Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Vilu

(08-11-2010, 08:10 PM)RTpmwe link Wrote: [ -> ]Super Mario Bros. (NES), niin ei oikeasti edes ole niin hyvä <_<

Periaatteessa sama juttu kuin Beatlesin mollaaminen.

mallu000

(08-11-2010, 09:12 PM)Vilu link Wrote: [ -> ][quote author=RTpmwe link=topic=125.msg9036#msg9036 date=1281557452]


Super Mario Bros. (NES), niin ei oikeasti edes ole niin hyvä <_<

Periaatteessa sama juttu kuin Beatlesin mollaaminen.
[/quote]
Ei Beatles edes ole niin hyvä.  8)

peki

(08-11-2010, 05:11 PM)Turso link Wrote: [ -> ]Mariot muutenkin surkeita, niin tuo mario rpg se vasta onkin pohjanooteeraus.
wat

Vilu

(08-12-2010, 04:49 AM)mallu000 link Wrote: [ -> ][quote author=Vilu link=topic=125.msg9040#msg9040 date=1281561138]
[quote author=RTpmwe link=topic=125.msg9036#msg9036 date=1281557452]


Super Mario Bros. (NES), niin ei oikeasti edes ole niin hyvä <_<

Periaatteessa sama juttu kuin Beatlesin mollaaminen.
[/quote]
Ei Beatles edes ole niin hyvä.  8)
[/quote]
Jotenki tuli tämä mieleen kans:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200703165871509_vi.shtml
8)

saska

sanokaa mitä sanotte mutta minun rehellinen mielipide (2d mariot)

josi island > lost levels > mario1 > nsmbwii > mario3 > nsmb > marioworld > mario2

tässä perustelut:

josi island (gba versio)
olen porannut tämän 100% ja nautin joka hetkestä. parasta tässä on sopiva vaikeustaso, uskomattomat kentät ja pomot joilta vedetään housut kinttuihin. ja raphael raven.

lost levels (allstars versio jossa voi tallentaa)
mario 1:n täydellinen pelattavuus yhdistettynä murhaaviin kenttiin. ei mitään turhaa tilopehööriä vaan koko peli on alusta loppuun suoraa poraa. parhaat kentät voi juosta nappi pohjassa suunnilleen yhtä nopeasti kuin sonic peleissä, mutta tiukemmalla ohjauksella. niin ja sitten muuan C-4.

mario1 (allstar ja nes versio)
täydellinen ohjaus ja uskomaton meno. ei mitään turhaa, vaan rehellistä poraamista. nes versio on parempi vaikka allstarissa voi tallentaa. en ole koskaan pelannut tätä läpi(!) mutta aion kyllä.

nsmbwii
kaksinpelillä porattiin kaverilla läpi. vaikka en ole testannut niin uskon, että toimii yksinpelinäkin. kentät ovat taattua laatua ja bowser oli siisti.

mario3 (allstars versio jossa voi tallentaa)
en ole tätä paljoa pelannut - johonkin kolmosmaailmaan asti. kartalla on kaikkea turhaa niinkun niitä sienitaloja. ei voisi vähempää kiinnostaa joku ruletti josta saa lisäelämiä. kentät ovat periaatteessa mielenkiintoisia, mutta liian vaikeita. juoksunappi pohjassa ei pärjää.

nsmb
tässä oli paljon huonoa, mutta helppous ja bob omb sudden death pelastavat vähän. nsmb on vähän niinkuin kaurapuuroa - helppoa jöötiä.

marioworld
en ole tätä koskaan omistanut ja sen perusteella mitä olen muilla pelannut niin jöötiä.

mario2 (allstars joku mäti)
kerran olen kokeillut ja pistin samantien boikottiin.

Vilu

Loistavat perustelut.  8)

Turso

Agree, mut lost lvls vois olla ykkösenäki mun mielest  8)

Zlazher

mutta kaikki mariothan on surkeita lasten  pelejä!  >:(

Zlazher

allstars on uskomaton mäti, kaikki musiikit ja grafiikat aivan päin helvettiä.

saska

(08-12-2010, 09:37 PM)Aivosaha link Wrote: [ -> ]allstars on uskomaton mäti, kaikki musiikit ja grafiikat aivan päin helvettiä.

imo parempi kun ei mitään. ei ole ollut nesiä talossa vuosiin niin johonkin on tyydyttävä.

RTpmwe

Lohko 6
Super Mario RPG (SNES) 8 (18.6%)
Heroes of Might and Magic III (PC)  11 (25.6%)
The Legend of Zelda: A Link to The Past (SNES) 16 (37.2%)

Spyro 3: Year of The Dragon (PS1) 8 (18.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 26

Uusista helposti Half-Life ja Majora's Mask

Turso

Kiistattoman voiton vie Half-life ja majoras mask OFC, imo

-LzR-

Äänestin parasta Zeldaa ja Galaxya

Jebu

(08-12-2010, 11:01 AM)saska link Wrote: [ -> ]sanokaa mitä sanotte mutta minun rehellinen mielipide (2d mariot)

josi island (gba versio)
olen porannut tämän 100% ja nautin joka hetkestä. parasta tässä on sopiva vaikeustaso, uskomattomat kentät ja pomot joilta vedetään housut kinttuihin. ja raphael raven.

Agreed 100%. josi island -> muut mario pelit.

MM sai ääneni.

Laatikko

Mario Galaxy on orgasmisesta lohkosta kaikkein kovin osanottaja. Majora sitten toisena eikä häpeä yhtään.

Vilu

No Malio peli tietenki.

RTpmwe

Loota vois pikkuhiljaa jatkamaan tätä hommaa <_<

Super Mario Galaxy (Wii)  - 10 (27.8%)
The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64) - 17 (47.2%)

Chzo Mythos (PC) - 2 (5.6%)
Half Life (PC) - 7 (19.4%)

Uusista MM10 ja Marvel v. Capcom 2

heikki hopo

kula world only

saska

(08-19-2010, 05:30 PM)hopo link Wrote: [ -> ]kula world only

olin kirjoittamassa täsmälleen samaa kommenttia kun huomasin että kirjoitit sen jo

Turso

(08-19-2010, 05:55 PM)Paju link Wrote: [ -> ]MM10 ja kula world.