettei tarvii seutulipun superriistoa maksaa?

peki

mennäänkö kumman autolla pingu :-*

mallu000

(03-10-2015, 10:34 AM)pingviinituutti link Wrote: [ -> ]Kai Mallu tietää, että tonne pääsee vielä Helsingin sisäisellä, ettei tarvii seutulipun superriistoa maksaa?
Juu, kunhan mukavuudenhaluissani kalastelen ja yritän venyttää senttejä mahd. pitkälle.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29