Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

RTpmwe

Double Dash ja FFVII

bËst

Final Fantasyista en oo ikinä piitannut. Phoenix Wrightista olen kuullut vain likaisia Legendoja. Spirit Tracksiin en oo ikinä tiettävästi tutustunut edes nimen vertaan, Dubbel Dash on jakanut paljon riemua meikälääselle, vaikka kyseessä onkin ehkä heikoin Mario Kartti vuosien varrelta, joten ainokaiseni menkööt tälle.

Jebu

Olipas harvinaisen vaikeaa valita DDn ja STn välillä. Henki Kiskoille annoin kuitenkin ääneni.

Vilu

Paras Maliokalt sekä joko paras tai toiseksi paras Final fantasy.

Big Boss

Ei phoenix wrightit pärjää tälläisissä äänestyksissä. Eikä tuo edes ole kaikkein paras osa niistä. Dominoivalle Mariolle ääni ja minun mielestä jo puhki puhjenneelle tylsälle FFVII:lle myös ääni. Zeldoista en ole oppinut pitämään.

Turso

Mariot ei minun ääniä saa, turhan yliarvostettuja kun ovat... FF ja Zelda

Laatikko

Lohko Å
The Legend of Zelda: Spirit Tracks (DS) - 4 (11.4%)
Final Fantasy VII (PS1) - 12 (34.3%)
Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All (DS) - 3 (8.6%)
Mario Kart: Double Dash!! (GC) - 16 (45.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 23

Mega Man 9 ehkä jumalaisin MM mitä on tullut ja Donkey Kong Country 3 2D-tasoloikkien selkeää parhaimmistoa. SSB jäi minulta ilman ääniä, hohoo.

RTpmwe

Jöpö Country ja Mänssi

Big Boss

Super lyönti Veljeksiä ja Gaysarien aikakausi kakkosta äänestin.

mallu000

Age of Empires  :P

Hiton tiukka lohko kyllä

Turso

Age ja megaman.. yhtä donkeytä kun jo äänestin.


Tiukka kisa kyl

Laatikko

Lohko Ä
Age of Empires 2 (PC) 9 (20.5%)
Donkey Kong Country 3 (SNES) 12 (27.3%)
Super Smash Bros. 15 (34.1%)

Mega Man 9 (Various) 8 (18.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 26

Selmalle ja Kartille äänet. R/S/E on mielestäni heikoin a.k.a. vähiten hyvä generaatio toistaiseksi (vaikka sitä on tultu pelattua kaikkein eniten >_>) ja FFCC:stä ei kokemusta.

MasterTK

(07-30-2010, 09:55 AM)Laatikko link Wrote: [ -> ]FFCC:stä ei kokemusta.

Eläkä kokeile, sillä aivan ala-arvoinen tekele. En tajua, kuka tuota edes ehdotti. >_>

RTpmwe

Popet ja WW

-LzR-

(07-30-2010, 11:31 AM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Popet ja WW
Sama
popet ftw

Darch

Wind Waker ja Mario Kart 64. 8)

Turso

FF ja Poke.. Marioita tarpeeks jo jatkoo päässy muutenki -.-

Turso

(07-30-2010, 10:07 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ][quote author=Laatikko link=topic=125.msg8769#msg8769 date=1280483718]
FFCC:stä ei kokemusta.

Eläkä kokeile, sillä aivan ala-arvoinen tekele. En tajua, kuka tuota edes ehdotti. >_>
[/quote]

Mielestäni crisis core oli ihan ok. Pelattavuudeltaan turhan helppo, mutta tarina oli loistava. Itse ainakin suosittelen.

Laatikko

(07-30-2010, 03:56 PM)Turso link Wrote: [ -> ]FF ja Poke.. Marioita tarpeeks jo jatkoo päässy muutenki -.-
Ihan höpsöjä nämä "tarpeeksi monta peliä tästä pelisarjasta jo jatkoon niin en äänestä" ._.

Big Boss

(07-30-2010, 03:58 PM)Turso link Wrote: [ -> ][quote author=MasterTK link=topic=125.msg8770#msg8770 date=1280484427]
[quote author=Laatikko link=topic=125.msg8769#msg8769 date=1280483718]
FFCC:stä ei kokemusta.

Eläkä kokeile, sillä aivan ala-arvoinen tekele. En tajua, kuka tuota edes ehdotti. >_>
[/quote]

Mielestäni crisis core oli ihan ok. Pelattavuudeltaan turhan helppo, mutta tarina oli loistava. Itse ainakin suosittelen.
[/quote] Itse omistan tuon pelin, mutta enpä ole jaksanut pelata paria tuntia enempää. Myönnän kuitenkin, etten ole 3rd person seikkailu pelien ystävä, sillä en pitänyt edes Wind wakerin peluusta.