Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Gobolt

Niin mitäs nyt

Laatikko

Itsekin menin pulttiin, en ihan ajatellut tällaista tilannetta tulevan <_> Joku keksii jonkun hienon arpomismenetelmän eikö jeh?

peki

Lanttu

Itsehän olisi äänestänyt Crash 3, mutta äänestys oli jo suljettu, kun tämä näin.

Turso

(10-24-2010, 08:48 AM)Lanttu link Wrote: [ -> ]Itsehän olisi äänestänyt Crash 3, mutta äänestys oli jo suljettu, kun tämä näin.

Noni eli sovitaa et räns 3 voitti. Ja kukaa ei sit vedä hernettä nenää sen takii  8)

heikki hopo

mutta random.org sano että räns 1 voitti

TaisteluJaska

Mutta:
1: Pulttipeli vei.
2: ketä kiinnostaa räns? laittakaa vaikka jatkossa samaan äänestyspakettiin, vähä niinku popet.

Laatikko

Minähän olen käyttänyt tuota random.orgia koko ajan, mutta kukaan ei tiedä kusetanko minä kun teen arvonnan. Voin tehdä sen useaan otteeseen kunnes saan mieluisen tuloksen jne. Tuskin on kauhean vakuuttavaa, että sanon tehneeni yksinkertaisesti niin, että Crash 1 = 1-50 ja Crash 3 = 51-100 -> arvoin numeron ja tulokseksi tuli 97.

heikki hopo

(10-24-2010, 12:54 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]arvoin numeron ja tulokseksi tuli 97.
paska kone

Turso

(10-24-2010, 12:54 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Minähän olen käyttänyt tuota random.orgia koko ajan, mutta kukaan ei tiedä kusetanko minä kun teen arvonnan. Voin tehdä sen useaan otteeseen kunnes saan mieluisen tuloksen jne. Tuskin on kauhean vakuuttavaa, että sanon tehneeni yksinkertaisesti niin, että Crash 1 = 1-50 ja Crash 3 = 51-100 -> arvoin numeron ja tulokseksi tuli 97.

I'm okay with that.

TaisteluJaska

Ois hopokin ollu jyystämässä letkulla pekin luona nii ei harmittais.  8)

Laatikko

Hajotkaa seuraavan kierroksen lohkoille.

Näistä menee jatkoon F-Zero GX ja Wind Waker, vaikka luonnollisesti kaikki lohkon ehdokkaat ovat kovia. GX on sellainen jännä peli, että kun sen edes mainitsee niin himo iskee.

Turso

Isä isä AI OI! Tää lohko on kyl sama kun d3 vs bowser MU. Bowser vaa ottaa damageeeee.

Molemmat zeldat.

Laatikko

Anteeksi, mutta sörvelsin äänestystä, että pystyi antamaan vain yhden äänen kahden sijaan niin nollasin sen samantien. Muistakaa siis äänestää uudelleen.

bËst

Resident Evil 4. En tiedä kuinka monetta kertaa perustelen kantaa peliä kohtaan sillä että kyseessä on mielestäni kaikkien aikojen paras peli. Me like

mallu000

(10-24-2010, 06:10 PM)bËst link Wrote: [ -> ]Resident Evil 4. En tiedä kuinka monetta kertaa perustelen kantaa peliä kohtaan sillä että kyseessä on mielestäni kaikkien aikojen paras peli. Me like
This ja paras Zelda  8)

MasterTK

Kaikki aivan loistavia, mutta kyllä F-Zero GX on niin kuningas, että annoin ääneni pelkästään sille.

Mustaviinimarja

Nyt oli kyllä niin pahaa settiä. Piti tehdä kompromissi WW:n ja GX:n välillä ja GX vei voiton. GX on se ajopeli joka sai minut ylipäätään rakastamaan niitä. Olen lesbona GX:n.

TaisteluJaska

GX ainoa noista mitä jonku verran pelannutkin. Ihan jees peli, kyllä sille tästä lohkosta ääni irtoaa. Sitäpaitsi siitä on hauskan näkösiä speed runeja.

RTpmwe

Ressa ja Wind Waker