Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

saska

(07-30-2010, 10:07 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ][quote author=Laatikko link=topic=125.msg8769#msg8769 date=1280483718]
FFCC:stä ei kokemusta.

Eläkä kokeile, sillä aivan ala-arvoinen tekele. En tajua, kuka tuota edes ehdotti. >_>
[/quote]

luulin että puhuitte crystal chroniclesista ja menin pulttiin

bËst

En ikinä oppinut ymmärtämään WW:n hyvyyttä ja FF:stä oon pysyny erossa siitä lähtien kun laskin käteni Crystal Chroniclesiin >_>

Eli MK64 helposti ja Pope tottakait, vaikka kyseessä onkin se ns. heikoin lenkki saagassa.

-LzR-

R/S/E heikoin lenkki? Se on kyllä tämä D/P/Pt... Se oli suuri pettymys.

Goodbye

Hasishirviöt ja MK64 saivat ääneni, tosin WW olisi kyllä myös ansainnut oman äänensä.

Jebu

WW vie tämän.

Turso

(07-30-2010, 04:08 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ][quote author=Turso link=topic=125.msg8783#msg8783 date=1280505364]
FF ja Poke.. Marioita tarpeeks jo jatkoo päässy muutenki -.-
Ihan höpsöjä nämä "tarpeeksi monta peliä tästä pelisarjasta jo jatkoon niin en äänestä" ._.
[/quote]

Njoo no en mario pelejä muutenkaan mitenkään niin hyvinä pidä että yksikään niistä ansaitsisi "parhaan" tittelin.. turhan lapsellisia ja helppoja muutenkin. Ja olisi se vähän hölmöä jos viimeisissä äänestyksissä olisi aina kaksi mariota vastakkain -.-

RTpmwe

Aina? Koska on ollut? Niin, ei ikinä.

On vaan uskomatonta vajekkiutta ajatella pelejä sarjan perusteella. Pelejä pitää pystyä katsomaan objektiivisesti katsomatta ennen tai jälkeen julkaistuihin peleihin, ja vertaamatta sitä muihin ja tarkastelemalla peliä yhtenä kokonaisuutena, älä vrt. melee ja brawl.

Big Boss

Höpsöt will höpsöttelevät.

bËst

(07-30-2010, 10:48 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]R/S/E heikoin lenkki? Se on kyllä tämä D/P/Pt... Se oli suuri pettymys.

Mitä nyt metagame otti tärkeimmän harppauksensa eteenpäin noitten tulon jälkeen >_>

Jaxi

(07-31-2010, 11:10 AM)bËst link Wrote: [ -> ][quote author=-LzR- link=topic=125.msg8793#msg8793 date=1280530080]
R/S/E heikoin lenkki? Se on kyllä tämä D/P/Pt... Se oli suuri pettymys.

Mitä nyt metagame otti tärkeimmän harppauksensa eteenpäin noitten tulon jälkeen >_>
[/quote]
Niin no, kuinka sen nyt ottaa. Kilpailullisesti oon eniten nauttinu kyl kolmannesta sukupolvesta. 4. sukupolvi kusee, koska kaikki popet oppii kaikki tarvittavat iskut (ja Stealth Rock, Choice Scarf, Focus Sash, Life Orb >_>). Pelkäänpä, että sama jatkuu, mutta toivottavasti olen väärässä ja B/W muuttaa kaiken jotenkin. Saisi vaikka poistaa kaikki TM:t ja move tutorit tai jotain.

bËst

Platinium on oikeastaan vasta se, missä movepoolit teki tepposiametagameen, mutta ite oon kaikista eniten innostunut tuosta fyysisen ja psyykkisen moven astetta tarkemmasta ja erityisesti järkevästä lajittelusta. Ei ikinä käyny omaan järkeen notta T-punch on psyykkinen

-LzR-

No se oli paras uudistus. Mutta stealth rock tekee noin 50% popeista unviableiksi ja noin 70% popeista oppii sen kun se on joku tm >_>

bËst

tuli muuten mieleen... itelläni ei ole ollut kertaakaan mitään ongelmaa SR:n kanssa. En oikeastaan pelaa ko. asiaa kuin yhdessä tiimissäni. notta en koe sitä ees kauhean rikkinäisenä

saska

(07-31-2010, 01:05 PM)bËst link Wrote: [ -> ]T-punch on psyykkinen

k



niin? >_>. Ennen se oli psyykkinen ja järki tuli vasta kun siitä tuli fyysinen >_> - bËst -

Laatikko

Itse kun en ole tuohon kilpailulliseen puoleen tutustunut paljon ollenkaan niin parhaana pidän neljättä generaatiota, sitten ensimmäistä, sitten toista ja viimeiseksi kolmatta. Omalla kohdallani ratkaisevia tekijöitä on lähinnä maailman suunnittelu ja tekemisen riittävyys sekä tietenkin möröt itse.

Laatikko

Lohko Ö
Mario Kart 64 (N64) 12 (28.6%)
The Legend of Zelda: Wind Waker (GCN) 16 (38.1%)
Final Fantasy Crisis Core (PSP) 1 (2.4%)
Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald 13 (31%)
Äänestäjiä yhteensä: 24

Jöpö Countrya äänestin vain. Red Alerttia olen pelaillut joskus, mutta ei mitään merkittäviä muistoja siitä. Muista ei sitten kokemusta, vaikka RE4 olisi pitänyt pelata jo aikoja sitten.

Big Boss

Zombeille ja wannabe zombeille ääni. Onhan halloween tulossa.

-LzR-

Sinnoh on paska mesta Loota olet paha.

Turso

L4D2 ja RE4. Red alertit kuuluvat mielestäni jo sarjan laskusuhdanteeseen eli siis ne ovat surkeita...

RTpmwe

Yllättävän selkeästi Jöpö Country ja Ressa 4