Smash Finland Foorumi

Full Version: Foorumin suosikkipeli -äänestys [Done and done]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

-LzR-

Kyllähän mulla tuo snes emu on. Voisin joskus koittaa tuota Chrono Triggeriä kun en ole niistäkään kuullut muuta kuin hyvää...

saska

jossain on jotain vikaa kun on prime 2 viimeisenä.

niin ja gx tietty

RTpmwe

Kerrankin pääsi parhaat pelit jatkoon 8)

TaisteluJaska

Jaska approves results.

bËst

Lohko Sandslash 

Mega Man 10 (Various) - 7 (22.6%)
F-Zero GX (GC) - 10 (32.3%)
Metroid Prime: Echoes (GC) - 6 (19.4%)
Chrono Trigger (SNES) - 8 (25.8%)

Ja uutta pukkaa. Kohta tulenee tuo kolmos vaihe joten oletan notta Loota on siihen mennes takaasi hoitamaan hommaa eteenpäin.

Mitä itse äänestykseen tulee, niin Luigi's Mansion on omassa pelimaussani aika ylivoimainen. Sen verran mahtava idea pelissä, vaikka pientä parannusta voisi olla. Se kuuluisa hiomaton timantti.

Novi

Luigis mansion only

Jebu

(10-17-2010, 09:52 AM)Fariseus link Wrote: [ -> ]Luigis mansion only

Indiidlydeed.

peki

crash.

Laatikko

Joo, meikä hoitaa tätä taas tästä eteenpäin.

Crash 3 ja erityisesti Super Metroid ansaitsevat ääneni. Luigi's Mansionista olen samaa mieltä hiomattoman timantin suhteen, mutta on silti hyvin vajavainen teos monella osa-alueella. Crash 1 ei yllä samalle tasolle kuin jälkimmäiset, joten 3 sai automaattisesti ääneni, vaikka kakkonen onkin kurkoin. Siinä on niin monta suunnitteluvirhettä, jotka vahingoittavat kokonaisuutta merkittävästi.

heikki hopo

räns

RTpmwe

Räns 1 ja Super Metroid

Turso

Super metroidin on ainaskin päästävä jatkoon. Räs ykköselle ääni koska wild hog.

saska

luigis mansion on ehkä vähän aliarvostettu. metroid on arvostuksensa ansainnut.

niille äänet vaikka luenkin itseni naughty dog fanboyksi

TaisteluJaska

Ei voi ymmärtää ränssien menestystä. Aikoinaan kokeilin niitä hitusen ja heti tuli sonic-pelejä ikävä.

Mutta joo, Super metroid. Todella hieno vaikka  eka kertaa pelasin n. kuukausi sitten. Ymmärrän täysin sen pelin hehkutuksen.

-LzR-

Crash 3 ja Metroidi.
Ykköstä en ole paljon pelannt.

MasterTK

Super Metroid on ehkä maailman paras peli. Jatkoon!

RTpmwe

Eikös TK:lla muuten ollu suomenennätys speedrun Super Metroidissa joskus?

Laatikko

Helvetin helvetti >_> Olin päivittämässä koko roskaa ja olin aivan viimeista lohkoa vaille valmis, mutta sitten joku nero tuli sulkemaan ikkunan kun nimenomaan täsmensin, että älkää helkkarissa sulkeko sitä >_> Päivitän huomenna kun kiukku on laantunut.

Lohko Toxicroak  (Äänestys päättynyt: tänään kello 12:38)
Crash Bandicoot 3: Warped! 11 (26.2%)
Luigi's Mansion (GC) 7 (16.7%)
Super Metroid (SNES) 13 (31%)
Crash Bandicoot (PS1) 11 (26.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 26

Crash 1 vs. 3 gogogo. Ehdin arpoa jo lohkot kun luin väärin, että 1 oli päässyt jatkoon niin voittaja menee sitten siihen Crash 1:n paikalle.

Turso

Ohho tasapeli. N räns 1.

heikki hopo

räns