Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Laatikko

Itsekin vähän kauhistelin noita samoja lohkoja, mutta paha niitä on mennä muuttamaankaan jos äänestyksestä halutaan puolueeton. Silti vähän kyrsii tuo sama juttu, että monissa lohkoissa on sitten taas lähes kaikkia minulle täysin tuntemattomia. Muiden ajatuksia tilannetta kohtaan?

On silti hyvä muistaa, että tässä etsitään oikeastaan vain sitä kirkkainta tähteä eikä muita sijoituksia tarvitse kauheasti surea, vaikka tuntuisikin ikävältä, että joku mahtiteos tippuu liian aikaisin.

Lamperi

Mitä munaa <_<, tuo yksi lohko on kustu ihan täysin. Miksei pelejä seedattu???

RTpmwe

(05-23-2010, 05:55 PM)Lamperi link Wrote: [ -> ]Mitä munaa <_<, tuo yksi lohko on kustu ihan täysin. Miksei pelejä seedattu???

Imo seedaus ois ollu paras, mutta 160 peliä >_> 40 peliä olisi riittänyt helposti.

Vilu

Ei taida olla maailman vakavin äänestys. Suhtaudutaan asiaan siihen kanttiin.  :P

New age pelaajapojat menkäähän kokeilemaan space questia, 3 on helkkarin kova mutta 2 rockaa myös.

Darch

Enpä vastaakaan kun en ole noista lohko-a:n peleistä mitään pelannut. >_>

mallu000

Aloitan äänestämisen sitten C-lohkossa. ;_;

NamiNami

Jos tässä voittajaa pitäisi veikata, niin veikkaisin SSBM, Ocarina of Time tai Super Mario 64. Vaikea tosin sanoa kun on niin paljon eri mielipiteitä.

Laatikko

Yön yli mietittyäni päädyin siihen, että tuota SMB3 - TTYD - SSBM - SS/HG -lohkoa voisi melkein kutsua poikkeukseksi ja tasoittaa sieltä yksi peli jonnekin muualle. Perusteiksi voisi ottaa, että lohkossa on kolme potentiaalista voittajasuosikkia monien silmissä.

Big Boss

Herranjestas sentään kun ihmiset eivät näytä olevan kokeilleen Super Mario Warta laisinkaan. Taas tuli yksi peli lisää millä aloittaa miitti Vilun luona. Pitäisi vain jostain saada Homebrew channel taas asennettua...

bËst

Siis ei ollu tuo mun oma mikää valivaliposti *_*. Totesin vain tilanteen hienon ironian että laitetaan kovat vastakkain heti ensi kiekalla :P. sattuma aiheuttaa sen verta hauskoja tilanteita täällä smashin ihmeellisessä maailmassa :D

Vilu

Eikö tuo Lamperin avatarin vakavuus + hänen kysymys usean kysymysmerkin kans herätti sisäisen piruni.

Big Boss: Vilun Miitit on ollutta ja mennyttä, ellet sitten halua tulla rovaniemelle tai ouluun poraamaan.

Laatikko

(05-24-2010, 07:07 AM)bËst link Wrote: [ -> ]Siis ei ollu tuo mun oma mikää valivaliposti *_*. Totesin vain tilanteen hienon ironian että laitetaan kovat vastakkain heti ensi kiekalla :P. sattuma aiheuttaa sen verta hauskoja tilanteita täällä smashin ihmeellisessä maailmassa :D
En siihen sillälailla vastannutkaan. Itsekin huomasin tuon ja vähän kyllä harmitti. Pitäisikö siis ihmisten mielestä asialle tehdä jotain vai nielaista se tuollaisenaan?

Eboshidori

Ikaruga ei ole siinä lohkossa. No problem, officer.

Big Boss

(05-24-2010, 07:16 AM)Vilu link Wrote: [ -> ]Big Boss: Vilun Miitit on ollutta ja mennyttä, ellet sitten halua tulla rovaniemelle tai ouluun poraamaan.
  :o

Vilu

Ei asialle kannata tehdä mitään tässä vaiheessa, muuten hitler.

Big Boss

Koska B Lohko saa ruveta äänestämään?

Ja Vilu; minä tulen järjestämään vielä miittejä sinun nimiisi kun olen saanut oman kämppäni!! Muuten morshun "MMM".

Laatikko

On ollut tänään vähän kiireistä, mutta nyt.

Lohko A
Super Mario War (Wii: Homebrew)
Resident Evil 5 (360)
Tombi! (PS1)
Link: The Faces of Evil (CD-i)

Uusimmasta lohkosta äänestin pelkkää Crash Bandicoottia. Kaikki PS1:n Crashit ovat niin pirun mainioita tasoloikkia.

RTpmwe

FFIX ja Crash 1 ovat parhaimmat tässä, vaikka myös Phoenix Wright on hyvä.

Vilu

(05-25-2010, 07:06 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]On ollut tänään vähän kiireistä, mutta nyt.

Lohko A
Super Mario War (Wii: Homebrew)
Resident Evil 5 (360)
Tombi! (PS1)
Link: The Faces of Evil (CD-i)

Uusimmasta lohkosta äänestin pelkkää Crash Bandicoottia. Kaikki PS1:n Crashit ovat niin pirun mainioita tasoloikkia.
Voi kakka, kumpikaan mun äänestämistä peleistä ei päässy jatkoon : ( 

-LzR-

Heroessia ja Crashia äänestin, Heroes on hyvä ja Crash tuo lapsuuden mieleen.