Smash Finland Foorumi

Full Version: Yleinen Tampere topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

NamiNami

Mökki kiinnostaa.

RTpmwe

Juu varmaanki

Laatikko

Kinostus täälläkin.

mayhem_

Jos oon lomilla niin sitte messis melko varmasti ja ei pitäs olla kauheesti kiinnioloja tuollo.

Edit: nii joo lokakuu alkupuolel o mulla synttärit että ei välttämättä onnistukkaan.

MasterTK

Yhtäkkiä ryntäys. >__> Katotaan tuota mökkiasiaa tarkemmin vielä tuossa ens kuun puolella, että milloin mennään ja ketkä mahtuu. Vakipoppoolla aina rioriteetti. Mitään kaaosta en sinne halua.

udikku

Liian kaukana, ei taida jaksaa :)

Lanttu

Voisipa kinostella minuakin, jos mukaan mahtuu ja ajankohta toimisi. Luultavasti keskellä viikkoakin pääsisi, jos sellainen sattuisi.

MasterTK

Tarvii ainakin toisen autollisen tulijan mukaan, koska kaikkia ja kaikkea ei saa mitenkään mahtumaan pelkästään minun autoon. Pitäähän sitä ruokaakin ostaa mukaan ja muuta pientä. Itse ajomatka on lyhyt. Jotain 20min Tampereelta Poriin päin.


Mitens muuten tuo tämän viikon Descentti. Pääsekö Paju, saska ja hopo jo nyt viikolla joku ilta suoraan joskus viideltä vai pelataanko vasta viikonloppuna?

saska

pääsen suunnilleen aina descenttiä

hompo

iha sama millo

MasterTK

Aina valmius. >_>

No sovitaan nyt sitten vaikka keskiviikolle kello 17. reikä reikä ja siitä eteenpäin, kun Paju ei muistaakseni huomenna pääse. Pääsette näyttämään teidän täydelliset co-op kykynne minua vastaan. >_>

Paju

Joo itelle käy ihan hyvin keskiviikko ainakin. Huominen ja la-su on pultis itel, muut päivät käy.

bËst

Siis meikällä on varma auto jos niikseen tulee tuota möggiä aatellen. Ja lautapeleissä oon aika porakone että kunnon haastajia odottessa :P. Tämä siis suurin motivaattori lähteä messiin. Atrialta olis tänäänki saanu varmaan 10 kiloa possua vitosella ruokapolitiikaksi >_>

TaisteluJaska

Tosi mielelläni oon joskus tulevaisuudessa messissä tuossa mökkihommelissa. Nyt on ajankohdat sellaset ettei spyge.

Cimo

Mökki himottaa, jos Tampereelta pääsee kyydissä niin messissä

saska

Nyt niiku ai konfens olen suhteellisen kokovartalossa ollut koko viikon ja kiihtyy vaan, että jää kyllä tänään lautapelit pelaamatta. Ihan vaan ettei tarvii huomenna herätä taysista.

Olosuhteiden pakko, en ole saanut kolmeen yöhön nukuttua kunnolla (syystä joka on täysi myytti itelle) ja en tiä saanko tänäänkää, mutta pakko vaa vehryyllistyä kotiin. Jos ei muuten nii päätä särkee niin ettei mihinkää descenttii pyty keskittymään.

Ei niiku ymmärrystä enää. Kysykää jotai rt setää tai cimoa messiin tms. jos tarviitte lisämiehiä.

MasterTK

No, joku pitäisi saada tilalle tai sitten pitää siirtää toiselle päivälle, ellei hopo ja paju halua pelata kahdella hahmolla yhtä aikaa.

Paju

Peliqhan sano et sitä kiinnostaa jos päivä sopii. Kannattaa sille varmaan soittaa. Ja fraeonille varmaan kans. Tosin voisin käydä ostaan sen Agricolan ehkä jo nyt, niin sitäkin vois pelaa?

hompo

siirretäänkö suosiolla vaikka viikonlopulle

MasterTK

(08-22-2012, 09:33 AM)Paju link Wrote: [ -> ]Peliqhan sano et sitä kiinnostaa jos päivä sopii. Kannattaa sille varmaan soittaa. Ja fraeonille varmaan kans. Tosin voisin käydä ostaan sen Agricolan ehkä jo nyt, niin sitäkin vois pelaa?

PeliQ ei pääse, koska se joutuu olemaan inventaarion takia iltaan saakka töissä. Muuten olisi kyllä tullut. Freijonilta en ole kysynyt vielä, mutta se voi ehkä päästä. Pitää kysyä.

Agricola voi olla liian monimutkainen suoraan paketista pelattavaksi, ellei joku osaa sääntöjä jo etukäteen?


EDIT: Fraeon voi tulla pelaamaan, eli Descentti onnistuu kyllä.