Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Simo

Wario Land 3(Game Boy Color)

loool unohin
Kirby's Dreamland 3(SNES)

Turso

The Last Remnant (360) Loistava jrpg todellakin!
Jazz Jack Rabbit 1 (Dos) Enough said

- Moar from Turso ^^

EDIT:
Lineage 2 (PC)
Final Fantasy XIII (Pakko on respectit antaa)

RTpmwe

Duke Nukem 3D

"Blow it out your ass"

peki

World cup (NES)

Vilu

(05-14-2010, 12:27 PM)peki link Wrote: [ -> ]World cup (NES)
Eiku Action52 (NES)

Laatikko

Voi molo. Juuri kun olin saanut tämän päivitettyä niin Firefox mokoma meni kaatumaan ennenkuin ehdin tallentamaan >_>

Nyt ei siis pelejä oteta enää vastaan kun 160 peliä on tullut täyteen. RT:n ja Pekin peli eivät enää mahtuneet mukaan.

NamiNami

Koska äänestetään

Laatikko

Masennuin henkisesti kun tällä koneella on niin persaukosta muokata vanhoja viestejä jos viesti on pitempi kuin yksi kirjoituskenttä, ruutu scrollaa aina ylöspäin kun kursorin jonnekin tökkää. Sitten kerran kun malttavaisesti sen jaksoin tehdä niin netti jäätyi >_>

Huomenna tulee parempi kone takaisin niin sillä sitten viimeistään homma hoituu.

Simo

(05-18-2010, 07:43 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Huomenna tulee parempi kone takaisin niin sillä sitten viimeistään homma hoituu.
Huominen ei koskaan tule.

Laatikko

Free beer tomorrow!

*waits

Free beer tomorrow!

*waits

Free beer tomorrow!

*dies
__________________

Joku kertoo minulle jonkun hienon tavan arpoa nuo neljän lohkoihin. Olen ajatellut, että jos en mitään järkevää keksi niin alan käsipelillä arpomaan, nopan kanssa jos tarpeellista ._.

RTpmwe

(05-22-2010, 02:14 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Free beer tomorrow!

*waits

Free beer tomorrow!

*waits

Free beer tomorrow!

*dies
__________________

Joku kertoo minulle jonkun hienon tavan arpoa nuo neljän lohkoihin. Olen ajatellut, että jos en mitään järkevää keksi niin alan käsipelillä arpomaan, nopan kanssa jos tarpeellista ._.

Mah boi! Käytä tioa, jos haluat.

BürZ

http://www.random.org/lists/

Saat ne neljän lohkoihin ku sitten otat listasta aina neljä peräkkäistä kerralla.

Laatikko

Gogogo.

Alku ainakin on lupaava >_> Uskaltaisiko tässä äänestää juurikin sitä, mikä kaikilla pyörii mielessä?

EDIT: Niin muuten, jos en itse ole paikalla päivittämässä niin kuka tahansa siihen kykenevä voi sen tehdä puolestani. Kunhan vain muistaa boldata jatkoonpäässeet aloitusviestistä kun aika on kulunut loppuun tai yksi päivä on kulunut ja vähintään 30 ääntä on saavutettu.

RTpmwe

Joku homo selkeesti todistanut hauskuutensa kun Zelda CD-i on edes ehdotettu >_>

Mutta RE5 ja Tombi! selkeesti parhaita tässä äänestyksessä.

Laatikko

(05-22-2010, 03:01 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Joku homo selkeesti todistanut hauskuutensa kun Zelda CD-i on edes ehdotettu >_>
Peli on kyllä aivan loistava, mutta ehkä hiukan kyseenalaisella tavalla <_>

Goodbye

(05-22-2010, 03:09 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=125.msg7094#msg7094 date=1274540486]
Joku homo selkeesti todistanut hauskuutensa kun Zelda CD-i on edes ehdotettu >_>
Peli on kyllä aivan loistava, mutta ehkä hiukan kyseenalaisella tavalla <_>
[/quote]
Jotkin asiat vain ovat niin paskoja, että ne ovat hyviä. Kun vähän miettii, niin se on mahdollista.

Vilu

No eihän mulla ollut peleistä mitään hajua ku mitään noista pelannut, eli äänestin Morshun lain mukaan.

EDIT: Lohko K pikkasen kovatasoinen, Meleen lisäksi kaks loistavaa mario peliä eli toinen tippuu jo alkukarsinnoissa. Tai sit melee tippuu :D
Lohko 5sessa kaks mun äänestystä, jee.

peki

(05-22-2010, 03:01 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Joku homo selkeesti todistanut hauskuutensa kun Zelda CD-i on edes ehdotettu >_>
+1, kukaan täältä ei varmasti ole ees pelannu tuota.

Novi

(05-23-2010, 01:55 AM)peki link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=125.msg7094#msg7094 date=1274540486]
Joku homo selkeesti todistanut hauskuutensa kun Zelda CD-i on edes ehdotettu >_>
+1, kukaan täältä ei varmasti ole ees pelannu tuota.
[/quote]

Kaveri kuulemma pelannut tuota emulla, kuulemma aika paska.

bËst

Aika paha skapa omalle mielihyvälle. Lähes täydellisiä omaan makuun iskeviä pelejä on samoossa lohkoossa ja toisissa taas pelkästään niitä tapauksia joista en oo ikuna kuullutkaan *_*

Tuo melee - SMB3 - Paper Mrio TTYD... en uskalla ees äänestää siinä. kolme kaikkien aikojen top10 peleistä omaan makuun *_*. Neljäntenäkin on remaket kaikkien aikojen parhaasta popesaagasta, mikä muuten sekin (crystal lähinnä) on yksi kaikkien aikojen parhaita pelejä.  Molemmat banjot samassa ja samoin DK64 ja DKR samassa *_*. just how epic is that

Tässä kuiten ääni selvä: RE5, no doubt about it