Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Laatikko

Antaisin toisen ääneni nyt FFVI:lle jos olisin tiennyt Okamin saavan pienen johdon kuten nyt kävi.

MasterTK

Kun mukana on kaikkien aikojen yliarvostetuin roskakasa GTA4, niin ei mikään ihme, että Okami pääsee jatkoon. FFVI on paras rope, parhaalla soundtrackilla ikinä ja muutenkin yksi parhaista peleistä mitä koskaa on tullut.

Turso

Okami ja FF tietysti. jrpgt pwns.  Gta... tylsä peli missä ei ole mitään ideaa. "Iji (PC)" Never heard..

bËst

Lohko josta en kyllä millekkään ois perustanu antaa ääntä, Okamia ku en oo pelannu ja muut pelit tuo mieleen lähinnä surkeita pelikokemuksia. GTA nyt sai kolikonheitossa ääneni.

mallu000

GTA ainoa, jota olen pelannut, mutta en silti ala sille ääntä antamaan.

Big Boss

(08-07-2010, 01:30 AM)Aivosaha link Wrote: [ -> ]Et ole vissiin San Andreasta pelannut? Kaikin puolin nelosta parempi.
Olen minä sitäkin pelailut, mutta en ole jaksanut vetää sitä läpi, kuten en nelostakaan.

Laatikko

Lohko 4
Grand Theft Auto 4 (Various) 7 (21.9%)
Iji (PC) 1 (3.1%)
Ōkami (Various) 13 (40.6%)
Final Fantasy VI (SNES) 11 (34.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 22

Nyt on itselleni aika mitäänsanomaton lohko. Lirpyä olen vain pelannut ja olihan se ihan kiva tasoloikka, mutta en silti anna ääntä millekään. DoS on pitkään ollut hankintalistalla ja pian se pitäisikin saada.

udikku

Kaikkki tämän äänestyksen pelit = paskaa  8)

-LzR-

Sporea tuli aikanaan porattua ihan helvetisti ja Kirby's adventure on paras NES peli :D

mallu000

Alundra ja DoS. Sporesta ei ole kokemusta ja Kööbistäkin aika vähän.

peki

(08-07-2010, 09:13 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Sporea tuli aikanaan porattua ihan helvetisti ja Kirby's adventure on paras NES peli :D
voiko täälä ignoreta mitenkään porukkaa

MasterTK

Oho, Alundra mukana. On täällä sentään joku järkevä tajunnut sen ilmoittaa mukaan. Harmi vaan, että tippuu jatkosta.

Huomaa kyllä, ettei suurin osa täällä tiedä mistään muusta kuin Nintendon konsoleiden peleistä. Alundra on käytännössä aivan kuin Zelda ja parempikin kuin moni Zelda (minish cap, DS:n roskat), mutta kukaan muu ei ole varmaan pelannutkaan. Kannattaa tutustuam tosin kakkosesta kannattaa pysyä kaukana. >_>

[Image: 2.jpg]

Laatikko

Lohko 5
Alundra (PS1) 3 (13.6%)
Spore (PC) 2 (9.1%)
Kirby's Adventure (NES) 9 (40.9%)
Castlevania: Dawn of Sorrow (DS) 8 (36.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 13

Olen kaikkia muita pelannut, paitsi FFXIII:tä. Super Metroidia pelasin ensimmäisen kerran vasta muutama vuosi takaperin, mutta iski kuin tuhat salamaa. Toinen ääni sitten Gladiatorille, joka häviää kuitenkin kolmelle edeltäjälleen.

MasterTK

Super Metroid voisi minun puolestani voittaa vaikka koko äänestyksen. Siitä ei peli paljoa enää parane. Ei Gran Turismokaan huono ole.

FFXIII:n ja Ratchedin taas ei pitäisi olla koko äänestyksessä mukana. Aivan luokattomia molemmat.

Turso

FF xiii: ei ff parhaasta päästä pelattavuudeltaan, mutta juoni, musat ja tunnelma taas kerran onnistuneita.
Super metroid ehdottomasti paras metroid.

Autopeleistä en paljon piittaa, Gran Turismo muutenkin huonoimmasta päästä. Ratched täysin turha peli.

Vilu

(08-09-2010, 05:36 AM)MasterTK link Wrote: [ -> ]Oho, Alundra mukana. On täällä sentään joku järkevä tajunnut sen ilmoittaa mukaan. Harmi vaan, että tippuu jatkosta.

Huomaa kyllä, ettei suurin osa täällä tiedä mistään muusta kuin Nintendon konsoleiden peleistä. Alundra on käytännössä aivan kuin Zelda ja parempikin kuin moni Zelda (minish cap, DS:n roskat), mutta kukaan muu ei ole varmaan pelannutkaan. Kannattaa tutustuam tosin kakkosesta kannattaa pysyä kaukana. >_>

[Image: 2.jpg]
Arvaapa kuka ilmoitti alundran.  8) missasin vaan äänestyksen koska Iron Maiden.  8)
Dawn of sorrow jatkossa.  8)

Vilu

aloin pelaamaan tuota super metroidia ja kyllä se vakuutti. Hieno peli tähän asti, paitsi että jäin  jumiin johonki ihme paikkaan, siinä vissiin pitää morph-pallolla pyöriä tippuvien laattojen päällä mutta mulla ei tuuri riitä siinä, aiemmista vastaavista mutta lyhyemmistä olen päässy. Help?

-LzR-

Jos laitat kuvia tai jotai niin voisin jopa auttaa. Mikä paikka tai aika tai jotain?

Vilu

[Image: jumi.jpg]

Tämä paikka, aika alussa peliä. Voitin just jonku "lopparin" joka oli iso silmä narun perässä ja aina välillä paljasti keskiosansa, johon piti ampua missile. Ai niin, ja sain aika vasta super missilet...

Gobolt

Pelistä löytyy juoksunappi. Iske se pohjaan ja sillä vedä tuollaisten kohtien yli. Ei siinä mitään morph palloja tarvi.