Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

mallu000

Red Alert on legenda, johon taisin siirtyä NES- ja SNES-pelien jälkeen.

peki

tämä taitaa olla eka lohko, jossa on edes vähän kilpailua

Vilu

Niinpä, kaikkia muita pelannu paitsi Yoshi.
Red alert kieltämättä kova. Mutta hyvä roolipeli on aina + (vagrant) ja Wii sports todella hyvä party ja aivan hirveän haastava "high score" tyyppinen peli ku lähtee hakemaan kaikkia trophyjä, tai edes yrittään voittaan esim. pöytätenniksen championia, johon meni elämästäni n. 8-10 tuntia...
äänet siis Sports ja vagrant.

Laatikko

Lohko C
Vagrant Story (PS1)
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 (GBA)
Wii Sports Resort (Wii)
Red Alert 1 (PC)

D Lohkosta en osaa sanoa mitään.

mallu000

Landstalkeria en ole kokeillut joten valinta oli helppo: MGS ja WoW

Schwa

Äänestin Snake-sedän Plösö1 inkarnaatiota, kun en ole muita pelannut.

-LzR-

Hah WoWi saa turpaan Snakelta

Lamperi

(05-30-2010, 07:43 PM)-LzR- link Wrote: [ -> ]Hah WoWi saa turpaan Snakelta
Ei yllätä että tällä foorumilla ei pärjää WoW.

peki

Wow on kuitenki paskin peli ikinä kaikkien mielestä jotka ei oo sitä ikinä pelannu.

bËst

Se että WoW ei pärjää täällä niin todistaa, että smashaajillä on oikeasti elämä *_*

Darch

Jälleen lohko jossa suurin osa kokeilematomia pelejä. :/
Ainoastaan WoW:ia olen kokeillut sen 10 päivää enkä oikein pitänyt.

Peli oli kyllä mielestäni ihan hienon näköinen, ja pelimaailma on laaja.
Ehkä vain evotin, mutta onnekseni peli ei ole kiinnostanut minua sen enempää, eikä sen myötä ole vienyt elämääni mukaansa. :S

mallu000

(05-31-2010, 07:52 AM)peki link Wrote: [ -> ]Wow on kuitenki paskin peli ikinä kaikkien mielestä jotka ei oo sitä ikinä pelannu.
Agrees

Novi

(05-31-2010, 07:52 AM)peki link Wrote: [ -> ]Wow on kuitenki paskin peli ikinä kaikkien mielestä jotka ei oo sitä ikinä pelannu.

Wow on paska ainoastaan sen takia että se on niin aikaavievä ja koukuttava että siihen tuhraantuu elämä.

E: En ole siis itse pelanut mutta olen lukenut pelistä täältä

BürZ

Kaveri on tuota Wowia hakannut jo useamman maksimilevelin ukon verran ja vuorotellen kehunut peliä ja haukkunut paskaksi. Kuukausi sitten sanoi, ettei kannata alkaa pelaamaan sitä, koska pelaajasta tulee nolife, mutta uusien päivitysten takia itse sortui nolifettämään tätä yli vuoden tauon jälkeen. Hyvin vielä peliä kuvaili: "Wowin idea on hankkia paremmat gearit"

Imo Team Fortress 2 on selkeästi paras nettiräiskintä, ei pilattu millään turhilla leveleillä sekä ainoat (ja helposti) unlockattavat asiat on muutamat tavarat, jotka eivät ole välttämättä parempiakaan kuin alkuperäiset. 9 eri hahmoluokkaa ei kyllästytä satojen tuntienkaan jälkeen. Plussaa rohkeasta vedosta tehdä epärealistinen ja värikäs räiskintä (jotka ovat harvassa).

Laatikko

Omasta mielestäni WoW:n heikkous piilee siinä, että sitä ei periaatteessa voi nopeuttaa ollenkaan taidolla vaan joutuu hakkaamaan samaa vanhaa goblinia tuhanteen kertaan ennenkuin peli antaa sinun mennä eteenpäin. Haiskahtaa myös vähän keinotekoiselta peli-iän pidennykseltä välillä kun missä lie questeissa sanotaan "hakkaa tuo örmö kuuteensataan kertaa ja saat keksin". Koska pelissä ei ole myöskään minkäänlaista päätavoitetta (paitsi olla paras, jonka voi saavuttaa monella tapaa uhraamalla vuosia, mutta be my guest) niin realistista etenemistä ei näe. Vapaus on kuitenkin jees ja jotkin muutkin asiat ovat kohdillaa, mutta ei kiitos.

mallu000

Wow ei ole kyllä läheskään addiktiivisin peli, jota olen pelannut ja jos joku urpo tuhlaa siihen koko elämänsä, se ei ole pelin vika. >_> Imo pelissä on hauska kehittää hahmoa, koska siihen on helvetin paljon mahdollisuuksia, jos ajattelee eri luokkia, kykyjä, ammatteja ja muita. Questeissa voi edetä ihan omaa tahtia ilman mitään paineita jostain lvl-grindaamisesta tai muusta ja jos taas haluaa pärjätä jossain PvP-matseissa niin se on sitten ihan oma päätös.

"Haiskahtaa myös vähän keinotekoiselta peli-iän pidennykseltä välillä kun missä lie questeissa sanotaan "hakkaa tuo örmö kuuteensataan kertaa ja saat keksin"."

Onhan niitä questeja joissa pitää tappaa vaikka tusina jotain luurankoörvelöitä, mutta eipä niissäkään kauheata toistoa edes tule. Minusta se on ihan vakio rope-meininkiä että questeissä pitää milloin kerätä jotain juttuja, milloin auttaa jotain tyyppiä tai tappaa tiettyjä örvelöitä ja vaikeustaso nousee jatkuvasti ja välillä on pakko ainakin hieman kehittää omaa hahmoaan ennen tehtävää.

Ei sillä että itse hulluna peliä fanittaisin, mutta sen haukkumista en jaksa pätkääkään, kun ne yleensä perustuu johonkin satunnaiseen youtube-pätkään tai uutiseen, kun joku idiootti suuttuu pelistä ja sahaa ihmisiä moottorisahalla tai hakkaa äitisinsä.

Vilu

En oletakkaan että Landstalkerilla olis mahkuja sen tuntemattomuuden takia mut voi muna jos se häviää Wowille...

Zlazher

(05-31-2010, 12:51 PM)Laatikko link Wrote: [ -> ]Omasta mielestäni WoW:n heikkous piilee siinä, että sitä ei periaatteessa voi nopeuttaa ollenkaan taidolla vaan joutuu hakkaamaan samaa vanhaa goblinia tuhanteen kertaan ennenkuin peli antaa sinun mennä eteenpäin. Haiskahtaa myös vähän keinotekoiselta peli-iän pidennykseltä välillä kun missä lie questeissa sanotaan "hakkaa tuo örmö kuuteensataan kertaa ja saat keksin". Koska pelissä ei ole myöskään minkäänlaista päätavoitetta (paitsi olla paras, jonka voi saavuttaa monella tapaa uhraamalla vuosia, mutta be my guest) niin realistista etenemistä ei näe. Vapaus on kuitenkin jees ja jotkin muutkin asiat ovat kohdillaa, mutta ei kiitos.

oot vissiin aika paljon pelannu kun osaat noin hyvin kertoa

Novi

(05-31-2010, 02:24 PM)mallu000 link Wrote: [ -> ]Ei sillä että itse hulluna peliä fanittaisin, mutta sen haukkumista en jaksa pätkääkään, kun ne yleensä perustuu johonkin satunnaiseen youtube-pätkään tai uutiseen, kun joku idiootti suuttuu pelistä ja sahaa ihmisiä moottorisahalla tai hakkaa äitisinsä.

Luitko postaamaani faktatäytteistä linkkiä ollenkaan? Ja todellakin, videopelit on perkeleestä >_>

...

Mutta tosiaan, olen edelleenkin sitä mieltä että wow on turhan addiktoiva peli, tietysti addiktoivia pelejä (ja asioita) on olemassa vaikka kuinka mutta wowin jekku on siinä ettei se ikinä lopu, se vaan paranee.. :&&& ja useimmat riippuvuudet ovat haitallisia. Tietysti minulla ei ole mitään valtuutta sanoa miten ihmisten pitäisi elää elämiään mutta joo -.- ehkä wowista irtoiaisi keskustelua omaan topiciinsa.




peki

Minun /played viidessä vuodessa on alle 30d. Smashissa varmaan varmasti moninkertasesti tuo.